Miasto Panama, 27 marca (EFE). Expocomer 2022, Expo Logistics i Expo Tourism, które odbyły się w tym tygodniu w Panamie, odnotowały transakcje biznesowe o wartości około 127,7 mln USD, podała w niedzielę Izba Handlowa, Przemysłu i Rolnictwa Panamy (CCIAP). Organizator imprezy.
Na tych trzech targach, które odbywają się od 23, „stworzono możliwości pracy z przedsiębiorcami z ponad 30 krajów, a także z ponad 13 000 gości krajowych i ponad 2000 gości międzynarodowych, którzy nawiązali 9 100 kontaktów biznesowych”.
Wśród trzech wystaw wzięło udział 850 firm z sektora handlowego, logistycznego i turystycznego z Ameryki, Europy, Azji i Afryki, zajmujących ponad 16 000 metrów kwadratowych w nowym Panama Convention Center, luksusowym kompleksie położonym nad brzegiem kanału interocean .
Łącznie w centrum biznesowym wystawy odbyło się 2126 spotkań branżowych pomiędzy wystawcami a kupcami. Ponadto ponad 400 międzynarodowych kupców wzięło udział w siódmej edycji Expocomer International Business Roundtable.
Dzięki tym wynikom prezes CCIAP Jose Ramon Icaza powiedział: „Możemy z dumą powiedzieć, że Panama jest idealnym miejscem do rozwoju, wzmocnienia biznesu i zwiększenia możliwości między sektorami biznesu we wszystkich krajach”.
W 38. edycji Expocomer prezentowane są artykuły spożywcze, napoje i produkty rolne; Tekstylia, odzież i akcesoria. technologia i elektronika; Sprzęt i materiały medyczne.
Wykonało to 580 firm z Niemiec, Argentyny, Barbadosu, Brazylii, Kolumbii, Kostaryki, Ekwadoru, Salwadoru, Hiszpanii, Stanów Zjednoczonych, Francji, Gwatemali, Gujany, Hondurasu, Holandii, Indii, Indonezji, Korei, Meksyku, Nikaragui , Panama, Paragwaj, Peru, Polska, Portoryko, Dominikana, Chińska Republika Ludowa, Trynidad i Tobago, Turcja i Wenezuela.
Tymczasem nabywcy Expocomera pochodzili z Argentyny, Boliwii, Brazylii i Kanady. Chile, Kolumbia, Kostaryka, Dominikana, Ekwador, Salwador, Stany Zjednoczone, Gwatemala, Gujana, Jamajka, Meksyk, Antyle Holenderskie, Nikaragua, Panama, Paragwaj, Peru, Portoryko, Urugwaj i Wenezuela.
W Expo Turismo Internacional wzięło udział 138 wystawców, tworząc możliwości biznesowe z ponad 150 kupcami z Niemiec i Argentyny. Brazylia, Kanada, Kolumbia, Kostaryka, Dominikana, Ekwador, Salwador, Stany Zjednoczone, Francja, Niemcy, Gujana, Meksyk, Paragwaj, Peru i Hiszpania.
Na Expo Logística łącznie 100 wystawców zaprezentowało najnowsze trendy technologiczne i innowacyjne w branży, a odbyła się specjalistyczna konferencja „Revolution in Logistics” z udziałem ponad 30 specjalistów z Hiszpanii, USA, Peru i Panamy. EFE
gf / cpy
© EFE 2022. Redystrybucja i retransmisja całości lub części treści Usług Efe bez uprzedniej i wyraźnej zgody Agencia EFE SA jest wyraźnie zabroniona.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”