W marcu tego roku ogłaszać ten który Jade Raymond, znany produkt firmy Zabójca doktryny i założyciel Motyw EA, utworzył nowy zespół programistów, który już pracuje Nowy adres IP dla PlayStation. Od tego czasu wszystko, co wiemy o pierwszym projekcie Baptist, to: Studio Przystani Jest uruchamiany w PS5 I to według ofert pracy i innych zupełnie nieoficjalnych informacji, Będzie to gra jako usługa Z Rodzaj gry zespołowej. Teraz dzięki wywiadowi z branża gierWiemy, że to właściwie pierwsza gra wideo ze studia Raymonda Skupię się szczególnie na social.
„Są trzy rzeczy, które bardzo mnie ekscytują, a także są filarami tego, jak myślimy” – zaczyna Raymond w wywiadzie, który można zobaczyć w całości w filmie umieszczonym poniżej tych wierszy. “Najpierw tam Gry jako platforma społecznościowa. Pandemia pokazała, że zabawa jest więzią społeczną, która łączy społeczności… i to jest coś, co naprawdę chcemy budować i projektować”.
Oprócz skupienia się na socjologii, Jade Raymond wyjaśnia, że jej badania są również szczególnie zainteresowane tworzeniem osobistym: „Drugą rzeczą jest przemyślenie ’Pokolenie remiksować„. Minęło trochę czasu, była era wyrażania siebie, w której projektujemy własne buty NikeID i czytamy blogi naszych przyjaciół zamiast tego, co piszą nasi profesjonalni dziennikarze. I myślę, że posuwał się naprzód z rzeczami takimi jak TikTok. To kolejna rzecz, którą uważamy za rdzeń tego adresu IP”.
Nowy adres IP „Zaprojektowany do posiadania graczy”
Menedżer mówi o czymś poza treściami tworzonymi przez użytkowników, ale zdecydowanie wiąże się to ze współpracą ze społecznością: „Chodzi o wzięcie tego wyrażanie siebie i koncepcja remiksować Na wyższy poziom”, mówi w wywiadzie. Jako trzeci punkt podsumowuje, tworząc nowy pomysł: „Trzecia rzecz, która naprawdę nas zainspirowała, to stworzenie nowego IP. Tworzenie nowej własności intelektualnej jest Świat, który może trwać przez pokolenia I nabiera znaczenia dla ludzi na głębszym poziomie”.
Jade Raymond opowiada o historii ich powstania Zabójca doktryny Chcieli mieć adres IP, który mógłby być tworzony przez różne zespoły kreatywne w Ubisoft, ponieważ to się w praktyce skończyło, ale teraz chcą takiej, którą może również kształtować społeczność: „Teraz myślimy o stworzeniu własności intelektualnej, która jest własnością nie tylko profesjonalnych zespołów, ale także społeczności. Zaprojektowany jako własność gracza I przez to może ewoluować”.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”