Poślubnik Zostaje partnerem technologicznym WePod, europejskiego projektu, który prowadzisz Presa Audio W wyniku czego powstaną 24 transgraniczne podcasty. W ramach tej inicjatywy dziewięciu partnerów z siedmiu różnych krajów będzie współpracować nad stworzeniem treści w kilku językach.
WePod ma na celu Twórz wspólne treści audio, przygotowując białą księgę podcastową dotyczącą korzyści i wyzwań stojących przed solidnym przemysłem w Europie oraz rozwijając działania komunikacyjne i szkoleniowe w całej UE. Inicjatywa ta finansowana jest ze środków programu Kreatywna Europa (CREA).
hiberus jest odpowiedzialny za stworzenie wizerunku i przewodnika po stylu marki WePod oraz strony internetowej, z której korzysta projekt WePod (www.wepodproject.eu) został oficjalnie wprowadzony w tym miesiącu. Podobnie, jako jedyny partner technologiczny konsorcjum, Hiberus będzie odpowiedzialny za opracowywanie, wdrażanie i utrzymywanie niezbędnych narzędzi i aplikacji, które umożliwią rozwój i rozwój różnych podcastów projektu. W tym sensie Technologia stworzy różne narzędziaoraz kanały publiczne i bazy danych, które promują i ułatwiają współpracę między profesjonalistami z branży podcastów na poziomie europejskim.
„Będziemy tworzyć Internetowa baza danych „Działa jak platforma lub rynek, dzięki czemu różne produkty w zakresie treści są widoczne i dostępne w Internecie” – wyjaśnia Christina Gross, menedżer ds. komunikacji i operacji medialnych w hiberus. „Umożliwi to również dostosowanie treści do innych języków, rynków i formatów, a także zwiększy dostęp odbiorców do różnych treści” – kontynuował Gross.
Hyperos też Będzie odpowiedzialny za tworzenie kolejnych narzędzi ułatwiających pracę Dla twórców podcastów, od środowisk pracy opartych na współpracy, po zbiór narzędzi i wiedzy, z repozytorium informacji, w którym artykuły, raporty, aktualności, seminaria internetowe i inne rodzaje przydatnych i interesujących zasobów będą dostępne dla profesjonalistów.
„WePod jest do tego przeznaczony Zmniejszenie deficytu w branży audio w Europie„Do tej pory branża była w dużej mierze podzielona ze względu na języki” – wyjaśnia María Jesús Espinosa de los Monteros, dyrektor generalna PRISA Audio. Chcemy połączyć siły, aby historie naszego kontynentu zabłysły poza naszymi granicami. Chcemy stworzyć solidną europejską historię z różnymi głosami i akcentami, która wzbogaci nasz region.
WePod współpracuje z Bulle Media (Belgia), News Decoder (Francja), Chora Media (Włochy), Magyar Jeti Zrt (Węgry), Outriders (Polska) i Press Freedom (Serbia). Prisa Audio uczestniczy w projekcie za pośrednictwem marek El País Audio, Ser Podcast i Podium Podcast. Za badania akademickie odpowiada Uniwersytet Roma Tre (Włochy); Hiberus jest partnerem technologicznym.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”