Scandit dąży do rozszerzenia swoich usług na rynek Ameryki Łacińskiej

Scandit dąży do rozszerzenia swoich usług na rynek Ameryki Łacińskiej

Skandynawski Badania Wzmocnienie obecności w Meksyku poprzez rozwiązania technologiczne dla sektora retail i centrów logistycznych, Ponieważ postrzega kraj jako jeden z głównych rynków ekspansji na Amerykę Łacińską.

Swiss Unicorn została założona w 2009 roku jako firma programistyczna oferująca rozwiązania do skanowania inteligentnych urządzeń w rękach pracowników i klientów, aby umożliwić im cyfrową interakcję z obiektami fizycznymi.

W tej chwili, Skandynawski Wyróżnij się byciem Pionierskie inteligentne przechwytywanie danych Z globalnym zespołem, który towarzyszy użytkownikom w celu zintegrowania rozwiązania z przepływami pracy i dostarczenia praktycznych informacji.

Na początku roku uzupełnij a Runda inwestycyjna serii D za 150 milionów dolarówTo podnosi wynik jednorożca, przewyższając jego wycenę na 1000 milionów dolarów. Finansowanie to było prowadzone przez Warburg PincusOprócz posiadania bazy akcjonariuszy, która obejmuje: Atomico, Forestay Capital, G2VP, GV, Kreos, NGP Capital, Schneider Electric, Sony Innovation Fund i Swisscom Ventures.

Dzięki temu zastrzykowi kapitału Skandynawski Przeznaczy kwotę na przyspieszenie wzrostu na rynkach, na których już jest, takich jak Londyn, Polska, Boston, Japonia, Singapur, Meksyk, Brazylia, Kolumbia, a wkrótce także Chile.

Esteban Tognini, szef ds. Ameryki Łacińskiej i Karaibów w Scandit, stwierdził, że jednym z projektów, które mają w organizacji, jest Rozwój w Ameryce poprzez świadczenie swoich usług i zatrudnianie ludzi W regionach takich jak Meksyk, Brazylia i reszta Ameryki Łacińskiej, w tym Chile, Argentyna, Peru, Kolumbia, Ekwador, Urugwaj i Paragwaj.

Finansowanie koncentruje się na trzech sektorach, takich jak: detaliczny rynek detaliczny, Oznacza to umieszczanie się w supermarketach, sklepach odzieżowych, aptekach itp. inny obszar w Transport i logistyka; Podczas gdy trzecim co do wielkości sektorem wertykalnym pod względem liczby firm jest przemysł.

„Projekt, który mamy, polega na tym, aby móc mieć wiele przypadków użycia, czyli wykorzystać naszą technologię do pomocy tym firmom z tych sektorów, aby usprawnić wewnętrzne procesy, które bezpośrednio wpływają na wyniki firmy, z naciskiem na pomoc im poprawiać się dzięki ROI Postrzegamy siebie jako konsultantów, z którymi możemy współpracować z klientami, poznawać priorytety biznesowe i sprawdzać, jak możemy pomóc w różnych procesach, aby je rozwiązać.”

ten Rynek detaliczny w Meksykubył jednym z najbardziej rozwiniętych w Ameryce Łacińskiej w wyniku epidemii i pracy, którą wykonuje Skandynawski Ma ona wesprzeć personel w przeprowadzeniu procesu przygotowania zamówienia ze sklepu, tak aby paczka w krótkim czasie trafiła do klienta końcowego.

„Dziś konkurencja dotyczy nie tylko produktów, ale także czasów dostawy dla konsumenta, który domaga się krótszego czasu realizacji w miejscu dostawy”.

Dodatkowo pomagają Poprawa doświadczenia klienta w sklepach stacjonarnych Dzięki narzędziom, które pozwalają uzyskać więcej informacji o produktach, dzięki czemu klienci są bardziej niezależni w uzyskiwaniu informacji o tym, co oferuje firma, a konsultant biznesowy jest właścicielem tych danych, które często nie są pod ręką.

Stwierdził, że Handel detaliczny ewoluuje Od lat z potrzeby gdzie klient Konsumenci są zainteresowani zdobywaniem większej ilości informacji, łączeniem się w ramach tego samego sklepu, sprawdzaniem produktów i sprawdzaniem, jak są oceniane przez innych kupujących, więc sklepy stacjonarne muszą dostosowywać się do nowych trendów, zwłaszcza w miarę pojawiania się Handel elektroniczny który był katalizatorem pandemii poprzez cyfryzację przedsiębiorstw.

„W Ameryce Łacińskiej nastąpiło szybsze przyspieszenie niż w innych miejscach, ponieważ byliśmy trochę w tyle, a wielu klientów podczas pierwszej części pandemii było bardzo skoncentrowanych na dokonaniu cyfrowej transformacji, budowaniu i optymalizacji w celu osiągnięcia e- handel, az drugiej strony wykorzystanie pracowników sklepu do wybierania, wykorzystanie sklepów fizycznych jako centrów dystrybucji.

Z drugiej strony, wielokanałowy Ulepszona ogólna strategia komunikacji ukierunkowana na obsługę klienta, oferująca wiedzę z platform cyfrowych, a także ze sklepów fizycznych, dzięki czemu firmy potrzebują narzędzi do uzyskania wystarczającej ilości informacji, takich jak rozwiązanie Skandynawski Co jest Skanowanie matrycyoprogramowanie do skanowania kodów kreskowych, które przechwytuje wiele kodów kreskowych w jednej sekwencji w celu uzyskania szczegółowych informacji o produkcie, dając możliwość stworzenia wielokanałowego doświadczenia u klientów końcowych.

Esteban Tognini potwierdził, że organizacja współpracuje z Firmy detaliczne zlokalizowane w MeksykuZ biegiem czasu jasno określ, w jaki sposób klient będzie ewoluował i uznaj za niezbędne przeprowadzenie szybkiego procesu transformacji, który pozwala organizacji na doskonalenie poprzez krytyczne i świadome zmiany oraz wdrażanie rozwiązań technologicznych, które pomagają w szybszej digitalizacji w celu Poprawa doświadczenia klienta końcowego zarówno w sklepach fizycznych, jak i na platformach technologicznych.

„Meksyk jest jednym z krajów w regionie, który robi postępy i z wielką przyjemnością widzę, że cyfrowa transformacja jest realna i poważna. Myślę, że na szczęście będzie to kontynuowane. Kupujący nadal się zmienia i nadal ma nowe i inne bzdury, a sprzedawcy muszą mieć taką szybkość transformacji. Myślę, że istnieje potężna mieszanka między światem cyfrowym i fizycznym i za każdym razem ta kombinacja prowadzi do tego, czego szuka kupujący, aby mieć takie samo doświadczenie w każdym światów, a my możemy pomóc zapewnić to doświadczenie”.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *