Polacy chodzili do sklepów w poszukiwaniu przedmiotów do nauki na odległość i hard learning

Polacy chodzili do sklepów w poszukiwaniu przedmiotów do nauki na odległość i hard learning

Polacy chodzili do sklepów w poszukiwaniu przedmiotów do nauki na odległość i poważnej nauki

Wakacje to idealny czas na zaplanowanie wydatków na nadchodzący rok szkolny. Rodzice, chcąc rozłożyć i obniżyć koszty, już latem szukają atrakcyjnych promocji na wybrane produkty. Dane z Listonic, jednej z najpopularniejszych aplikacji do tworzenia list zakupów w Polsce, pokazują, że w sierpniu 2020 r. 38,23% więcej Polaków co roku przygotowywało listy przyborów szkolnych. W tym roku dużą popularnością cieszą się nie tylko standardowe elementy papieru, ale również sprzęt, który pomaga w nauce na odległość.

Gotowy do nauki na odległość

Popularność produktów na żądanie i ułatwienie nauki online wzrosła od początku pandemii. W tym czasie nauczyciele entuzjastycznie zaopatrywali się w sprzęt do wideokonferencji, a rodzice kupowali odpowiednie komputery dla swoich dzieci. Dowodem na to jest m.in. wzrost liczby laptopów dodawanych do list zakupów Listonic. W pierwszym tygodniu sierpnia 2020 r. ich liczba wzrosła aż o 67,10% rok do roku. W tym samym okresie tego roku. Analitycy Listonic zauważają więcej Wzrost: 22,22% r/r dla klawiatur komputerowych, 9,06% rdr dla laptopów i 6,33% r/r dla monitorów.

Pomimo decyzji rządu o powrocie dzieci do szkoły od 1 września, trudno przewidzieć, czy w tym roku zostaną nałożone kolejne ograniczenia. Wszystko zależy od dalszego rozwoju sytuacji epidemiologicznej, dlatego wielu rodziców przygotowuje swoje dzieci do nauki stacjonarnej i na odległość. – Kostka do gry Małgorzata Olczak, urzędniczka Ventas de Listonic.Podobny trend zauważyliśmy w zeszłym roku. W lipcu 2020 r. Polacy z roku na rok dodawali do swoich list zakupów aż o 55,36% więcej monitorów i 48,78% więcej klawiatur. Miesiąc później pojawiły się torby z ubraniami i butami (+66,84% w stosunku do roku poprzedniego), plecaki i torebki (+19,85% w stosunku do roku poprzedniego) oraz trampki i trampki (+39,17% w stosunku do roku poprzedniego) listy. Poza modą. Na zajęcia wychowania fizycznego (+48,82% rocznie) – Anade Małgorzata Olczak.

Spodziewaj się ciężkiej nauki

Jednak tegoroczne przygotowania do nowego roku szkolnego są najlepszym dowodem na to, że Polacy w dłuższej perspektywie mają nadzieję na powrót swoich dzieci do edukacji w pełnym wymiarze godzin. Dla dzieci zajęcia w szkole wiążą się z koniecznością zakupu nowej. Plecak, trampki lub komplet odzieży na zajęcia z wychowania fizycznego.. Polacy korzystali z tych produktów częściej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. – Wzrost odpowiednio 9,70%, 20,83% i 43,90% r/r. Konsumenci planują również zakup elementów wyposażenia szkolnego, które będą potrzebne zarówno podczas nauczania stacjonarnego, jak i na odległość. Z danych Listonic wynika, że ​​w pierwszym tygodniu sierpnia br. Zeszyty (+17,04% w porównaniu do zeszłego roku), ołówki (+17,41% w porównaniu do zeszłego roku), kolorowe ołówki i markery (+20,82% w porównaniu do zeszłego roku) oraz farby i bloczki (+27, 93% w porównaniu do zeszłego roku rok).

***

Acerca de Listonic:

Listonic to aplikacja mobilna do tworzenia list zakupów, najlepsza w swoim rodzaju według użytkowników Google Play w Polsce, USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Włoszech, a także w 30 innych krajach na całym świecie. To także jedna z najbardziej znanych polskich firm z branży IT związanej z aplikacjami mobilnymi, założona w 2008 roku przez trzech studentów Politechniki Ude. Listonic zdobył wiele nagród i wyróżnień, w tym: Jedna z najlepszych aplikacji na Androida według Google App 2013 według T3 Magazine TNW Polish Startup Awards 2013 Najlepsza polska aplikacja mobilna Najlepsza aplikacja w kategorii Mobile Commerce na temat trendów mobilnych. Contest Awards, jedna z najbardziej innowacyjnych firm w biznesie według podsumowania, II miejsce w konkursie Master Card na najlepszą aplikację zakupową w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści i inne materiały (takie jak infografiki i zdjęcia) dostępne w biurze prasowym, a ich autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje public relations, korporacje czy instytucje państwowe.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *