Varadero, 14 lutego (ACN) Hotel Melia Las Antillasz tego zdrowego miasta, przekracza oczekiwania i pomimo obecnej globalnej pandemii, odnieśliśmy dwa i pół miliona zysków, kiedy planowano straty w wysokości ponad sześciu milionów, z Rosją i Polską jako rynkami wschodzącymi.
Yoel Hernandez Lantegua, zastępca dyrektora generalnego obiektu obsługiwanego przez sieć Cubanacan i hiszpańską Melię, potwierdził prasie, że działania marketingowe i systematyczna praca w sieciach społecznościowych pozwoliły na wzrost obłożenia hotelu 350 pokojami, z wysokim odsetkiem stałych klientów.
Menedżer powiedział, że wznowili działalność 1 listopada, 15 dni przed planowanym terminem otwarcia sezonu zimowego na Kubie, aw grudniu przekroczyli planowane obłożenie o 50 procent i potwierdzili wzrost na luty.
Turystów z Kanady i Niemiec, głównych rynków hotelu, ograniczała pogłębiająca się epidemia; Klienci z Rosji i Polski cieszą się z instalacji i wyrażają zadowolenie z jakości usług, jakie otrzymują – skomentował Yuleisy Darias Delgado, zastępca dyrektora ds. jakości i obsługi klienta.
Czytaj tutaj: Rozwój infrastruktury w Varadero, priorytet w 2022 r.
Meliá Las Antillas to ośrodek tylko dla dorosłych, charakteryzujący się rozległymi przestrzeniami, ogrodami zdominowanymi przez kokosy, naturalnym jeziorem i dużym budynkiem w kształcie podkowy, który niedawno dowiedział się o pomysłowości pracy nagrodzonej przez CWC.
Nie zatrzymaliśmy się w najbardziej krytycznym momencie COVID-19, skorzystaliśmy z okazji do długo odkładanych ulepszeń, przeprowadzono kapitalny remont kuchni i bufetu, który byłby niemożliwy w operacjach, sto pokoi zostało z lepszymi interweniowano również w komforcie.
Lobby zostały odnowione i obecnie, według Hernándeza Lantigua, prowadzone są prace przy pogłębianiu naturalnego jeziora, na scenie rozrywkowej, na basenie i na tarasie baru z idealnym widokiem na morze, co będzie służyć palaczom i tym, którzy wolą odtworzyć na świeżym powietrzu.
Wśród mocnych stron obiektu jest usługa concierge, na najwyższym piętrze z widokiem na morze, polegająca na specjalistycznej obsłudze, co jest doceniane przez klientów – powiedział kierownik, który oczekiwał dobrego sezonu, zawsze przestrzegając przepisów sanitarnych.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”