Plotki o Zeldzie w Zelda: Tears of the Kingdom

Plotki o Zeldzie w Zelda: Tears of the Kingdom

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom zawiera ponad 150 pobocznych przygód (nie mylić z zadaniami pobocznymi), które możemy ukończyć w różnych osadach. Wyjaśnimy to w tej części poradnika Jak rozpocząć i ukończyć plotki o Zeldziejedna z pomniejszych przygód, która wymaga więcej wyjaśnień.

Jak aktywować Rumours of Zelda

Aby aktywować to zadanie, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to uzyskać dostęp Gazeta „Lucerna” (-3247, 1767, 0118), budynek na skrzyżowaniu ul na wschód od wsi Orne.

Po wejściu do środka porozmawiaj z dwiema postaciami, aby rozpocząć badanie plotek.

Jak ukończyć „Plotki o Zeldzie”

Aby ukończyć to zadanie, musisz moduł śledzący koszOrne, V konkretny zajazd I porozmawiaj z nim, powolna opcja jest Porozmawiaj z Merrin w OJ Za każdym razem, gdy znajdziesz kosz, przekieruje Cię do następnego miejsca, w którym możesz go szukać.

Szybka opcja jest właśnie taka Przejdź do pozycji, do których się odnosimy Następnie porozmawiaj z Benem, a na koniec wróć do Meereen, aby odebrać nagrodę. Posty, w których będziesz musiał porozmawiać z Pennem, to:

Schronisko stepowe (Północny wschód od Habry, współrzędne -1634, 2571, 0233).

Kolejna armata (Na torze, który biegnie na północny wschód od pustyni Gerudo, współrzędne -2792, -2242, 0029).

Kolejny Faron (W obszarze na południe od jeziora Helia, współrzędne 0499, -3445, 0047).

[En construccin]

Plotki o premiach Zeldy

organ podatkowy Otrzymuj nagrody za każdą plotkę To, co ukończysz, jest niezapomniane Nie uwzględniamy dodatkowych bonusów Które dadzą ci oczywiście po ukończeniu odpowiednich przygód:

Rs x170 (łącznie).
Płótno z lucerny.
Amfibia poduszka na ramię.

[En construccin]


You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *