Extenda-Andalucía Export and Foreign Investment, spółka publiczna junty andaluzyjskiej (Junta de Andalucía), która promuje internacjonalizację andaluzyjskich firm i przyciąganie inwestycji zagranicznych, Ułatwia internacjonalizację tkaniny produkcyjnej de Córdoba poprzez roczny program pracy, aw ciągu ostatniego roku 2022 Extenda zintensyfikowała swoje wysiłki na rzecz wspierania firm w prowincji.
I tak, według informacji firmy Extenda, w 2022 r. łącznie 422 Cordoba Corporationco odpowiada 72% stałych eksporterów w województwie w okresie styczeń-listopad 2022 r. (586 firm), uczestniczyło w 510 wydarzeniach organizowanych przez firmę Extenda, co oznacza wzrost o 2,8% w stosunku do 2021 r., co przełożyło się na udział 1537 osób, co wskazuje, że Firmy uznają usługi Extendy za przydatne.
Jedna trzecia firm należy do Przemysł spożywczy (163), a następnie konsumenci (83), przemysł (77) i usługi (29). Z drugiej strony polisektorów było 244.
działania Zakres informacji Był to najbardziej partycypacyjny (862) z 56% całości. następnie podwyższenie (466) o 30%; szkolenia (94) o 6,1%; Te z ekstranetu (67) z 4,3% i doradcze (48) z 3,1% całości.
W przypadku doradztwa spośród ponad 200 andaluzyjskich firm doradzano w 2022 roku łącznie 28 pochodzi z Kordoby I wdrożyła 19 programów Business Intelligence, z których sześć dotyczy strategii i pracy międzynarodowej, pięć do doradztwa rynkowego, cztery do doradztwa w zakresie brandingu, cztery do doradztwa w zakresie planów cyfrowych, cztery do doradztwa prawnego, trzy do doradztwa wykonawczego, program doradztwa w zakresie logistyki i transportu , a drugi dotyczy planów awaryjnych związanych z wyjściem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej.
W szczególności uczestniczą firmy z Kordoby Oferty pracy (331 uczestników ze 138 firm), konferencje techniczne (305 uczestników ze 159 firm), szkolenia techniczne (94 uczestników z 63 firm), seminaria (71 uczestników z 53 firm), wystawy zbiorowe (67 z 54 firm). Ponadto na targach Extenda Global obecne były 64 firmy z Kordoby.
Rynki, które cieszyły się największym zainteresowaniem ze strony firm z Cordoby, to: Francja (10% udziałów), następnie Stany Zjednoczone (9,5%), Wielka Brytania (7,8%), Meksyk (7%), Niemcy (6,3%), Zjednoczone Emiraty Arabskie (5,7%), Polska (5,4% ). ) i Japonii (5%), Belgii (4,8%) i Włoszech (4,5%).
Podkreśla również udział w akcjach Skoncentruj się na sektorach produkcyjnychna przetworzone produkty rolno-spożywcze, usługi edukacyjne, siedliska/kontrakty, modę i biżuterię, produkty rolne, przemysł wielosektorowy, technologie informacyjno-komunikacyjne lub pomocnicze branże rolnicze.

„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”