W ciągu dwóch dni Międzynarodowych Targów Turystycznych Visit Argentina Connect odbyły się wyjazdy biznesowe, w których 386 przedsiębiorców z branży turystycznej odbyło łącznie 3914 spotkań.
Operatorzy z 16 krajów zostali zaproszeni przez Narodowy Instytut Promocji Turystyki i Argentyńską Izbę Turystyczną, aby mogli spotkać się z argentyńskimi biznesmenami, aby poszerzyć swoją ofertę turystyczną i wygenerować biznes.
Sekretarz wykonawczy INPROTUR Ricardo Sosa zapowiedział, że „po raz pierwszy mamy własną przestrzeń podczas FIT for Business Rounds, w którym rozmawiamy o poszukiwaniu z Argentyńską Izbą Turystyczną hierarchii i profesjonalizacji tej działalności. . Każdy międzynarodowy operator odbył 34 spontaniczne spotkania i spotkania ze 100 innymi argentyńskimi firmami. Ponadto operatorzy zwiedzili Buenos Aires, a my mieliśmy również doświadczenie na wyspie El Descanso w Tigre, aby mogli włączyć ten produkt turystyczny do swoich pakietów.
Ze swojej strony prezes CAT, Gustavo Hani, powiedział: „Bardzo ciężko pracowaliśmy po pandemii, aby stanąć na nogi i dlatego z przyjemnością witamy naszych hostowanych kupujących. Chcemy, aby zaufali Argentynie i naszym touroperatorom.
z 386 Uczestnicy, było 144 kupujących, z których 96 było cudzoziemcami, a 48 obywatelami; Pozostałych 242 sprzedawców.
Zagraniczni operatorzy pochodzili z Urugwaju, Brazylii, Paragwaju, Boliwii, Chile, Kolumbii, Peru, Ekwadoru, Meksyku, Stanów Zjednoczonych, Hiszpanii, Włoch, Polski, Chin, Indii i Singapuru.
podawać. Redakcja. JR
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”