Madryt (PE). Sprzedała Telepizzę spółce AmRest, właścicielowi La Tagliatella i głównej franczyzy Pizza Hut w Europie z wyłączeniem rynków Iberii i Szwajcarii. Swoją działalność w Polsce za osiem milionów euroWedług informacji przekazanych Krajowej Komisji Rynku Papierów Wartościowych (CNMV). W szczególności sieć pizzerii sprzedała swoją działalność w Polsce, która obejmuje 107 sklepów, 36 własnych i 71 franczyzowych. Proces ten musi być certyfikowany przez polskie organy ds. konkurencji.
Zamknięcie transakcji uzależnione jest od zgody każdego z banków finansujących działalność. Od obu sygnatariuszy podpisanie umowy licencyjnej z Telepizzą umożliwiającej Telepizzie Polskiej dalsze prowadzenie działalności, pod warunkiem braku istotnych niekorzystnych zmian. Telepizza zauważyła, że sprzedaż ta będzie szansą rozwoju zarówno dla franczyzobiorców w Polsce, jak i obecnych pracowników, którzy staną się częścią dużej grupy o silnej obecności na polskim rynku.
On Dyrektor generalny i dyrektor Telepizzy, Pablo Juantegui, W nawiązaniu do procesu zauważył, że cały czas brano pod uwagę „interesy” franczyzobiorców i pracowników w Polsce. „Przed Tobą droga pełna wielkich możliwości i nowych wyzwań. Ze strony Telepizzy pragniemy życzyć Ci wszystkiego najlepszego i docenić Twój ogromny wkład w Grupę przez te lata” – podkreślił. Transakcja ta wpisuje się w harmonogram ustalony po podpisaniu strategicznego sojuszu pomiędzy Telepizzą a Pizza Hut, który pozwoli jej podwoić liczbę restauracji do ponad 2500, a sprzedaż w systemie do 1100 mln euro rocznie oraz rozszerzyć swoją obecność w 37 krajach. Państwa.
Ze swojej strony AmRest zauważył, że operacja ta „idealnie wpisuje się” w plany stworzenia wiodącej firmy zajmującej się pizzą w Europie, zarówno w kanale konsumpcji w restauracjach, jak i w dostawie do domu. the Prezes Pizza Hut w Amherst, Monica SiezZauważył, że zakup ten pozycjonuje AmRest jako „lidera branży dostaw pizzy w Polsce, która w ostatnich latach odnotowała ogromny rozwój”. „Jesteśmy w pełni przekonani, że dzięki doświadczeniu AmRest i doskonałości operacyjnej możemy dostarczyć znaczącą wartość naszym klientom i akcjonariuszom” – powiedział.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”