Szef sprzedaży Samsung Ads Mexico opublikował ciekawe dane na temat zachowań widzów w Connected TV, dzieląc się zasięgiem, jaki ta platforma ma dzisiaj dla marek, agencji i reklamodawców.
Ostatnie sześć miesięcy było dla zespołu Samsung Ads okresem wielkiej nauki, w którym mogli dowiedzieć się więcej o swoich odbiorcach i uzyskać więcej informacji o tym, co dzieje się na urządzeniach użytkowników.
Tak stwierdził Santiago Cortez, Head of Sales w Samsung Ads Mexico, który podczas ostatniej edycji IAB Conecta udostępnił prezentację z ciekawymi danymi na temat zachowań użytkowników w Connected TV (CTV).
Na przykład wykazał, że 83% czasu, w którym użytkownicy pozostają w kontakcie z ekranem, to transmisja. „Równowaga jest naprawdę całkiem po stronie podłączenia ekranu do trybu online i rozpoczęcia oglądania treści” – powiedział.
Santiago podkreślił również, że publiczność na żywo w Open TV i Pay TV jest nadal bardzo ważna, dodając, że „Open TV odpowiada za 73% czasu, jaki użytkownicy spędzają online… wiadomości, wydarzenia na żywo są nadal bardzo ważne dla użytkownika w Meksyku”.
Dodaje, że użytkownik ogląda obecnie średnio 11 kanałów (pomiędzy Pay TV a Open TV miesięcznie), więc zapewnia użytkownika, że ”jest jeszcze ta naturalność wyszukiwania, zmieniania i znajdowania treści”.
„Spędzamy tak dużo czasu na streamingu, że perspektywa zobaczenia większej liczby platform, wyszukiwania, pobierania i bycia turystą w tym wszystkim jest kluczowa… W Meksyku oglądamy telewizję, kochamy to, ale konsumpcja radykalnie się zmieniła” podświetlony.
„Rozmowy z markami, agencjami i zespołami marketingowymi o tym, jak pełna strategia CTV jest naprawdę filarem, którego nie można przegapić, są bardzo ekscytujące. W firmie Samsung jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy dostarczyć te dane, abyśmy mogli pokazać coś, co się dzieje, o czym pewnie wielu już wie. Już od nas, ale nigdy nie wyobrażaliśmy sobie, że to będzie miało taką skalę i zasięg.
Dla szefa sprzedaży Samsung Ads jednym z największych wyzwań związanych z CTV jest uświadomienie rynkowi tego, co się dzieje i zrobienie „resetu” nie tylko w umysłach konsumentów, ale także mediów, marek i treści twórcy.
„Ostatecznie sposób, w jaki opowiadamy historię w CTV, stał się bardzo szeroką przestrzenią, a jednocześnie pełną możliwości” — wyjaśnił.
Na koniec Santiago zauważa, że penetracja Connected TV w Meksyku jest bardzo wysoka i wynosi 95%. „W Meksyku w każdym domu jest telewizor podłączony do internetu, mówiąc o bardzo dużym zasięgu i przede wszystkim o tym, że są tam naprawdę ważne dane, rynek w Meksyku jest tak wyrafinowany, jak chcemy go widzieć, ale jednocześnie bogaty w dane i informacje zwrotne, które codziennie otrzymujemy z użytkowania To tysiące godzin, które spędzamy każdego dnia na oglądaniu telewizji”.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”