Unia Europejska nadal sygnalizuje, że korytarz atlantycki jest priorytetem.pomieścić Jego praca powinna zakończyć się w 2030 roku. Podczas gdy rzeczywista gotowość państwa francuskiego do szybkiej kolei pozostaje w zawieszeniu, Komisja Europejska przeznaczy niezłą szczyptę na francuskie departamenty i połączenie graniczne z Euskadi wewnątrz Program Connect Europe, finansowany z 6,200 mln w euro. Określa listę dostępną w serwisie Aż trzy dywizje zajęłyby łącznie 87 mln. the Departamenty Kraju Basków Otrzymają po równo Partia z 22 milionami, konkretnie na tory w AtxondoApadino.
dostęp do tej pomocy W czasie, gdy rząd baskijski chce poznać prawdziwe zaangażowanie państwa francuskiego, co jest w Wewnętrzny raport opóźnia utworzenie jego linii do 2042 roku. Francja publicznie zaprzeczyła prezydentowi Hiszpanii Pedro Sanchezowi, który utrzymuje, że rząd Macrona prywatnie obiecał zakończyć prace w 2030 r. Francja temu zaprzecza i twierdzi, że miał na myśli korytarz śródziemnomorski. Sytuacja osiągnęła taki punkt W debatach w Parlamencie Europejskim przedstawiono już możliwość wycofania pomocy europejskiej dla krajów, które nie dotrzymują terminów.
W tym kontekście Komisja Europejska opublikowała wczoraj, w czwartek, tabelę, która rozkłada podział 6200 milionów, pokazując 107 projektów. Państwo hiszpańskie pozyskuje około 70 mln, co obejmuje również odcinki korytarza śródziemnomorskiego, oprócz kolejnych 170 mln na projekty, w których uczestniczą władze hiszpańskie. Definiuje tabelę Trzy inwestycje dla części francuskiej: 27 mln na linię dużych prędkości Bordeaux-Dax, która według samego rozkładu jest jedną z linii, których brakuje w korytarzu atlantyckim; 32,5 miliona za przejazd tej linii do państwa hiszpańskiego; I 27,3 miliona na linię Dax Bayona z ulepszeniami, aby połączyć ją z państwem hiszpańskim.
Oprócz państwa francuskiego i kolei dużych prędkości w regionie Euskadi, państwo hiszpańskie przyznało 27,9 mln dolarów na elektryfikację i ujednolicenie rozstawu torów między Castellón i Vandelos, a także 14 mln dolarów na dostawy energii elektrycznej w portach Algeciras i Huelva, by wymienić największe inwestycje.
Komisarz ds. transportu Adina Valian, z którą Lehendakari poprosiła o spotkanie, po raz kolejny podkreśliła znaczenie europejskiej sieci. Podkreślił, że sieć TEN-T jest „kręgosłupem gospodarki” społeczeństwa masowego. Dystrybucja miała również podejście solidarnościowe w środku wojny na Ukrainie, tak że nacisk położono na poprawę więzi między Ukrainą i Mołdawią z Rumunią, Polską, Węgrami i Słowacją. Na ten cel przeznaczono łącznie 250 mln dolarów. „Projekty te ułatwią transport towarów między UE a Ukrainą, wzmacniając korytarze solidarności” – powiedział Valyan.
inwestycje
dla całej Europy. Connect Europe otrzymał 6,2 miliarda dolarów.
tuf. Francuskie dywizje i połączenie z Euskadi zabierają 87 milionów w trzech różnych pozycjach. Autonomiczna społeczność baskijska otrzyma 22 miliony na koleje na linii Atxondo-Abadiño.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”