Bulako: z Tumbes Market do domu towarowego Gamarra

Bulako: z Tumbes Market do domu towarowego Gamarra

Jean-Paul Ozeta Lalangui miał 18 lat, kiedy podróżował do Chile z tym samym zamiarem, co wielu: aby zarobić pieniądze na pomoc swojej rodzinie. Chciał mieć pieniądze na rozpoczęcie działalności, tak jak robili to jego poprzednicy.

Spędził cztery lata w południowym kraju. Po pierwszych dwóch wrócił do Peru, ale nie był w stanie zainicjować pomysłu na biznes.

Wrócił do Chile i zaczął odwiedzać miejsca, w których jeździł na łyżwach. Tam, bardziej niż różnorodność sportu, wpłynęły na niego workowate koszulki polo, spodenki, buty na wysokim obcasie i „małe buciki”.

Wraca do kraju z jasnym pomysłem: sprzedawać ubrania. Jane Paul znalazła wujka z doświadczeniem w otwieraniu firmy i zaczęli.

Polaco na granicy

Sklep otworzył się i zaczął sprzedawać. Jednak pewnego dnia Jean-Paul A. łyżwiarz. „Nie mamy nikogo w naszych ubraniach, wszystko kupujemy online” – powiedział mu fanatyk deskorolki.

Decyzja została podjęta. Był rok 2012 i Jean Paul zajął pierwsze miejsce w stylowych ubraniach łyżwiarz Na rynku Tumbes. Jego stragan był jedynym miejscem na rynku, gdzie sprzedawano ubrania w stylu rasta lub kangury i kapcie. Łyżwiarze.

Polako Skateshop nabiera swojego „czasu realizacji”. Jane Paul przygląda się dziś swojej pracy i jest zaskoczona jej zaawansowaniem. Kto by pomyślał, że jego przydomek – Bulako – wywodzi się z jego białej skóry w stylu polskiego obywatela, a jego przywództwo skłoniło go do przyjrzenia się swojej marce i sklepowi.

Jednak kiedy wszystko szło dobrze, dotknęła go eksmisja na Tumbes Market. Jean Paul musiał przenieść się do mniejszego miejsca i zacząć od nowa.

Dziś Polako ma własny sklep w Tumbes

Marka Tumbesina

Rozpoczęcie od nowa go nie przerażało. Jednocześnie prowadząc swój sklep w mniejszej miejscowości, postanowił organizować imprezy dla narciarzy, aby zatrzymać klientów. Na zakończenie konkursów Jean Paul wręczył zwycięzcom ubrania ze swojego sklepu.

Chęć posiadania własnego mieszkańca spełniła się w 2015 roku. Dołączyła do koleżanki i zdobyła świetne miejsca.

Jean Paul kupił połowę budynku, ale była tak duża, że ​​kiedy przynosił swoje towary, nie mógł ich zapełnić. Został wezwany do większej sprzedaży, aby kupić więcej towarów.

Zaczął szukać rozwiązań, a po rozmowie z bratem, który pracował w warsztatach odzieżowych, Jean-Paul postanowił stworzyć własną markę: Polako (PLK).

Pierwsza partia odzieży PLK to 250 koszulek polo z 5 modelami. Miejscem produkcji była Lima. Tak narodziła się marka Tumbes, która od pierwszej chwili zdołała przykuć uwagę klienta.

Dziś Polako Skateshop, jako sposób na wsparcie lokalnych talentów, sponsoruje artystów z Tumbes.

Jego pierwszy sklep znajduje się w domu towarowym Gamarra w Limie.

ekspansja

Podobnie jak tysiące przedsiębiorców, Jean-Paul został zmuszony do zamknięcia swojej firmy z powodu pandemii Covid-19. Jednak nie wiem, czy pozostawiono go z lamentem i zdecydował się to zrobić przez przekazanie.

Jean Paul rozumie, że dostawa nie przynosi mu takich samych dochodów jak wcześniej, ale ten rodzaj marketingu pozwala mu skupić się na marce dla swoich klientów.

W związku z tym Polako Skateshop pomyślało o poszerzeniu marki o nowe modele, a także o jej stylu. Otwórz także nowy sklep.

Jean Paul i jego marka mają już apartament w sklepie Gamarra w Limie.

„Można powiedzieć, że jesteśmy pierwszą marką odzieży miejskiej Tumbes na tak wymagającym rynku, jakim jest Lima. „Chodzi o to, aby sprzedawać we wszystkich częściach Peru” – powiedział Jean-Paul.

powinien wiedzieć

  • Koszule PLK są najbardziej poszukiwane. Jego cena waha się od 80 do 150 wkładek.
  • Polako Skateshop znajduje się w Jr. Francisco Bolognesi przed Serpost, Tumbes.
  • Media społecznościowe: https://www.facebook.com/SK8PLK

Zapisz się do InfomercadoCotygodniowy biuletyn e-mailowy

Odkryj najlepsze podsumowanie wiadomości.

To tylko jeden e-mail na tydzień. Nie wypełnimy Twojej skrzynki odbiorczej! Możesz też wyjść, kiedy tylko chcesz.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *