Extenda promuje internacjonalizację sektora napojów w ramach festiwalu Starlite

Extenda promuje internacjonalizację sektora napojów w ramach festiwalu Starlite

Extenda-Andalusia Eksport i inwestycje zagraniczne wykonany Odwrócona misja przez prawie stopień Andaluzyjskie firmy z sektora wina, napojów spirytusowych i napojów bezalkoholowych, w ramce Festiwal Starlight de Marbella W dniach 27 i 28 lipca jedyny festiwal uznawany przez hiszpańską markę, w celu promowania międzynarodowej sprzedaży w branży Zwiększenie eksportu o 23,8% w ciągu pierwszych pięciu miesięcy 2021 r. przekroczyć 103 mln euro.

Extenda promuje internacjonalizację sektora napojów w ramach festiwalu Starlite

17 uczestniczących andaluzyjskich firm miało możliwość odbycia łącznie do 150 spotkań 11 operatorów międzynarodowychW szczególności importerzy, dystrybutorzy i sklepy sieci specjalistycznych Meksyk, USA, Polska, Francja, Holandia, Belgia, Włochy, Zjednoczone Emiraty Arabskie, rynki, które oferują interesujące możliwości biznesowe dla przemysłu andaluzyjskiego.

Podczas pierwszego dnia uczestniczące firmy miały okazję zwiedzić winnice Rhonda F. Shazzi Cortijo Los Aguilares. Ponadto wzięli udział w rozmowie o „Wino andaluzyjskieWyreżyserowany przez profesjonalnego dziennikarza Jose Ferrer MoratoDzięki trzydziestoletniemu doświadczeniu w branży, które kontynuowano wraz z oficjalną prezentacją andaluzyjskich firm przed międzynarodowymi gośćmi, w końcu odrodziło się, biorąc udział w dzisiejszej imprezie na Starlight Festival, który współpracował w rozwoju biznesu

Drugiego dnia misji powstał showroom, w którym odbywały się degustacje win i napojów z uczestniczących firm andaluzyjskich, podczas których odbyły się dwustronne spotkania producentów i kupców, które ze względu na zainteresowanie firm zostały rozszerzone nawet o 50% – obcokrajowcy – oczekuje się od stu do stu pięćdziesięciu spotkań.

ten Dyrektor Generalny Extenda, Arturo BernalZwrócił uwagę: „Płatność andaluzyjskiego sektora rolno-spożywczego w ogóle, w skład którego wchodzą napoje, która była motorem naszego sektora zewnętrznego w najgorszych momentach epidemii, ustanowiła rekordy pomimo wyjątkowych okoliczności, które w 2021 roku nadal prezentuje się znakomicie. , z eksportem sięgającym 5945 milionów euro w pierwszych pięciu miesiącach roku, nowy historyczny rekord”.

W tym sensie Bernal szczególnie docenił „region win, w którym Andaluzja ma wiele do wniesienia na rynek międzynarodowy, w dużej mierze dzięki najszerszemu wyborowi win na świecie, chronionym sześcioma nazwami pochodzenia i trzynaście oznaczeń geograficznych, począwszy od najbardziej wytrawnych win na świecie, jak Manzanilla czy Vino de Jerez, po najsłodsze, jak Pedro Jimenez, z Montella Morelles.

Dyrektor generalny Extenda wyjaśnił zatem, że „Są to międzynarodowe znaki jakościl, która wspiera naszą franczyzę wina i która dołącza do innowacji wykazywanej przez andaluzyjski sektor napojów. Dlatego znaleźliśmy w Extenda w gwiezdny, jedyny festiwal uznawany przez hiszpańską markę, najlepszy wybór, aby nasze wina kojarzyły się z jakością naszego regionu i naszego kraju.”

Firmy andaluzyjskie

W misji zorganizowanej przez Extendę wzięło udział łącznie 17 andaluzyjskich firm produkujących napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Spośród nich siedem pochodzi z Malaga (Bodegas Málaga Virgen, Bodegas Victoria Ordoñez e Hijos, Cortijo Los Aguilares, Bodegas Dimobe, Bodegas Lara, Bodega Gross Hermanos i Bodegas F. Schatz) i trzech innych, z Kordoba (Zeit, Perez Barquero i Gorzelnie Raza). Z Kadyks Uczestniczyły w nim dwie firmy (Bodegas Tra Selección i Huerta de Albala), a dwie inne firmy z Grenada (Bodegas zagul i Espadafor); więcej niż dwa Sewilla (IndiDrinks i Exclusivas Juan Barrero SLU) i jeden z Huelva (Bodegas Andrade).

Andaluzyjskie firmy miały okazję zaprezentować swoje prezentacje na spotkaniach biznesowych potencjalnym partnerom o profilu o wysokim znaczeniu Rozwiń swój międzynarodowy biznes. Odbyli więc bilateralne spotkania z firmami Vino Santi, dystrybutora z Belgii; Truebell, jeden z wiodących dostawców wolnocłowych w Dubaju; francuski catering Sazu Orza, który właśnie otworzył pierwszy sklep dla smakoszy w Paryżu; Albo włoska firma GMA Import Export Specialitá, która specjalizuje się w imporcie i dystrybucji wysokiej jakości żywności i napojów.

Podobnie spotkania z Crunchy Red Fruit, amerykańską firmą specjalizującą się w marketingu win ekologicznych; Sabor Andaluz SAS CV i Embridge Consulting, oba z Meksyku, zajmujące się wykwintną żywnością; VinaioImport, importer i dystrybutor win i alkoholi w Nowym Jorku; Pootagenturen, dystrybutor z Holandii; MISJA Mariusz Śliwiński, polski importer żywności i wina; A także Polska Grupa Tagus, importer i dystrybutor doskonałych win.

100 milionów prac rośnie

Andaluzyjski eksport napojów przekroczył 103 miliony euro w pierwszych pięciu miesiącach 2021 roku, co stanowi wzrost o 23,8% w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego. Spadek importu o 33% do 43 milionów pozostawia nadwyżkę handlową 60 milionów euro i rekordowy wskaźnik pokrycia wynoszący 239%, co oznacza, że ​​Andaluzja eksportuje ponad dwa razy więcej niż kupuje napoje na całym świecie.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *