Renfe, czekając na francuską rejestrację, aby wrócić do Lyonu i Marsylii | komp

Renfe, czekając na francuską rejestrację, aby wrócić do Lyonu i Marsylii |  komp
Pociąg dużych prędkości Renfe przejeżdża przez francuską stację Nimes, przejeżdżając przez etap testowy.
Pociąg dużych prędkości Renfe przejeżdża przez francuską stację Nimes, przejeżdżając przez etap testowy.

z powrotem renfe W przypadku Francji, która ma kluczowe znaczenie dla planu ekspansji, może to zająć tygodnie. Przynajmniej taką nadzieję pokładają w firmie zależnej od Ministerstwa Transportu. Jego pociągi są dopuszczone do jazdy w sąsiednim kraju; Ważne certyfikaty bezpieczeństwa (wydane przez francuską Agencję ds. Bezpieczeństwa i Agencję Kolei Unii Europejskiej. Maszyniści, obserwatorzy i pozostały personel zostali przeszkoleni. Nowa francuska spółka zależna oczekuje na rejestrację we francuskim rejestrze handlowym.

Petycja była rozpatrywana od miesięcy, ale wewnętrzne źródła jasno wskazują, że to, co dzieje się w Hiszpanii, to niewiele więcej niż formalność, która wymaga dużo cierpliwości we Francji. W każdym razie oczekuje się, że rejestracja rozpocznie się przez cały czerwiec, niemal natychmiast, od sprzedaży biletów na połączenia z Barcelony do Lyonu iz Madrytu do Marsylii.

Obie trasy są trasami, nad którymi Renfe pracuje od 2013 roku wspólny projekt usunięcie, który powstał z francuskim gigantem SNCF. Sojusz został zerwany w grudniu 2022 roku, po jednostronnej decyzji ogłoszonej przez stronę francuską w lutym tego samego roku, co zdezorientowało hiszpańskiego partnera. Jednak SNCF obronił Elipsos przed wycofaniem się z biznesu po pierwszym przedłużeniu w 2019 r. i po tym, jak obaj partnerzy przeanalizowali opcje do 2021 r. Straty, jakie poniosła spółka joint venture, pogłębiła pandemia: popyt spadł o ponad 70% w 2020 r., a prawie 60 proc. %.% w 2021 r.

Obecnie SNCF działa samodzielnie na trasie Barcelona-Paryż, przygotowując się do zwiększenia przepustowości między lipcem a wrześniem, dodając codzienną częstotliwość podróży w obie strony do dwóch, które już oferuje. Przekroczy to 800 000 miejsc rocznie w tym korytarzu. Budżety operatora publicznego osiągną równowagę ekonomiczną w tej linii w 2024 roku.

Z kolei Renfe chce przenieść się tego lata do wspomnianego Lyonu i Marsylii, czekając na przybycie szybkich pociągów Avril, pozyskiwanych od listopada z Talgau, aby spróbować dotrzeć do Paryża.

Ruch transgraniczny między Hiszpanią a Francją obejmuje 80% osób podróżujących po drogach, 15% w transporcie lotniczym i ostatnie 5% w transporcie kolejowym.

Operatorzy walczą o to, co uważają za duży margines rozwoju po pójściu własnymi drogami. Trudności w udostępnianiu danych biznesowych i informacji strategicznych miały również wpływ, gdy tania spółka zależna SNCF, Ouigo, połączyła się jako konkurent Renfe w hiszpańskiej szybkiej sieci.

Kiedy firma kierowana przez Raoula Blanco będzie mogła ponownie dotrzeć do Francji, pociąg transgraniczny SNCF będzie miał współczynnik wypełnienia wynoszący ponad 70% i będzie nadal świadczył pełniejsze usługi po dotarciu do Paryża, i będzie korzystał z Ten. Możliwość sprzedaży biletów przed miesiącami letnimi.

Oszustwo Leo Expressu

Inną drogą rozwoju Renfe na rynku francuskim jest rozwój czeskiej spółki zależnej Leo Express, w której kontroluje 50% kapitału. Młody operator otwiera tam biuro i 25 maja na zgromadzeniu akcjonariuszy stawia sobie za cel powrót do Niemiec, kraju, z którego wypędził go kryzys, i dotarcie na francuską ziemię.

Oprócz przekraczania granicy między Hiszpanią i Francją swoimi pociągami dużych prędkości, Renfe będzie ubiegało się o przewóz pasażerów między Francją a Niemcami za pomocą wspomnianego Leo Express. Obecnie ogranicza się do Czech, Słowacji i Polski, ale posiada zasoby i licencje umożliwiające dostęp do rynku niemieckiego.

Cel ustawiony na 28 tygodniowych cykli

Renfe i SNCF współpracują od dziewięciu lat, odpowiednio z usługami dziennymi AVE i TGV. Dzielili się już doświadczeniami z usługami nocnymi ponad granicami.
Francuska firma Alstom umieściła pociągi na trasie Paryż-Barcelona, ​​a Renfe AVE przekroczyło granicę na trasach Madryt-Marsylia i Barcelona-Lyon.
Renfe chce wznowić połączenia Madryt-Marsylia i Barcelona-Lyon z sześcioma kursami w obie strony tygodniowo, które później osiągną liczbę 28 cykli.
Linia Madryt-Marsylia będzie odjeżdżać z Madryt-Atocha z przystankami w Guadalajarze, Saragossie, Tarragonie, Barcelonie Sants, Gironie, Figueres, Perpignan, Narbonne, Beziers, Montpellier, Nimes, Avignon TGV, Aix-en-Provence TGV, Marseille St. .
W przypadku Barcelona-Lyon lot rozpoczyna się w Saintes i zatrzymuje się w Gironie, Figueres, Perpignan, Narbonne, Montpellier, Nimes, Valence TGV i Lyonie.

Śledź wszystkie informacje dot pięć dni W FacebookI Świergot I Linkedinlub w Nasz biuletyn Plan pięciu dni

Plan pięciu dni

Najważniejsze daty gospodarcze danego dnia, wraz z kluczami i kontekstem, aby zrozumieć ich zakres

otrzymać to

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *