Przeczytaj artykuł: 1
Turystyka międzynarodowa i krajowa stopniowo odradza się w Klucz Santa MariaCaiparín, po wznowieniu działalności turystycznej w największej z Antyli, po długich miesiącach bez świadczenia usług ze względu na sytuację epidemiologiczną.
W rozmowie z CNA Beatrice Ribalta Silverio, kierownik ds. sprzedaży w ośrodku Dhawa Cayo Santa María, należącym do Gaviota i zarządzanym przez singapurski Banyan Tree Hotels, powiedziała, że 40% pojemności jest przeznaczone dla turystów. Głównie z Kanady i obywateli.
Obiekt został otwarty w 2016 roku i ponownie otworzył swoje podwoje w lepszych warunkach, zespół hotelowy przeprowadził zabiegi konserwatorskie w różnych miejscach publicznych, usługach snack bar, restauracjach bufetowych i specjalistycznych oraz barach, w tym eleganckim. Serwuje tradycyjne koktajle pod nową, wykwintną marką Gaviota, Nativa.
Ze swojej strony, Grand Aston Cayo Las Brujas, zarządzany przez Archipelago International, największą niezależną firmę hotelarską w Azji Południowo-Wschodniej, zwiększy w najbliższych dniach swoje obłożenie dzięki regularnym przyjazdom turystów z Polski.
Lispete Lopez, jej dyrektor handlowy, zauważyła, że klienci byli zadowoleni z ponownego wypoczynku w Santa Maria Key, tym razem wybierając hotel, który ma ponad 700 pokoi i jest podzielony na trzy części, dla rodzin, dorosłych i mieszkańców. Aston Fiesta, najwyższy poziom.
Czytaj więcej: Meliá otworzy nowe hotele na Kubie w 2022 r.
Indonezyjska firma wybrała Kubę do zakończenia swojego pierwszego biznesu na kontynencie i obecnie przygotowuje się do poszerzenia swojego portfolio hotelowego o Grand Aston Varadero i Grand Aston Habana.
W czwartek touroperatorzy i przedstawiciele biur podróży zapoznali się z produktami i usługami kilku hoteli na Cayo Santa Maria Pole, w Villa Clara.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”