Pasja, energia i oprogramowanie do zmiany świata

Pasja, energia i oprogramowanie do zmiany świata

Zawsze jasno mówił, że chce mieć własny biznes, a teraz, gdy jest odnoszącym sukcesy młodym przedsiębiorcą, chce zmienić go w mówcę, który zmieni świat. Alejandro Saez26-letni CEO i współzałożyciel eGoGames, hiszpańskiej mobilnej platformy e-sportowej, zdobył zaufanie inwestorów, takich jak szef Grupy Société Générale w Hiszpanii, Donato Gonzalez, założyciel Pepphone, Pedro Serahima, Kierownik Gestamp, Francisco Riberas czy założyciel Millennial Gaming, Jaimé Martin Labora, którzy przeprowadzili rundę finansowania na rozpoczęcie działalności.

Lojalny i wyluzowany Saez określa siebie jako romantycznego biznesmena, który lubi łatwość nauki. W San Patricio – dwujęzycznej szkole, w której kształcił się – jego średnia wynosiła 9,5. W rzeczywistości, dzięki swoim dobrym ocenom, w wieku 15 lat mógł odbyć pełny kurs w Akademii Kimball Union w Meriden w stanie New Hampshire. Chciałem iść na Harvard. Miał obsesję na punkcie Ameryki i tego, jak tam robiono interesy. „To był bardzo piękny rok, ale wciąż było to miasto pośrodku niczego i tęskniłem za życiem w Madrycie”. Zawsze ufając swoim umiejętnościom i wysiłkom na rzecz osiągnięcia swoich celów, poprosił rodziców o powrót do Hiszpanii.

Wrócił na zajęcia w San Patricio, a stamtąd do Instituto Empresa, gdzie ukończył podwójny dyplom z Biznesu i Prawa. I nadal nie wyklucza w przyszłości tytułu magistra na Uniwersytecie Harvarda.

Na pierwszym roku studiów bardzo chciał mieć własny biznes. Wszedł do branży restauracyjnej i nadal jest VIP-em Calle Arturo Soria, który nabył mając 19 lat i przyjaciela. To była jego pierwsza komercyjna przygoda. Rok później pracował dla firmy jubilerskiej i otworzyli dwa sklepy w Turcji, ale ostatecznie sprzedał swoje udziały.

Kiedy nadszedł czas wyjazdu na Erasmusa, jego ojciec przeniósł się do pracy w Hawanie, a Alejandro Saez zasugerował swojej uczelni, aby zorganizował program wymiany w stolicy Kuby. Dopiero co przybył, jest zaskoczony miastem bez internetu i odkrywa, że ​​jego towarzysze lubili się w nim osiedlać. Cudzoziemiec Gry mobilne. Po powrocie do Hiszpanii skasował wszystkie te gry, które również uwzględnił, ponieważ był zmęczony rozgłosem, który spowalniał eksperyment i poświęcaniem zbyt wiele czasu na coś, co nie przynosiło mu zysku. eGoGames zaowocowało dwoma pomysłami: „A gdybym mógł zarabiać pieniądze, wygrywać lub wygrywać nagrody, dzięki prostym grom i bez reklam?”

Z takim założeniem zbudował swoją pracę dyplomową i zaprojektował firmę, którą obecnie prowadzi. Przeniesienie go z papieru do realnego świata 4 lata temu Baldomero Sanchez, przyjaciela, którego poznał w Marbelli, gdy miał 9 lat. Mieszkali w tym samym rejonie Madrytu, a także studiowali w San Patricio, choć byli na wyższym stopniu. „Zajęliśmy się wszystkimi obszarami, których potrzebowaliśmy do założenia firmy i odnieśliśmy całkowity sukces” – przekonuje.

Saez zawsze był przywiązany do osób znacznie starszych od niego i jego zdaniem ułatwiło mu to wiele spraw, zarówno w karierze naukowej, jak i zawodowej. Ale bez wątpienia jest przekonany, że jednym z kluczy do jego sukcesu jest pasja i energia, z jaką realizuje każdy projekt. Ponadto zapewnia, że ​​nigdy nie wydaje poleceń: „Staram się, aby uwierzyli w moje pomysły i utrzymuję stały dialog z całym zespołem. Iluzja jest zaraźliwa i jeśli wszyscy pracują z zapałem, jesteś niezwyciężony”.

Program hiszpańskiego startupu, który zatrudnia 40 osób, Gromadzi graczy o tym samym poziomie umiejętności i pozwala łatwo i wygodnie uczestniczyć w turniejach. Jest obecny wśród twórców mobilnych gier wideo w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Filipinach, Estonii, Izraelu, Gruzji, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Chinach, Turcji, Polsce i Stanach Zjednoczonych. Już teraz finalizuje nowe projekty z wybitnymi osobistościami ze świata sportu, kultury i sieci społecznościowych.

Biuletyn zasobów

Gemma Martinez oddaje głos bohaterom nowej ekonomii, którzy mają odwagę mówić różne rzeczy.

Subskrypcja

W nadchodzących latach Saez ma nadzieję, że zmieni branżę na nowo i pozytywnie wpłynie na świat. Pracuje, aż wszystkie jego projekty stają się międzynarodowym rzecznikiem inicjatyw charytatywnych i rozpowszechnia tę ideę w innych dużych firmach. Aby to osiągnąć, daje przykład i wszystkie jego umowy przeznaczają procent Przychody za problem społeczny. „Czy możesz sobie wyobrazić, co by się stało, gdyby Apple, Facebook i wszystkie duże firmy, które znamy, przekazały 20% zysków na cele humanitarne?”

Powiązane wiadomości

eGoGames już współpracuje z UNICEF i Global Gift Foundation Z kim uruchomili program „Gry dla globalnych prezentów”, aby zbudować centrum integracji społecznej i zdrowia nieletnich. W tej inicjatywie otrzymali już wsparcie Sławny Jak Eva Longoria, która organizuje turnieje charytatywne, aby zebrać pieniądze.

60% kobiet

eSport to gra zręcznościowa w 100% pomiędzy prawdziwymi uczestnikami, z elementem transmisji i nagrodami. Jak dotąd nisza rynkowa jest bardzo mała: mężczyźni, bardzo młodzi w stosunkowo złożonych grach wideo. Według Alejandro Sáeza dodanie gier takich jak pasjans czy Candy Crush do eSports spowodowało, że 60% użytkowników to kobiety, a grupa wiekowa, w której rywalizują, jest bardziej zróżnicowana. „Każdy, bez względu na wiek czy płeć, może otrzymać zapłatę na internetowej konkurencji”.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *