Światowe Nagrody Filmowe o Turystyce honorują najlepsze reklamy turystyczne w Walencji

Światowe Nagrody Filmowe o Turystyce honorują najlepsze reklamy turystyczne w Walencji

22 listopada w Walencji odbyła się prestiżowa 35. edycja gali wręczenia nagród World Tourism Film Awards.

On Stało się Zgromadź przedstawicieli organizacji turystycznych, agencji kreatywnych i korpusu dyplomatycznego z całego świata w symbolicznym Oceanogràfic w Walencji.

Podczas tej okazji uhonorowano najlepsze filmy turystyczne świata w pięciu konkursowych kategoriach: miasto turystyczne, regiony, kraje, produkty turystyczne i usługi turystyczne.

W sumie przyznano 27 prestiżowych nagród za wybitną produkcję turystyczną z 13 krajów, z których wszystkie zajmują czołowe miejsca w wysoce konkurencyjnych rankingach CIFFT.

Szwajcarski Urząd Turystyki zdobył dwie nagrody dla najlepszego filmu turystycznego na świecie oraz zdobył pierwsze miejsce w kategoriach krajów i produktów turystycznych.

Duże wrażenie zrobiła także Turecka Agencja Promocji i Rozwoju Turystyki, zajmując odpowiednio drugie, trzecie i piąte miejsce w kategoriach krajów, miast i regionów.

Katalońska Agencja Turystyczna zdobyła wiele nagród, zajmując drugie i trzecie miejsce w kategorii region oraz drugie miejsce w kategorii produktów turystycznych.

W gronie najlepszych filmów turystycznych na świecie znalazły się także hiszpańskie organizacje, takie jak Visit Valley, Madrid Destino, Mirador torre Glòries i Turismo de Islas Canarias.

Portugalia była także jednym z najczęściej nagradzanych krajów. Agencja kreatywna Lobby Films & Advertising zajęła pierwsze miejsce w kategorii Usługi turystyczne za współpracę z NewHandLab oraz trzecie miejsce w kategorii Produkty turystyczne za film wyprodukowany przez Urząd Miasta Pampilhosa da Serra.

Wyróżniono także portugalskie organizacje Visit Cascais, Monção Municipality i Quinta da Pacheca. Złote nagrody dla najlepszego filmu o turystyce międzynarodowej trafiły do ​​Urzędu Miasta Bielska-Biawy (Polska), Wesgro (RPA), Kataru Turystyki (Katar), Indonezyjskiego Ministerstwa Turystyki i Gospodarki Kreatywnej (Indonezja) oraz Biura Turystyki Ugandy (Uganda). ), Biuro Turystyki Okręgu Zagrzebskiego (Chorwacja), Carlton Cannes (Francja), VisitSydsjælland-Møn (Dania), Influencer Robert Dassicin (Bośnia i Hercegowina) oraz Zéké Films (Francja).

Walencja, która trzeci rok z rzędu jest gospodarzem tego wyjątkowego wydarzenia, potwierdziła swoją pozycję wiodącej siły w dziedzinie innowacyjnej turystyki.

„Gospodowanie Światowych Nagród Filmowych o Turystyce to nie tylko zaszczyt dla Walencji, ale także świadectwo naszego ciągłego zaangażowania w cyfrową, dynamiczną i spersonalizowaną promocję. Taka jest rzeczywistość ośrodków turystycznych: wykorzystywanie możliwości, jakie dają nam nowe technologie i treści audiowizualnych, aby z dumą pokazać naszą tożsamość i zainspirować turystów, którzy niewątpliwie chcą się przekonać, odkryć i doświadczyć wszystkiego, co region ma do zaoferowania.Chciałbym podziękować Międzynarodowemu Komitetowi Festiwali Filmów Turystycznych (CIFFT) za zaufanie Valencia i Visit Valencia” – podkreśliła Paola Lobet, doradca ds. turystyki Rady Miasta Walencji i prezes Visit Valencia.

Dla Aleksandra F. Camille, dyrektor CIFFT, powiedziała: „To wyróżnienie przyczynia się do rozwoju branży i inspiruje specjalistów na całym świecie do dalszego przesuwania granic kreatywności i narracji w promocji turystyki”. Po raz kolejny w Walencji wręczenie Nagród dla Najlepszego Filmu Turystycznego było dla nas wielkim zaszczytem.

przechodzić. Redakcja. po arabsku

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *