22 listopada w Walencji odbyła się prestiżowa 35. edycja gali wręczenia nagród World Tourism Film Awards.
On Stało się Zgromadź przedstawicieli organizacji turystycznych, agencji kreatywnych i korpusu dyplomatycznego z całego świata w symbolicznym Oceanogràfic w Walencji.
Podczas tej okazji uhonorowano najlepsze filmy turystyczne świata w pięciu konkursowych kategoriach: miasto turystyczne, regiony, kraje, produkty turystyczne i usługi turystyczne.
W sumie przyznano 27 prestiżowych nagród za wybitną produkcję turystyczną z 13 krajów, z których wszystkie zajmują czołowe miejsca w wysoce konkurencyjnych rankingach CIFFT.
Szwajcarski Urząd Turystyki zdobył dwie nagrody dla najlepszego filmu turystycznego na świecie oraz zdobył pierwsze miejsce w kategoriach krajów i produktów turystycznych.
Duże wrażenie zrobiła także Turecka Agencja Promocji i Rozwoju Turystyki, zajmując odpowiednio drugie, trzecie i piąte miejsce w kategoriach krajów, miast i regionów.
Katalońska Agencja Turystyczna zdobyła wiele nagród, zajmując drugie i trzecie miejsce w kategorii region oraz drugie miejsce w kategorii produktów turystycznych.
W gronie najlepszych filmów turystycznych na świecie znalazły się także hiszpańskie organizacje, takie jak Visit Valley, Madrid Destino, Mirador torre Glòries i Turismo de Islas Canarias.
Portugalia była także jednym z najczęściej nagradzanych krajów. Agencja kreatywna Lobby Films & Advertising zajęła pierwsze miejsce w kategorii Usługi turystyczne za współpracę z NewHandLab oraz trzecie miejsce w kategorii Produkty turystyczne za film wyprodukowany przez Urząd Miasta Pampilhosa da Serra.
Wyróżniono także portugalskie organizacje Visit Cascais, Monção Municipality i Quinta da Pacheca. Złote nagrody dla najlepszego filmu o turystyce międzynarodowej trafiły do Urzędu Miasta Bielska-Biawy (Polska), Wesgro (RPA), Kataru Turystyki (Katar), Indonezyjskiego Ministerstwa Turystyki i Gospodarki Kreatywnej (Indonezja) oraz Biura Turystyki Ugandy (Uganda). ), Biuro Turystyki Okręgu Zagrzebskiego (Chorwacja), Carlton Cannes (Francja), VisitSydsjælland-Møn (Dania), Influencer Robert Dassicin (Bośnia i Hercegowina) oraz Zéké Films (Francja).
Walencja, która trzeci rok z rzędu jest gospodarzem tego wyjątkowego wydarzenia, potwierdziła swoją pozycję wiodącej siły w dziedzinie innowacyjnej turystyki.
„Gospodowanie Światowych Nagród Filmowych o Turystyce to nie tylko zaszczyt dla Walencji, ale także świadectwo naszego ciągłego zaangażowania w cyfrową, dynamiczną i spersonalizowaną promocję. Taka jest rzeczywistość ośrodków turystycznych: wykorzystywanie możliwości, jakie dają nam nowe technologie i treści audiowizualnych, aby z dumą pokazać naszą tożsamość i zainspirować turystów, którzy niewątpliwie chcą się przekonać, odkryć i doświadczyć wszystkiego, co region ma do zaoferowania.Chciałbym podziękować Międzynarodowemu Komitetowi Festiwali Filmów Turystycznych (CIFFT) za zaufanie Valencia i Visit Valencia” – podkreśliła Paola Lobet, doradca ds. turystyki Rady Miasta Walencji i prezes Visit Valencia.
Dla Aleksandra F. Camille, dyrektor CIFFT, powiedziała: „To wyróżnienie przyczynia się do rozwoju branży i inspiruje specjalistów na całym świecie do dalszego przesuwania granic kreatywności i narracji w promocji turystyki”. Po raz kolejny w Walencji wręczenie Nagród dla Najlepszego Filmu Turystycznego było dla nas wielkim zaszczytem.
przechodzić. Redakcja. po arabsku
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”