The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom zawiera ponad 150 pobocznych przygód (nie mylić z zadaniami pobocznymi), które możemy ukończyć w różnych osadach. Wyjaśnimy to w tej części poradnika Jak rozpocząć i ukończyć plotki o Zeldziejedna z pomniejszych przygód, która wymaga więcej wyjaśnień.
Jak aktywować Rumours of Zelda
Aby aktywować to zadanie, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to uzyskać dostęp Gazeta „Lucerna” (-3247, 1767, 0118), budynek na skrzyżowaniu ul na wschód od wsi Orne.
Po wejściu do środka porozmawiaj z dwiema postaciami, aby rozpocząć badanie plotek.
Jak ukończyć „Plotki o Zeldzie”
Aby ukończyć to zadanie, musisz moduł śledzący koszOrne, V konkretny zajazd I porozmawiaj z nim, powolna opcja jest Porozmawiaj z Merrin w OJ Za każdym razem, gdy znajdziesz kosz, przekieruje Cię do następnego miejsca, w którym możesz go szukać.
Szybka opcja jest właśnie taka Przejdź do pozycji, do których się odnosimy Następnie porozmawiaj z Benem, a na koniec wróć do Meereen, aby odebrać nagrodę. Posty, w których będziesz musiał porozmawiać z Pennem, to:
Schronisko stepowe (Północny wschód od Habry, współrzędne -1634, 2571, 0233).
Kolejna armata (Na torze, który biegnie na północny wschód od pustyni Gerudo, współrzędne -2792, -2242, 0029).
- Ben będzie na lewo od budynku poczty.
- kompletny Zapieczętowana studnia.
Kolejny Faron (W obszarze na południe od jeziora Helia, współrzędne 0499, -3445, 0047).
[En construccin]Plotki o premiach Zeldy
organ podatkowy Otrzymuj nagrody za każdą plotkę To, co ukończysz, jest niezapomniane Nie uwzględniamy dodatkowych bonusów Które dadzą ci oczywiście po ukończeniu odpowiednich przygód:
Rs x170 (łącznie).
Płótno z lucerny.
Amfibia poduszka na ramię.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”