Pepco, polski Primark, który triumfuje w Hiszpanii

Pepco, polski Primark, który triumfuje w Hiszpanii

The Marki rosną niska cena W ostatnich latach rośnie, prezentując się jako alternatywny Gdzie ilość dominuje nad jakością i gdzie można dostać więcej za tak niewiele. W tym kontekście przyjechałem do Hiszpanii Pepcoa Seria odzieży i artykułów tekstylnych do domu polskiego pochodzenia przekroczonego w ciągu kilku miesięcy 40 Instytucje W naszym kraju, którego strategia biznesowa opiera się naniska cena”.

W czasach inflacji sieć była przedstawiana jako przystępna propozycja z obietnicą niepodnoszenia cen, w celu zdobycia przyczółka w naszym kraju i otwarcia 400 nowych sklepów do 2027 r..

Pepco, gigant na rynku niska cena

Intencja Bipco Rywalizuj z innymi dużymi sklepami odzieżowymi niska cena W HiszpaniiJak Primark Lub chińskiej stronie internetowej Shein. Do tej pory polska sieć otworzyła swoje sklepy na obrzeżach miast, Chociaż zamierza w perspektywie średnioterminowej zaistnieć w ośrodkach miejskichW pobliżu innych centrów handlowych.

Moda Pepco opiera się głównie na Odzież damska i dziecięca. Jednak sieć oferuje klientom również odzież męską, Artykuły dekoracyjne, buty i artykuły papiernicze. Ponad tymi sklepami odzieżowymi jest Grupa Pepco, firma, która narodziła się w Polsce zaledwie dwie dekady temu i odniosła sukces Wprowadź ponad 4000 milionów euro w 2021 r. Prowadzony przez inne tanie sklepy, takie jak Ziemia funta s Sprawa. Oba tworzą baner skoncentrowany na sprzedaży żywności, napojów i produktów aptecznych, przy czym większość artykułów sprzedawana jest za 1,50 euro. W Wielkiej Brytanii Poundland sprzedaje produkty za jednego funta.

Ponadto Grupa Pepco należy do tej samej grupy, która Pepcor SA, południowoafrykański konglomerat handlu detalicznego. Oba są zgrupowane pod parasolem Steinhoffa, który działa nie tylko w Europie i Afryce Południowej, ale także w Stanach Zjednoczonych, z firmą meblową Mattress Firm.

Działa na 11 rynkach europejskich

Pepco rozpoczęło swój rozwój w Hiszpanii w 2021 roku i rozwinęło się w całej zachodnioeuropejskiej Unii. Pod koniec tego roku suma serii wynosiła 2377 sklepów na 11 rynkach europejskich. Polski sklep zamierza kontynuować tę ekspansję w nadchodzących latach i wyznaczył sobie cele Hiszpania, Portugalia, Francja, Niemcy i Grecja. Grupa twierdzi, że znalazła możliwości otwarcia ponad 11 000 sklepów jako kolejnej oferty rynkowej. Obecnie Grupa Pepco posiada 3500 sklepów w całej Europie, z czego tysiąc odpowiada duetowi stworzonemu przez Dealz i Poundland.

Co jest sprzedawane w Pepco iw jakich cenach?

W Pepco znajdziemy produkty głównie w euro.
W Pepco możemy znaleźć Znalezione produkty to około, w większości, dwa euro. Zdjęcie: flickr.

W Pepco możemy znaleźć Znalezione produkty to około, w większości, dwa euro, takie jak koszule z krótkim rękawem i bielizna w dziale męskim; Albo naszyjniki, bikini, topy, szorty, spódnice i topy damskie. Dla dzieci istnieje możliwość zakupu np. różnych modeli koszulek z krótkim rękawem dla 2,50 euro.

Są też dresy i bluzy na trochę więcej pięć euro; buty, płaszcze, letnie sukienki i torby sportowe m.in. w cenie Od 12 do 15 euro.

Tanie marki w czasach inflacji

W przypadku tańszych marek okresy napięć gospodarczych mogą być pozytywne. Jednak kryzys wynikający z wojny na Ukrainie i jej następstw inflacja Udało im się to Sieci takie jak Primark musiały podnieść ceny niektórych swoich produktów Lepiej znane w celu utrzymania poziomów zysku. Wpłynęło to nie tylko na irlandzką firmę tekstylną, ale także Indeksktóry już kilka miesięcy temu zapowiadał podwyżkę 2% ceny O ubraniach, które miały być wprowadzone na rynek w tym czasie Ogólnopolska Kampania Wiosna-Lato.

W tej chwili, Pepco nie rozważa konieczności uciekania się do tych środków Zamierza kontynuować program ekspansji przy jednoczesnym obniżeniu kosztów prowadzenia działalności Rekompensowanie większości inflacji i ochrona cen– powiedział rzecznik firmy polskiego pochodzenia.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *