Dwa tygodnie po otwarciu swoich drzwi w Lima Convention Center, w dzielnicy San Borja, Hala Kakaowa i Czekolady 2022 wzięła udział w swojej pierwszej edycji w Ameryce Łacińskiej, już z udziałem przedstawicieli Kolumbii, Ekwadoru, Wenezueli i Salwadoru.
W dniach 14-17 lipca będą dzielić się swoją wiedzą z 250 krajowymi markami, w tym organizacjami i firmami kakaowymi, a także dostawcami materiałów i usług dla sektora.
Kolumbia będzie obecna na tej edycji targów, pokazując pracę rodzin kakaowców korzystających z Society for International Development Cooperation (SOCODEVI), programu rozwoju gospodarczego wsi działającego w regionach Central i Lower Putumayo, Meta i Magdalena Middle. Zachodnia Boyaca i Cezar.
Socodivy weźmie udział w stoisku ze Szwajcarską Fundacją Współpracy na rzecz Rozwoju Technicznego (Swisscontac), która zaprezentuje wyniki swojej pracy z producentami kakao w regionach Antioquia, Huila, Tolima, Valle del Cauca, Nariño i Cauca.
Udział w nim wezmą ekwadorska Pacari, jedna z najbardziej reprezentatywnych marek, oraz Papá Cacao, firma zajmująca się szkoleniami związanymi z kakao i czekoladą.
Wenezuela jest również obecna, ponieważ kakao ma wysoką jakość i jest rozpoznawane na świecie. Kakao uprawiane jest na dużej części jego terytorium, zarówno w północnym centrum, jak i w regionach wschodnich i zachodnich.
Ta uprawa jest częścią ich kultury. Podczas tej latynoamerykańskiej edycji Salonu 2022 jej przedstawiciele pokażą, jak ważna jest ich branża.
Jeśli chodzi o przedstawienie Salwadoru, warto zauważyć, że kakao jest uprawą, która jest w jego kulturze od czasów przedhiszpańskich. Majowie nauczyli się o nie dbać i było to dla nich niezbędne.
Jest to obecnie jeden z głównych krajowych produktów spożywczych, chociaż jego produkcja nie zaopatruje lokalnego rynku. Przy wsparciu organizacji międzynarodowych stara się wzmocnić swój przemysł.
Ignacio balan z czekoladą monani
Urugwaj będzie również obecny na pierwszej latynoamerykańskiej edycji Targów Kakao i Czekolady 2022, za pośrednictwem słynnego modela i szefa kuchni Ignacio Balana, który produkuje czekoladki marki „Monani” („Kocham Cię”, tłumaczone na język keczua). jako prezentacje czekolad i ciastek na bazie kakao.
Oczekuje się, że przyjmie 25 000 odwiedzających
Oczekuje się, że obecną edycję targów w Ameryce Łacińskiej odwiedzi 25 000 dobrych czekoladników w ciągu czterech dni organizacyjnych; Szwajcarska współpraca jest sponsorowana przez SECO w ramach programu SeCompetitive, prowadzonego przez Helvetas Peru.
Sponsorami są: Włochy, kraj znany z wielkiej miłości do czekolady, a także „La Iberica”, tradycyjny sklep z czekoladą w Arequipie oraz Rainforest Alliance, globalna organizacja zajmująca się rozwojem środowiska.
Australia i Belgia
Z drugiej strony Australia i Belgia również będą miały własne stoiska wystawowe do sprzedaży swoich produktów.
Biznes Okrągły Stół
Od 11 do 15 lipca, w ramach Latynoamerykańskich Targów Kakao i Czekolady, Promperú poprowadzi wirtualny okrągły stół handlowy z udziałem międzynarodowych profesjonalnych kupców i peruwiańskich eksporterów.
Aby zlokalizować nabywców, dostępne będzie cenne wsparcie zagranicznych biur handlowych Promperú. Kierownica będzie preferować nabywców z takich rynków jak Niemcy, Belgia, Kanada, Hiszpania, Stany Zjednoczone, Francja, Włochy, Dania, Holandia, Norwegia, Polska, Wielka Brytania, Rosja, Szwecja i Szwajcaria.
Komitet organizacyjny tego wielkiego spotkania składa się z Peruwiańskiego Stowarzyszenia Producentów Kakao (Appcacao), Amerykańskiej Agencji Rozwoju Międzynarodowego (USAID), poprzez swojego partnera wdrażającego Alianzę Cacao Perú (ACP), Narodowy Program Rozwoju i Życie bez narkotyków ( Devida), Komitet Promocji Eksportu i Turystyki w Peru (Promperú), Ministerstwo Handlu Zagranicznego i Turystyki (Mincetur), Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP), Ministerstwo Rozwoju Rolnictwa i Nawadniania (Midagri) oraz Ministerstwo Środowiska (MINAM).
Więcej o andyjskim:
?? Ministrowie finansów Alliance Pacific podkreślili znaczenie średnioterminowych programów biznesowych mających na celu pogłębienie regionalnego rynku kapitałowego.
?? https://t.co/Mag0vd3ITw pic.twitter.com/KejQrOAmQD
Agencja Andyjska (Agencia_Andina) 3 lipca 2022
(koniec) NDP / MDV
Data publikacji: 3.07.2022
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”