Extenda-Andalusia Eksport i inwestycje zagraniczne pomyślnie ukończony’aktywny program międzynarodowy. Po zarejestrowaniu ponad 10 000 udziału andaluzyjskich firm w ich działaniach promocyjnych, medialnych i doradczych w ciągu jednego roku. Program ten został uruchomiony przez rząd Andaluzji w lipcu 2020 r. w celu: Zwiększenie bazy eksportowej Andaluzji i ożywienie gospodarki Po przerwie spowodowało Kryzys Covid-19, przeniósł nową mapę drogową do wprowadzenia Internacjonalizacja andaluzyjskich firm Jako synonim ożywienia i rozwoju gospodarczego swojej działalności.
Inicjatywa ta wymyśliła narzędzia i środki do rewitalizacji działalności i Międzynarodowy biznes dla andaluzyjskich firm, w perspektywie krótkoterminowej, z myślą o byciu Sektor zagraniczny znów działa jako lokomotywa gospodarki.
Podobnie, aby to zrealizować, przedsiębiorstwa andaluzyjskie zostały wzięte pod uwagę poprzez analizę i kontakt telefoniczny nawiązany między ponad 1700 przedsiębiorstwami, importerami i stowarzyszeniami; Zostało przeprowadzone jednogłośnie ten i Andaluzyjska Rada Izb Handlowych.
Opracowany przez Ministerstwo Prezydencji, Administracji Publicznej i Spraw Wewnętrznych, za pośrednictwem Extenda, w celu zwiększenia bazy eksportowej, plan ten zapewnił firmom wielkość i wartość dodaną, których teraz potrzebują, oraz wsparł je w ich skarbcu. W ten sposób w sferze ekonomicznej wprowadzono środki w wysokości 1,5 miliona euro, które obejmowały zwrot akcji z akcji znajdujących się w obrocie i odroczonych oraz jednorazową i obniżoną opłatę za udział w akcjach Extenda.
Podobnie, jednym z filarów tej usługi jest tworzenie plikuMapa możliwości eksportu W ożywieniu rynków i planie działania dla sektorów szczególnie dotkniętych kryzysem. Z tego powodu na ponad 40 rynkach i w 40 różnych sektorach odbyło się ponad 310 seminariów i konferencji na temat możliwości zatrudnienia, które zgromadziły około 8026 uczestników. Ponadto zarejestrowano 367 postów w Indywidualne projekty z Red Exterior Na 46 rynkach na całym świecie.
Podobnie, a Firmowy indywidualny plan towarzyski, z indywidualnymi programami doradczymi, które obejmują doradztwo prawne; strategia i rynki międzynarodowe; realizacja międzynarodowa; wsparcie marki; Marketing cyfrowy i plany awaryjne przed Brexitem. W tym sensie zrealizowano 376 projektów doradczych dla andaluzyjskich firm.
Ostatecznie w zakresie promocji przeprowadzono, przekazano online ponad sto (135) akcji, w społeczności zarejestrowano ponad 1800 udziałów spółek.
ten Dyrektor Generalny Extenda, Arturo Bernal, podkreślił, że „Biorąc pod uwagę te liczby, przy ponad 10 000 udziałach naszych firm, możemy pogratulować sobie szybkiej reakcji rządu Andaluzji na wprowadzenie tych środków, które w krótkim okresie są dynamiczne i oparte na wywiadzie gospodarczym narzędzia, które są w stanie odpowiedzieć na potrzeby andaluzyjskich firm „W szczególności w celu dalszego reagowania na naszą tkankę gospodarczą, rząd Andaluzji zgodził się w zeszłym miesiącu Nowa strategia umiędzynarodowienia andaluzyjskiej gospodarki 2021-27Co podwoiło budżet poprzedniego budżetu i dzięki któremu firmy będą w stanie podwoić swoją zdolność eksportową, aby zapewnić więcej bogactwa i miejsc pracy w Andaluzji.
Andaluzyjskie firmy miały również w ubiegłym roku Indywidualny Plan Wsparcia z programami doradczymi, które są szczególnie przydatne w obecnej sytuacji.
Synergia w celu wykorzystania szans
ten Aktywny program międzynarodowy Mapowanie możliwości eksportowych na odradzających się rynkach, do których można uzyskać dostęp dzięki konkretnym akcjom promocyjnym i zestawowi marketingowemu, z planem działania dla sektorów szczególnie dotkniętych wpływem COVID.
Celem było stworzenie synergii handlowych, stworzenie nowych sojuszy z importerami i dystrybutorami, którzy wprowadzają produkty andaluzyjskie na te rynki. Więc, Andaluzja wybrała jakość i innowacyjność jako strategię pozycjonowania swoich produktów i usługA także zwiększenie komunikacji z konsumentem poprzez osobiste doświadczenia i opowiadanie historii.
Główne rynki, na których Extenda odkryła nowe możliwości biznesowe, były europejskie, takie jak: Wielka Brytania, Niemcy, Francja i PolskaCo, ze względu na bliskość i zatwierdzenie w Unii Europejskiej jej środków bezpieczeństwa przed pandemią, dawało większe gwarancje w transakcjach handlowych. Ale na rynkach znalazły się również ciekawe obszary biznesowe, które pozwalają zdywersyfikować sprzedaż andaluzyjską i umocnić jej pozycję w innych destynacjach, m.in. Który.USA, Maroko, Chiny, Kanada, ZEA czy Brazylia.
Andaluzyjskie firmy miały również w ubiegłym roku Indywidualny Plan Wsparcia z programami doradczymi, które są szczególnie przydatne w obecnej sytuacji. Dzięki nim był w stanie przeprowadzić Diagnostyka w celu oceny jego zdolności do umiędzynarodowienia i określić swoją strategię za granicą. otrzymuj porady dotyczące marketingu internetowego za pośrednictwem targowisk; Zaprojektuj swoją strategię tożsamości i Pozycjonowanie marki na rynkach międzynarodowych; zrealizuj plan Międzynarodowy marketing cyfrowy; A także promowanie planu działania do wdrożenia za granicą. Uzyskali również porady prawne w zakresie handlu, pracy i podatków; Oprócz pomocy w poprawie struktury finansowej.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”