Polska dzięki rozwojowi gospodarki plasuje się na pozycji jednego z rynków turystycznych o największym potencjale wzrostu w Europie Środkowej. Doprowadziło to do Turystyka Gran Canaria postawiła sobie za cel przyciągnięcie większej obecności polskich klientów, Możliwość przeprowadzenia analiz przez profesjonalistów z branży została zaprezentowana podczas środowej prezentacji dla rynku brytyjskiego i polskiego.
Dyrektor Generalny regionu, Pabla LinaresaPodkreślił, że jest to rynek strategiczny Przyczynia się do zmniejszenia zależności od rynków historycznych. „Polski klient zna nas i bardzo ceni naszą destynację, więc ma jeszcze dużą marżę czy możliwości rozwoju” – dodał.
Rekordy odwiedzin Polski
Według nich w Unii Europejskiej Polska jest jedną z gospodarek, która najszybciej odnotowała ożywienie od czasu pandemii Claudio Andrade Lucena, Radca ds. Turystyki Ambasady Hiszpanii w Warszawie i odpowiedzialny za Biuro Turystyki Hiszpańskiej na Rynek Polski. Hiszpania odnotowała rekordową liczbę polskich gości w latach 2022 i 2023, a jej głównym kierunkiem są Wyspy Kanaryjskie. „W ubiegłym roku przybyło prawie 450 000 turystów, a Gran Canaria jest jedną z wysp, które odnotowują największy rozwój.On wskazał.
Celem postawionym przez Hiszpańskie Biuro Turystyki dla rynku polskiego i turystyki na Gran Canarii jest Pokaż klientowi, że wyspa oferuje „znacznie więcej niż tylko słońce i plażę”. Dostarczają zatem ofertę i produkty komplementarne z takich dziedzin jak turystyka aktywna, turystyka rejsowa czy złoto, które „uważamy, że jest ważnym źródłem atrakcji dla Polaków”.
Na koniec Andrade wśród możliwych ulepszeń miejsca docelowego wskazał polskiego klienta Docenia, że zaopiekowano się nim w jego języku oraz zwracanie szczególnej uwagi na ich własny język, „ostatecznie ze względu na rozwagę i szacunek, co niewątpliwie doprowadzi do przyjścia większej liczby z nich”.
Połączenie
Gran Canaria dodaje, że w okresie od stycznia do sierpnia wzięło w nim udział 42 654 pasażerów z Polski, Wzrost o 25% w porównaniu rok do roku. Istnieją bezpośrednie połączenia z Krakowa, Warszawy, Poznania, Katowic i Wrocławia, gdzie działają trzej polscy touroperatorzy. Jednak obecność polskich klientów na wyspie jest większa, gdyż wielu z nich realizuje wyjazdy z lub z przesiadkami w Niemczech, co skutkuje statystycznym transferem na rynek niemiecki, gdyż pakiety wycieczek wykupują także za pośrednictwem niemieckich touroperatorów.
Mimo to komunikacja pomiędzy Gran Canarią a Polską O 19,75% w tym sezonie zimowym W porównaniu z poprzednią destynacją na najbliższe miesiące na wyspie zarezerwowanych jest 20 606 miejsc.
Preferencje
Jak wynika z analizy Polski klient jest podróżnikiem samym w sobie Zwykle woli lato, dlatego rośnie poza szczytem sezonu, co dodaje mu strategicznej wartości w określonych porach roku.
Zwykle podróżuje w parach i z rodziną i jest lojalny wobec Hiszpanii 15% ankietowanych przyznało się do współżycia 10 i więcej razy. Jest także klientem, który uwielbia odkrywać różne rejony i jeśli pojedzie na jedną wyspę na rok, jest bardzo prawdopodobne, że w następnym roku wypróbuje inną wyspę w archipelagu.
Gran Canaria jako cel podróży
Celem podróży jest Gran Canaria Szczególnie ceniony za klimat, jakość oferty oraz infrastrukturę turystyczną. Z badania wynika, że w 2023 roku w Polsce będzie działało trzech głównych touroperatorów, a klienci będą szukać produktów związanych z ofertami all-inclusive.
Zobacz analizę polskiego rynku dla Profesjonaliści z branży turystycznej na Gran CanariiKtóre odbyło się 18 października w Sali San Borondon w Infecar i wzięli w nim udział także dyrektorzy artystyczni Gran Canaria Tourism w Polsce, tacy jak Magdalena Adamczyk i Juana Rosa Alemán.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”