Ranking fabryczny | Ci Walencjanie chętniej sprzedają materace niż ktokolwiek inny: w tej chwili rozgniewali połowę Madrytu

Ranking fabryczny |  Ci Walencjanie chętniej sprzedają materace niż ktokolwiek inny: w tej chwili rozgniewali połowę Madrytu

interfejs materac fabryczny Z Calle San Bernardo w Madrycie, nie dłużej niż Zielony i pomarańczowy fluorescencyjny. Moim rozkazem jest przywrócenie go do pierwotnego stanu. Jednak idąc pod górę od Gran Vía w kierunku sklepu, przez okna przechodzą zielone i niebieskie światła, które z daleka sprawiają wrażenie, że krytykowana dekoracja zewnętrzna nadal tam jest. W środku wszystko miga. Przytulne, prawie białe oświetlenie i tonacje, które powinny być ściągnięte na zewnątrz, są kontynuowane we wnętrzach.

Mieszkańcy dzielnic Madrytu, w których otwarto tę sieć Buntowali się przeciwko jej ponuremu wizerunkowi. I nie jest ich mało. Odkąd w maju ubiegłego roku rozpoczęła ekspansję w stolicy, Factory Materac otwierał się prawie co tydzień. „NOWE OTWARCIE!! Jeśli to… już wam powiedzieliśmy, że nie przestaliśmy”, czytamy w jego najnowszym poście na Facebooku. „Festiwal się skończy, ale my nie zatrzymujemy się i przynosimy dobre wieści… otwarcie w sobotę!!”. „Zaczynamy w 2023 roku, tak jak kończymy w 2022!! Otwarcie w centrum Madrytu”. „Nowy miesiąc… Nowe otwarcie!” Nie przestają, nie przestają, nie przestają. W chwili pisania tego tekstu w okolicy jest dwadzieścia siedem sklepów, z których dwadzieścia znajduje się w obrębie M-30.

Do tej liczby nie ma uporządkowanego ciągu: Maxcolchón, jeden z krajowych liderów, ma tylko trzy sklepy w rejonie Madrytu; Somnium, z dużą lokalną obecnością, ma piętnaście w całej społeczności. Otwarcia Factory Mattress Madrid zostały dodane do dwudziestu sześciu placówek Walencja, region, z którego pochodzą Co również przyspieszyło w ostatnich miesiącach.

jak chcesz Zapalony mówcaAni wideo „vaquerrizo”, ani wideo Polònia nie reprezentują Madrytu, ponieważ nikt nie mówi o jego prawdziwej istocie: Aby móc przejść z łóżka fabrycznego do łóżka fabrycznego bez stąpania po ziemi”. Firma zamierza zrobić to samo w całej Hiszpanii.

„Wyświadcz przysługę okolicy i nie rób tam zakupów Najbardziej oburzający i ekscytujący sklep w okolicy. Malasaña nie zasługuje na te alternatywy jaskrawy Industrial” – napisał sąsiad w Mapach Google. Materac fabryczny, który nie odpowiedział na wielokrotne prośby o informacje hiszpańska gazeta, w sieciach gromadzą się złe recenzje i krytyka. Obywatele przeszli od słów do czynów. W zakładach Santa Engracia i Bravo Murillo, które zostały zainstalowane w chronionych budynkach, firma musiała wrócić jego fosforyzujące fasady.

Patrimonio de Tetuán złożył skargę do Rady Miejskiej za pośrednictwem Okręgowego Stowarzyszenia Sąsiedztwa, któremu udało się przywrócić budynek przy Bravo Murillo, 300 do pierwotnego stanu. Pełny sukces: pojawił się nawet w Telemadrid. „Zweryfikowaliśmy, czy budynek ma odpowiedni poziom ochrony elewacji i Złożyliśmy skargę Do Agencji Działalności i Komitetu ds. Dziedzictwa „wyjaśnij uczestnikom”. W tym mieście wystarczy naprawić elewację, aby zrobić odpowiedzialną reklamę. Brak uprzedniej zgody.” Po wygraniu tej bitwy dodają: „dobre wieści”. Wygląda na to, że firma to zauważyła, bo w ostatnim podboju (na ulicy Dr. Escirdo) elewacja nie była malowana.

Świetne pieniądze na tapetę

Co robi walencki materac w sercu madryckich dzielnic do góry nogami? Bez tego nie da się zrozumieć bardzo szybkiej ekspansji Factory Mattress, marki, pod którą działa Laris Descanso Wejście do stolicy Queka Real Partners, funduszu inwestycyjnego z korzeniami w Castellón. Koika, która nie odpowiadała na różne prośby tej gazety o informacje, wstąpiła do firmy w sierpniu zeszłego roku z zamiarem przekształcenia jej w „Krajowy lider sektora rdquor;. Jego procent wzrośnie, jak ujawnił wówczas Valencia Plaza, przy 70%. Co oznacza, ze względów praktycznych, ten fabryczny materac On jest Prawdziwi partnerzy KOICA.

Co widzi dno „tanich” materacy w kolorze neonowej zieleni? Jak w pozostałych firmach, w które zainwestował: możliwość rozszerzenia działalności i sprzedaży w ciągu kilku lat temu, kto da najwięcej. KOIKA to oportunistyczny fundusz inwestycyjny Rentowne firmy średniej wielkości Mogą dalej się rozszerzać, czemu ustępują, Zgodnie z opisem na ich stronie internetowej, od pięciu do siedmiu lat po inwestycji. Tak to jest Bez względu na to, do jakiego sektora należą. Firmy, w które inwestuje, to między innymi katalońska firma kosmetyczna, galicyjska firma programistyczna, internetowy sklep ze sprzętem audio w Madrycie oraz rodzinna firma produkująca przyprawy z Murcji.

Prowadzony przez Patricka Gandariasa, byłego partnera Corpfin Fund, i Enrique Martinavaro, Przedsiębiorca z Castellón w branży cytrusowej Queka Real Partners, której rodzina należy do najbogatszych w kraju, zarobiła w 2021 roku na sprzedaży Medac, firmy z profesjonalnymi ośrodkami szkoleniowymi w Maladze, w którą zainwestowała zaledwie trzy lata temu. Operacja przekroczyła 200 milionów euro, co przyniosło im znaczny zysk kapitałowy.

Materace wyprodukowane w Walencji

Factory Materac nie wyróżnia się tym, że jest jednym z największych w branży. Założona w 2004 roku, straciła swoją nazwę w Ranking według obrotów sprzedawców mebli I musisz zejść do postu 48, aby go znaleźć. Są bestsellerami IKEA, Conforma i Maison du Monde, Ale są też sklepy zajmujące się wyłącznie sprzedażą materacy, które odnotowują roczną sprzedaż w dziesiątkach milionów. Tak jest w przypadku Valencia Maxcolchón (29 mln), Catalan Dormity (24,5 mln) i Canary Island Dormitorium (16,6 mln). Wraz z otwarciem dwóch sklepów w Madrycie, ten ostatni wyróżnia się również swoimi produktami Uderzający niebieski kolor elewacji, Ale nie pamiętano żadnej skargi na nią.

Pokazuje to jednak analiza rachunków fabrycznych Sprzedaż nigdy nie przestaje rosnąć W ostatnich latach i w 2019 r. – ostatnim roku bez pandemii, dla którego istnieją dane – margines był wysoki. Wszedł do fabryki w tym roku 7,6 mln euro, z czego 786 tys. to zysk. Oznaczało to, że za każde sprzedane euro zarabiał czysty grosz. W tym roku Maxcolchón osiągnął obrót w wysokości 29 milionów i zadeklarował zysk w wysokości 1,4 miliona, zarabiając 0,4 centa na każdym sprzedanym euro.

Wykonane z dobrobytu

Firma z Walencji ma kilka zarejestrowanych znaków towarowych (Viscosoja, Viscolchón itp.), ale Nie produkuje własnych materacy. EL PERIÓDICO DE ESPAÑA odwiedził ich sklepy i potwierdził, że produkt został wyprodukowany przez firmy zewnętrzne, takie jak Hilding Anders i Díez Marqués, głównie, Luksusowe materace. Firma Delax z siedzibą w Alcùdia produkuje materace sprzedawane pod markami fabryki i jest znana z tworzenia centrum naukowego Instytutu Snu, które popieranie ich wynalazków, które nie mają podstaw naukowych, według ujawniła gazeta El Confidential. Nie odpowiedzieli również na prośby o wywiad z tej gazety.

Brzydota jako wizerunek marki

Celem fabrycznej pościeli w tych kolorach z surową reklamą radiową jest „Ma złą reputację”patrzy na markę, stratega ds. treści i narracji, Fernando de Córdoba, aby ludzie mogli „Szybko poznaj i skojarz” swoje imię. Według tego eksperta jest to marka „tania”, która musi „dużo nalegać na to, jak tania jest”. Każda kategoria sektorów porusza się z własnymi symbolami wizualnymi, a jej motywami są bardzo jasne kolory, bardzo duże litery i „uderzające” kroje pisma, aby „przyciągnąć uwagę ludzi”, dodaje de Cordoba.

Fosforowe kolory fabrycznej pościeli przywodzą na myśl reklamy z piosenkarzami Rebecą i Mario Vaquerizo dla Aurgi lub Kiko Rivera dla Muebles Tuco. „Idę na orgię, nie ma równej ceny” i „Kupuję na gorąco, ludzie się śmieją” to bojowe hasła, które od lat rezonują w głowach potencjalnych konsumentów. Materac Valencia ma swój własny. „Zrobimy jakieś materace?mówi odtwórca roli Torrente w reklamie radiowej Który w połowie 2023 roku przeraził połowę Twittera. W tym przypadku wydaje się, że ich budżet reklamowy jest niższy, biorąc pod uwagę, że reklamują się w radiu i przy użyciu podszywaczy, a nie „celebrytów”. Naprawdę” — mówi de Córdoba.

On brzydota Estetyka charakteryzująca tę markę odpowiada „strategii marketingowej”. Że jest to całkowicie jasne i że jest w pewnym sensie całkowicie spójne„Dzięki wizerunkowi, który chcą stworzyć, sklepowi z tanimi materacami” — mówi Fernando de Córdoba.

Mieszkańcy Madrytu są bardzo wrażliwi

Szybka rozbudowa zakładu w ciągu M-30 Nie pozostawiał obojętnym coraz bardziej wrażliwych mieszkańców Madrytu Za ataki na ich przestrzeń publiczną. „W Madrycie istnieje podatny grunt, który otwiera debatę przeciwko poczuciu dużej części obywateli, że każdy, kto ma pewne zdolności ekonomiczne, może zrobić w tym mieście, co chce, po trochu. Pomaluj elewację, postaw balkon lub posadzić kilka drzew, które przecinają ulicę” – mówi Antonio Giraldo, który jest także koordynatorem ds. zrównoważonego rozwoju w CEF-PSOE.

Według Giraldo Madryt ma „problem”, którym jest koncepcja „odpowiedzialnego pozwolenia”. Firmy, które zamierzają gdzieś zainstalować, podpisują oficjalne oświadczenie poświadczające, że przestrzegają przepisów iz którym mogą rozpocząć działalność. Wyjaśnia, że ​​rada miejska „nie weryfikuje tych danych we własnym zakresie, chyba że jest wyraźna skarga”. W San Bernardo, po „skargach sąsiadów”, do których przyznali się nawet pracownicy sklepów, rada miejska przejrzała ten dokument i zarządziła Natychmiastowe zaprzestanie działalności Do czasu usunięcia stwierdzonych przez agencję działań naruszeń. Jeśli nie będą się tego trzymać, budynek zostanie zamknięty.

Powiązane wiadomości

Niezabezpieczonym budynkom trudniej jest usunąć niechciany kolor z zewnątrz, ale Giraldo widzi pęknięcie: Prawo reklamy zewnętrznej, która stanowi, że etykiety muszą mieć określony kształt i rozmiar. „Malując całą elewację w tych kolorach, pozostawiasz ślad Widać to z odległości kilku metrów. Tam naprawdę toczy się walka – sugeruje, ale ostrzega, że ​​„nie ma sensu temu wyraźnie przeszkadzać i nie bardzo wiemy, do czego upoważniła ich rada miejska”. pozwalają im znaleźć odzwierciedlenie w swoich obrzędach.

Dziwne w tej sprawie jest to, że W Walencja Ani jednej skargi kosmetycznej: ani w recenzjach Google, ani wśród mieszkańców, z którymi się konsultowali. Czas pokaże, co będzie gdzie indziej, bo czy ta ranga udaje narodowego lidera Wkrótce może przybyć do twojego miasta.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *