WLMatowe czerwone litery wciąż ogłaszają zabytkową umywalkę pod numerem 5 na skrzyżowaniu Conde Duque w Madrycie, ale odkryj prawdziwą ofertę z powitalnym neonem poniżej Kasteria, a Fabryka kaset rzemieślniczych Dla ulgi ten formularz jest produkowany w Hiszpanii.
Nagrywamy Twoją muzykę na kaseciei Aktualne kasety magnetofonowei używane kasety magnetofonowe… Podaj więcej wskazówek kilka plakatów w witrynie sklepowej, wypełnionej mini barami i współczesnymi antykami tego wynalazku, który zrewolucjonizował i zamieszkał w świecie muzyki Najlepszy w latach 80. i 90., został później zastąpiony innym formatem, który szybciej wyszedł z mody, cedé; Dopóki nie skończymy w niematerialnej erze cyfrowej.
Ale kaseta „nigdy nie zniknęła”, powiedział we wrześniu 2020 r. Luis Gonzalez, założyciel tej fabryki i sklepu, który ujrzał światło dzienne podczas pandemii. każdy W La Cassetería kraje takie jak Wielka Brytania czy USA „zawsze przyciągały ten format” – Justin Bieber, Taylor Swift czy Spice Girls świętują 25-lecie Chcę być To kilka przykładów artystów, którzy odbyli krótkie tournee do „twardszych” fanów – są również popularni w innych szerokościach geograficznych, takich jak Tajwan, Japonia czy Portugalia.
„Myślę, że jest to ściśle związane z kwestią posiadania fabryki w twoim kraju. Nie było jej w Hiszpanii, a ten format utrzymywany był głównie w środowiskach podziemnych, gdzie ludzie kupowali czyste taśmy z fabryk za granicą i ponownie nagrywali je w domu ”, dodaje González o miejscu, w którym Teraz „Każdy może przyjść i Dwadzieścia cztery godziny później wyszedł z kasetą„Tak długo, jak mają prawa autorskie lub licencję i pozwolenie na nagrywanie tej muzyki”. Nie mamy minimalnego nakładu, możemy wykonać z kasety do 700, 800, 1000. Wykonujemy cały proces. Lubimy mówić, że jesteśmy dosłownie producentem kaset magnetofonowych, ponieważ tak naprawdę nie możemy konkurować z fabrykami w Polsce, nawet dużymi fabrykami w USA i Anglii, ponieważ mają o wiele więcej produkcji, więc to, co zrobiliśmy, to dać trochę więcej dotyku. Rzemieślnik, każdego dnia” – wyjaśnia.
kawałek po kawałku Tym samym wykonywane są w fabryce z części składających się na kasetę przez różnych dostawców z Europy lub krótkodystansowej, dobijają i montują wszystko aż finalny produkt dotrze do klienta, a taśmy są też ręcznie tłoczone i nadane „nieskończonością”. wykończeń”. Produkcja jest możliwa dzięki Maszyny takie jak dwie duże taśmy wieńczące budynek, które nabyli półtora roku temu w Anglii. Są to używane urządzenia z końca lat 90. i początku XXI wieku, które ważą 220 kilogramów i są wyposażone w taśmę magnetyczną, która mierzy trzy kilometry, nagraną w plastikowych kasetach – wyjaśnia Gonzalez o tych maszynach, których trzeba było się nauczyć. używać głównie metodą prób i błędów, których części nie są już produkowane w przypadku uszkodzenia.
Wspomina, że płód z La Cassetería urodził się kilka lat temu, kiedy zainstalował Firma Nagraniowa – Oasis Ciudad– Do modyfikacji tylko i wyłącznie na winylu i kasecie, chociaż ten format stał się „bardziej popularny” dla wytwórni. „To, czego szukaliśmy, zamiast konfigurować, to zrobić biurko, ale zawsze szukałem biurka, w którym nie chodzi o uruchomienie komputera, pozostawienie go tam i odejście, ale o większą wydajność, czyli spotkanie i jedynym sposobem, w jaki mogliśmy o tym pomyśleć, był sklep, który przekształcił się w fabrykę kaset magnetofonowych.Chcieliśmy fabryki, która byłaby bliżej środowiska, artysty, wytwórni płytowej” – mówi Gonzalez. Oprócz tego, że ci, którzy produkują w La Cassetería, zostawiają tam kasety do sprzedaży – jako potań, najnowsze dzieło Zahary, obecne taśmy sprowadzane są z USA i Wielkiej Brytanii, a inne używane taśmy.
różnorodność
Rezultatem jest różnorodność eklektycznych stylów, czasów i środowisk, od Jezus Chrystus jest gwiazdą Od Camilo Sesto do Iron Maiden, przechodząc przez Eros Ramazotti, Duncan Do, Triana, Joaquin Sabina, Mocedades, Meccano, Mozart, hymny gregoriańskie, ścieżki dźwiękowe dla brudny taniec NS Ładna kobieta, czy Dinosaur Jr, czy Blitz, czy Luis Eduardo Aute, czy David Bowie, czy wspomniany Taylor Swift, które zaśmiecają półki lokalu z publicznością „w każdym wieku. Nie ma ustalonej publiczności. Jest siwowłosa nostalgii jak ja, którzy dorastali i żyli w takiej formie, lub też młodzi ludzie, którzy widzą to jako coś od swoich rodziców, od starszych braci.Nie będę ukrywał, że musiałem uczyć kogoś, kto mnie kupił walkmana Jak to działa, to odpowiada baterii, jak wkładasz kasetę, grasz, grasz do przodu, do tyłu…”, przyznaje Gonzalez.
Przy pojawieniu się tego kształtu, podobnie jak winyl, uznano, że wynika to z dwóch powodów. „Do fizycznej, namacalnej, bezosobowej formy, że wszystko jest cyfrowe, a także będąc egoistycznym, trochę zaborczym”, oprócz „cofania się” do lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, wrócił „do Aby podkreślić formaty, które osiągnęły szczyt w tym czasie”.
„Nie mamy minimalnego nakładu, można go wykonać z kasety do 700, 800, 1000”
Luis Gonzalez
Założyciel La Casseteria

„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”