Doktor Uśmiech Urodził się sześć lat temu w Niemczech. Od tego czasu firmie dentystycznej udało się dotrzeć do dziewięciu krajów europejskich, Łącznie z Hiszpanią. Ale jego zamiarem jest zajęcie większej liczby terytoriów. Właściwie pracują nad takim planem Wprowadź swój biznes na nowe rynki.
Zostało to stwierdzone przez Yolandę Domínguez, dyrektor Dr Smile Iberia, podczas spotkania z EL ESPAÑOL-Invertia. „Chcemy dotrzeć do głównych miast w innych krajach Europy”. Na razie firma koncentruje się na Starym Kontynencie i nie myśli o przeprawie przez staw. „USA to bardzo zatłoczony rynek, więc nie mamy tego w planach.„, ona dodała.
Firma przybyła do Hiszpanii w 2019 roku. Był to drugi po Niemczech kraj wybrany przez dr Smile’a do rozpoczęcia swojej działalności. Za jego pośrednictwem jest obecnie obecna we wszystkich niezależnych wspólnotach Sieć współpracowników. Oznacza to, że świadczy niewidoczne usługi ortodontyczne za pośrednictwem innych klinik dentystycznych, ponieważ ma tylko własną placówkę, która znajduje się w Madrycie.
Wnętrze kliniki doktora Smile’a w Madrycie.
„Dr Smile zapewnia niezbędne szkolenia i materiały sieci współpracujących klinik” – wyjaśnił Dominguez. Między Hiszpanią a Portugalią mają 120 stowarzyszonych instytucji.
Oprócz Niemiec, Hiszpanii i Portugalii firma jest obecna także w Austrii, Włoszech, Szwecji, Holandii, Francji i Polsce. Kolejne kroki firmy skupią się na „Wzmocnienie rynku portugalskiego I dotarcie do większej liczby miast w sąsiednim kraju.
Tak działa dr Smile
Jest to praca doktora Smile’a ortodoncja niewidzialny. Tak naprawdę firma powstała już po wygaśnięciu patentu Invisalign, który wygasł sześć lat temu.
Leczenie rozpoczyna się od pierwszej (bezpłatnej) wizyty w jednej z partnerskich klinik Dr Smile, gdzie pacjent przechodzi operację Zostań. Za pomocą skanera tworzony jest „obraz” zębów. To właśnie ta rozrywka będzie później wykorzystywana przez zespół dentystów firmy (własny i liczący 110 specjalistów z Hiszpanii i Portugalii), aby Planowanie Jakie będzie leczenie?
Po siedmiu do dziesięciu dniach pacjent otrzymuje raport o charakterze operacji: Ile nakładek będziesz potrzebować, jak długo będzie trwało leczenie, a także możesz zobaczyć, jak będą się przesuwać Twoje zęby.
Po tym pierwszym etapie firma wyprodukuje całą niezbędną dla pacjenta ortezę. Dr Smile posiada zakład produkcyjny w Niemczech. „Zaczęło się półtora roku temu” – powiedział Dominguez. Od tego momentu proces jest szybki W ciągu ośmiu dni pacjent będzie miał w rękach pudełko zawierające wszystkie nakładki, które będą mu potrzebne podczas leczenia.. W 2019 r. trwało to od czterech do sześciu tygodni.
[Incluir el 'dentista’ gratis en la sanidad pública elevaría el gasto en más de 5.300 millones]
„Możesz go odebrać w klinice, w której umówiłeś się na pierwszą wizytę, lub wysłać go do domu” – wyjaśnił menadżer krajowy dr Smile Iberia. Nakładki wymieniane są „co 14 dni”, a pacjent ma obowiązek wykonać zdjęcia, które następnie zostaną udostępnione w aplikacji Dr Smile, gdzie są pod kontrolą zespołu stomatologicznego i gdzie można je zamówić. Konsultacje wideo. Dominguez upierał się jednak, że „mogą przyjść z wizytą osobistą, kiedy tylko chcą”.
W rzeczywistości jednym z ulepszeń wprowadzonych w tym roku jest Aplikacja randkowa online Ułatwienie osobistej wizyty pacjentów w jednej ze współpracujących klinik. Dzięki temu narzędziu „nawet A toast Wyjaśnił, że priorytetowo traktowane są sprawy najpilniejsze. Doktor Smile leczył w naszym kraju ponad 30 000 pacjentów. Większość z nich to młodzi ludzie w wieku od 24 do 35 lat. „To produkt o ugruntowanej pozycji na rynku hiszpańskim.”
Plany leczenia
Postęp firmy Trzy plany leczenia. Lekka do łatwiejszych przypadków, a jej cena wynosi 1490 euro. Cena średnia to 2590 euro, a cena kompleksowa to 3090 euro. „Wszyscy są otwarci na finansowanie” – wyjaśnił Dominguez.
Prawda jest taka, że wysoka inflacja, jakiej doświadcza Hiszpania, zmusiła doktora Smaila do takiego działania Podnieś ceny swoich zabiegów. Chociaż „było to minimum możliwe: jedno euro miesięcznie”.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”