Zawsze jasno mówił, że chce mieć własny biznes, a teraz, gdy jest odnoszącym sukcesy młodym przedsiębiorcą, chce zmienić go w mówcę, który zmieni świat. Alejandro Saez26-letni CEO i współzałożyciel eGoGames, hiszpańskiej mobilnej platformy e-sportowej, zdobył zaufanie inwestorów, takich jak szef Grupy Société Générale w Hiszpanii, Donato Gonzalez, założyciel Pepphone, Pedro Serahima, Kierownik Gestamp, Francisco Riberas czy założyciel Millennial Gaming, Jaimé Martin Labora, którzy przeprowadzili rundę finansowania na rozpoczęcie działalności.
Lojalny i wyluzowany Saez określa siebie jako romantycznego biznesmena, który lubi łatwość nauki. W San Patricio – dwujęzycznej szkole, w której kształcił się – jego średnia wynosiła 9,5. W rzeczywistości, dzięki swoim dobrym ocenom, w wieku 15 lat mógł odbyć pełny kurs w Akademii Kimball Union w Meriden w stanie New Hampshire. Chciałem iść na Harvard. Miał obsesję na punkcie Ameryki i tego, jak tam robiono interesy. „To był bardzo piękny rok, ale wciąż było to miasto pośrodku niczego i tęskniłem za życiem w Madrycie”. Zawsze ufając swoim umiejętnościom i wysiłkom na rzecz osiągnięcia swoich celów, poprosił rodziców o powrót do Hiszpanii.
Wrócił na zajęcia w San Patricio, a stamtąd do Instituto Empresa, gdzie ukończył podwójny dyplom z Biznesu i Prawa. I nadal nie wyklucza w przyszłości tytułu magistra na Uniwersytecie Harvarda.
Na pierwszym roku studiów bardzo chciał mieć własny biznes. Wszedł do branży restauracyjnej i nadal jest VIP-em Calle Arturo Soria, który nabył mając 19 lat i przyjaciela. To była jego pierwsza komercyjna przygoda. Rok później pracował dla firmy jubilerskiej i otworzyli dwa sklepy w Turcji, ale ostatecznie sprzedał swoje udziały.
Kiedy nadszedł czas wyjazdu na Erasmusa, jego ojciec przeniósł się do pracy w Hawanie, a Alejandro Saez zasugerował swojej uczelni, aby zorganizował program wymiany w stolicy Kuby. Dopiero co przybył, jest zaskoczony miastem bez internetu i odkrywa, że jego towarzysze lubili się w nim osiedlać. Cudzoziemiec Gry mobilne. Po powrocie do Hiszpanii skasował wszystkie te gry, które również uwzględnił, ponieważ był zmęczony rozgłosem, który spowalniał eksperyment i poświęcaniem zbyt wiele czasu na coś, co nie przynosiło mu zysku. eGoGames zaowocowało dwoma pomysłami: „A gdybym mógł zarabiać pieniądze, wygrywać lub wygrywać nagrody, dzięki prostym grom i bez reklam?”
Z takim założeniem zbudował swoją pracę dyplomową i zaprojektował firmę, którą obecnie prowadzi. Przeniesienie go z papieru do realnego świata 4 lata temu Baldomero Sanchez, przyjaciela, którego poznał w Marbelli, gdy miał 9 lat. Mieszkali w tym samym rejonie Madrytu, a także studiowali w San Patricio, choć byli na wyższym stopniu. „Zajęliśmy się wszystkimi obszarami, których potrzebowaliśmy do założenia firmy i odnieśliśmy całkowity sukces” – przekonuje.
Saez zawsze był przywiązany do osób znacznie starszych od niego i jego zdaniem ułatwiło mu to wiele spraw, zarówno w karierze naukowej, jak i zawodowej. Ale bez wątpienia jest przekonany, że jednym z kluczy do jego sukcesu jest pasja i energia, z jaką realizuje każdy projekt. Ponadto zapewnia, że nigdy nie wydaje poleceń: „Staram się, aby uwierzyli w moje pomysły i utrzymuję stały dialog z całym zespołem. Iluzja jest zaraźliwa i jeśli wszyscy pracują z zapałem, jesteś niezwyciężony”.
Program hiszpańskiego startupu, który zatrudnia 40 osób, Gromadzi graczy o tym samym poziomie umiejętności i pozwala łatwo i wygodnie uczestniczyć w turniejach. Jest obecny wśród twórców mobilnych gier wideo w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Filipinach, Estonii, Izraelu, Gruzji, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Chinach, Turcji, Polsce i Stanach Zjednoczonych. Już teraz finalizuje nowe projekty z wybitnymi osobistościami ze świata sportu, kultury i sieci społecznościowych.
Biuletyn zasobów
Gemma Martinez oddaje głos bohaterom nowej ekonomii, którzy mają odwagę mówić różne rzeczy.
W nadchodzących latach Saez ma nadzieję, że zmieni branżę na nowo i pozytywnie wpłynie na świat. Pracuje, aż wszystkie jego projekty stają się międzynarodowym rzecznikiem inicjatyw charytatywnych i rozpowszechnia tę ideę w innych dużych firmach. Aby to osiągnąć, daje przykład i wszystkie jego umowy przeznaczają procent Przychody za problem społeczny. „Czy możesz sobie wyobrazić, co by się stało, gdyby Apple, Facebook i wszystkie duże firmy, które znamy, przekazały 20% zysków na cele humanitarne?”
Powiązane wiadomości
eGoGames już współpracuje z UNICEF i Global Gift Foundation Z kim uruchomili program „Gry dla globalnych prezentów”, aby zbudować centrum integracji społecznej i zdrowia nieletnich. W tej inicjatywie otrzymali już wsparcie Sławny Jak Eva Longoria, która organizuje turnieje charytatywne, aby zebrać pieniądze.
60% kobiet
eSport to gra zręcznościowa w 100% pomiędzy prawdziwymi uczestnikami, z elementem transmisji i nagrodami. Jak dotąd nisza rynkowa jest bardzo mała: mężczyźni, bardzo młodzi w stosunkowo złożonych grach wideo. Według Alejandro Sáeza dodanie gier takich jak pasjans czy Candy Crush do eSports spowodowało, że 60% użytkowników to kobiety, a grupa wiekowa, w której rywalizują, jest bardziej zróżnicowana. „Każdy, bez względu na wiek czy płeć, może otrzymać zapłatę na internetowej konkurencji”.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”