Obecny dyrektor generalny Corporate Business i nowo utworzonej firmy El Corte Inglés, Santiago Pau, przejmuje stanowisko Group Executive Chair wycieczki El Corte Inglés (VECI) po odejściu Jorge Schoenenbergera, który od lipca 2021 roku pełni funkcję dyrektora generalnego sektora turystycznego.
W szczególności Pau będzie łączyć dwa stanowiska w firmie kierowanej przez Martę Alvarez
Celem tej zmiany w zarządzaniu jest ulepszenie planu strategicznego i promowanie nowego biznesu. W związku z tą zmianą dyrektorów generalnych zrozumiałe jest, że integracja VECI i Logitravel nie będzie kontynuowana.
«VECI rozpoczyna nowy etapco również zakłada wyjście Zuzanna Skacovelli jako Dyrektor ds. Komunikacji, Relacji Korporacyjnych i Zrównoważonego Rozwoju w Grupie Viajes El Corte Inglés, ale dalsze odejście nie jest planowane. Jeden z głównych ruchów, które propagował Jorge Schönberger On był Integracja Viajes El Corte Inglés i LogitravelWedług Hostaltour.
Schönbergera Pracował nad tym projektem przez pierwsze sześć miesięcy 2021 roku w swojej roli w Deloitte, a po zamknięciu transakcji dołączył do VECI jako CEO.
„W ten sposób powstała druga najważniejsza grupa dystrybucyjna, po Ávoris Corporación Empresarial, dzięki synergii online i offline w środowisku, w którym klient jest coraz bardziej wielokanałowy”, mówi Hosteltur.
O nowym CEO VIAJES EL CORTE INGLÉS
Santiago Pau rozpoczął swoją karierę w El Corte Inglés w marcu 2022 r. po utworzeniu nowej struktury zarządzania w firmie z delegowanym Komitetem Wykonawczym.
W ten sposób dołączył jako dyrektor generalny nowo utworzonej firmy, podczas gdy José María Volaci González-Parado, który dołączył w tym samym czasie, dołączył do zespołu zarządzającego.
Celem powstałej firmy było przekroczenie 6 000 milionów euro obrotu w ciągu czterech lat
„Z kolei Schoenenberger został dyrektorem generalnym nowej firmy w wyniku fuzji Viajes El Corte Inglés i Logitravel. Celem powstałej firmy było osiągnięcie obrotu w wysokości 6 miliardów euro w ciągu czterech lat”, jak donosi Europa Press (EP).
Przed pandemią sprzedaż grupy osiągnęła ponad 3500 mln euro w roku finansowym 2019, przy zatrudnieniu ponad 5000 osób i ponad 500 punktach sprzedaży na całym świecie.
Stało się to podczas jego wystąpienia na forum Hosteltur 2023, w którym podkreślił również, że „są inne możliwości osiągnięcia większego wpływu na klienta niż kierownik hotelu”.
Dodatkowo, zapytany o ewentualne IPO w 2024 lub 2025 roku, Schwennenberger odpowiedział, że agencja tour group jest w 100% powiązana z agencją grupy El Corte Inglés, więc to nie jego odpowiedzialność.
„Jestem upoważniony do tworzenia maksymalnej wartości w grupie podróżniczej dla naszych akcjonariuszy i to jest mój program. Następnie akcjonariusze zdecydują, co zrobić ze swoim biznesem.
Nie będą licytować IMSERSO
Odnosząc się do decyzji o złożeniu oferty na nowy Imserso na następny sezon, Schwennenberger stwierdził podczas tego wydarzenia, że przeprowadzono analizę możliwości, która „nie zdała egzaminu”, biorąc pod uwagę długoterminową wartość strategiczną i ekonomiczną.
„Formuła nie zadziałała dla nas, więc ją zignorowaliśmy” – powiedział dyrektor generalny Grupo Viajes, El Corte Inglés.
Grupa wycieczkowa oferuje jako uzupełnienie Imserso, programy premium Vacation Club, wybór krajowych i międzynarodowych wycieczek, w tym produkty premium, z ekskluzywnymi przeżyciami, wybranymi restauracjami i małymi grupami do miejsc takich jak Turcja, Norwegia, Polska i szlak winny przez Ribera del Duero.
Z drugiej strony uczestniczy również co roku w Programie Szlaków Kulturowych Wspólnoty Madrytu.
Viajes El Corte Inglés rozpoczął letnią kampanię 2023 „Summer, Give Me More”, dostępną do 30 czerwca, podała firma w oświadczeniu.
Klienci Viajes El Corte Inglés, którzy dokonają rezerwacji podczas tej kampanii, będą mogli podróżować do wybrzeży, wysp i miejsc w głębi lądu Hiszpanii, europejskich stolic, parków rozrywki, statków wycieczkowych i miejsc na Karaibach lub odbywać duże wycieczki i trasy międzynarodowe.
Kampania „Lato, daj mi więcej” oferuje kupon podarunkowy El Corte Inglés o wartości do 500 euro
Firma oferuje „promocje, takie jak bon podarunkowy El Corte Inglés do 500 euro, płatność w ciągu sześciu miesięcy, zniżka do 45%, dzieci bezpłatnie lub z dużymi zniżkami, rezerwacja za 15 euro za osobę i wiele innych korzyści. „
Tą wakacyjną propozycją firma zamierza „zainspirować tych, którzy chcą przeżyć letnie wakacje do odkrywania zakątków świata, poczuć morską bryzę we włosach, piasek na plaży, odłączyć się od natury lub cieszyć się pięknymi krajobrazami. z rodziną, z przyjaciółmi, jako para lub ponownie się połączyć”.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”