The Grupa InPost Dostarczyłem ponad 3,35 miliona paczek w trzecim kwartale 2022 roku w Hiszpanii, co oznacza wzrost o 41,5%, tylko w tym krajuw porównaniu do III kwartału 2021 r.
Rafał Brzewska, założyciel i prezes InPost, podkreśla: „Szczególnie w Hiszpanii jesteśmy dumni z tegorocznych osiągnięć pod względem skali wzrostu i rozbudowy naszej infrastruktury. Sejfy. Jest to zgodne z szerszą strategią grupy i wdrożeniem nowego 2064 Sejfy w naszej sieci w trzecim kwartale, co daje łączną liczbę 26 330. Umowa podpisana z Galpem to pozytywny sygnał reakcji rynku.
Jak zaznaczyli, Kluczowym punktem tego wzrostu jest podaż Punto Pack, która na koniec trzeciego kwartału 2022 r. wyniosła 3513 sztuk Punto Pack.w porównaniu do 2936 na koniec III kwartału 2021 roku. Ponadto firma rozpoczęła inwestycje w Sejfyktóra wyniosła 33 (1306 Sejfy) na koniec III kw. Z drugiej strony podkreśla Osiągnięto porozumienie z firmą Galp w sprawie zainstalowania programu Sejfy InPost w swojej sieci stacji paliw.
Biorąc pod uwagę pierwsze dziewięć miesięcy roku, że toPrzychody firmy wzrosły o 68,5% w porównaniu do 2021 roku, osiągając 1 047,8 mln euro. Ponadto skorygowana EBITDA za trzeci kwartał wzrosła o 11,5% rok do roku do 96,9 mln euro. W ciągu dziewięciu miesięcy tego roku skorygowana EBITDA wzrosła o 24,7% rok do roku do 292,5 mln EUR na podstawie danych raportowanych i 7,9% na podstawie podobnych danych.
W tej samej żyle, Warto zaznaczyć, że łączny wolumen przesyłek w trzecim kwartale wzrósł o 32% rok do rokuwzrost o 33% rok do roku do 359,36 mln euro; Za 270,9 mln euro pozyskane w tym samym okresie 2021 r.
Jeśli chodzi o ślad ekologiczny Grupy, Fakt, aby zauważyć, że każdy Sejfy W Polsce zmniejsza emisję dwutlenku węgla o 53 kg dziennie, co odpowiada sadzeniu 3000 drzew rocznie.
Z tych wszystkich powodów firma jest przekonana o zdobyciu udziału w rynku w perspektywie średnio- i długoterminowej na wszystkich rynkach, opierając się na swoim modelu InPost. Oczekuje się również, że w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie liczba przesyłek wzrośnie w porównaniu z trzecim kwartałem. s Ustanowienie Hiszpanii jako kluczowego rynku dla rozwoju InPostprzy oczekiwanym wzroście liczby publikacji Sejfy i wzrostu wielkości.
Kończy się Rafał Brzewska: „Rozwój InPost stale przyspiesza na każdym z naszych głównych rynków. Pragnienie wygody i elastyczności konsumentów przyciąga ich do naszych usług, a operatorzy e-commerce szukają zrównoważonych i wydajnych rozwiązań, które oferujemy.”
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”