Bridgestone we współpracy z EVBOX zainstaluje ładowarki do pojazdów elektrycznych w punktach sprzedaży i sieci serwisowej
Następną firmą lub marką, która dostrzegła wagę zapewnienia swoim klientom dodatkowej usługi, takiej jak możliwość ładowania pojazdów elektrycznych, była znana firma oponiarska Bridgestone.
Bridgestone ogłosiło w ostatnich dniach ważne ogłoszenie, Firma zobowiązała się do zainstalowania w Europie łącznie 3500 punktów ładowania w ciągu najbliższych pięciu lat.
Te punkty ładowania będą instalowane w różnych punktach sprzedaży i sieci serwisowej, które Bridgestone wdrożyło w całej Europie, i dlatego jest to kolejna pretensja jej klientów.
Jak wskazał Bridgestone, będzie miał EVBOXI Wiodąca firma dostarczająca rozwiązania transportowe i z TSG, firma ekspercka w zakresie usług technicznych dla rozwiązań mobilnych. Początkowo, aby móc ładować w tych punktach ładowania, konieczne będzie jedynie uzyskanie karty lub poprzez aplikację mobilną.
Ten ambitny i ciekawy projekt Startuje we Francji i we WłoszechChociaż będzie kontynuował swoją ekspansję kilka miesięcy później w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Hiszpanii i innych krajach europejskich, które jeszcze nie zostaną ogłoszone.
Nie ma wątpliwości, że ładowanie pojazdów elektrycznych staje się coraz bardziej „interesującym” biznesem, a firmy, które nie mają z tym nic wspólnego, robią ważne zakłady, jak ma to miejsce w przypadku Bridgestone.
Pamiętajmy, że Bridgestone stawia również na auta elektryczne oraz opracowuje i produkuje specjalne opony do aut elektrycznych, tak jak ma to miejsce w przypadku opon przeznaczonych na rok świetlny.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”