Sellpy, używany sklep internetowy H&M, dociera do kolejnych 20 krajów

do

Reuters API

Przetłumaczone przez

Rossio Alonso Lopez

Wysłany dnia



1 czerwca. 2021

Szwedzki sklep internetowy Sellpy, który jest w dużej mierze własnością giganta mody H&M, podał w poniedziałek, że zostanie otwarty w 20 innych krajach europejskich, stawiając na rosnący popyt na zrównoważoną modę.

Startup odpowiada za cały proces sprzedażowy, od zbierania produktów w domach sprzedawców po zdjęcia, wyprzedaże i wysyłki. Dzięki ekspansji jego rynek wzrośnie do 24 po pierwszym uruchomieniu w 2014 roku w Szwecji.

W oświadczeniu Selby powiedział, że towary używane były jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku w branży modowej.

„Każda zakupiona odzież z drugiej ręki zapewnia zasoby naszej planecie. Popyt na naszych nowych rynkach szybko rośnie” – powiedział Gustav Weissmann, szef działu ekspansji.

W miarę jak konsumenci stają się coraz bardziej świadomi pochodzenia i trwałości swojej odzieży, branża modowa jest poddawana analizie, aby pielęgnować kulturę wykluczenia.

Grupa H&M, pokazana jako źródło dodatkowych przychodów po kilku trudnych latach z powolną sprzedażą w wielu sklepach H&M, kupiła swój pierwszy pakiet akcji Sellpy w 2015 roku.

Weissmann powiedział Reuterowi, że H&M zainwestował ponad 20 milionów euro (24,38 miliona dolarów) w Selby i jest właścicielem około 70 procent firmy.

Sellpy powiedział, że nawiązał współpracę z H&M, która daje mu dostęp do magazynu H&M w Polsce, a także do usług dystrybucyjnych, kontroli jakości odzieży i obsługi zamówień.

Na początku tego miesiąca litewska firma Vinted zebrała 250 milionów euro do 305 milionów dolarów, aby dalej rozwijać się w Europie i poza nią, i powiedziała, że ​​zbiórka pieniędzy dokonała „z góry” wyceny przedsiębiorstwa na 3500 milionów euro.

Sellpy twierdził, że na jego platformie sprzedano ponad dziewięć milionów sztuk odzieży.

© Thomson Reuters 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *