Targi Kakao i Czekolady w Limie przyjmują kraje Ameryki Łacińskiej i Europy | Aktualności

Dwa tygodnie po otwarciu swoich drzwi w Lima Convention Center, w dzielnicy San Borja, Hala Kakaowa i Czekolady 2022 wzięła udział w swojej pierwszej edycji w Ameryce Łacińskiej, już z udziałem przedstawicieli Kolumbii, Ekwadoru, Wenezueli i Salwadoru.

W dniach 14-17 lipca będą dzielić się swoją wiedzą z 250 krajowymi markami, w tym organizacjami i firmami kakaowymi, a także dostawcami materiałów i usług dla sektora.

Kolumbia będzie obecna na tej edycji targów, pokazując pracę rodzin kakaowców korzystających z Society for International Development Cooperation (SOCODEVI), programu rozwoju gospodarczego wsi działającego w regionach Central i Lower Putumayo, Meta i Magdalena Middle. Zachodnia Boyaca i Cezar.

Socodivy weźmie udział w stoisku ze Szwajcarską Fundacją Współpracy na rzecz Rozwoju Technicznego (Swisscontac), która zaprezentuje wyniki swojej pracy z producentami kakao w regionach Antioquia, Huila, Tolima, Valle del Cauca, Nariño i Cauca.

Udział w nim wezmą ekwadorska Pacari, jedna z najbardziej reprezentatywnych marek, oraz Papá Cacao, firma zajmująca się szkoleniami związanymi z kakao i czekoladą.

Wenezuela jest również obecna, ponieważ kakao ma wysoką jakość i jest rozpoznawane na świecie. Kakao uprawiane jest na dużej części jego terytorium, zarówno w północnym centrum, jak i w regionach wschodnich i zachodnich.

Ta uprawa jest częścią ich kultury. Podczas tej latynoamerykańskiej edycji Salonu 2022 jej przedstawiciele pokażą, jak ważna jest ich branża.

Jeśli chodzi o przedstawienie Salwadoru, warto zauważyć, że kakao jest uprawą, która jest w jego kulturze od czasów przedhiszpańskich. Majowie nauczyli się o nie dbać i było to dla nich niezbędne.

Jest to obecnie jeden z głównych krajowych produktów spożywczych, chociaż jego produkcja nie zaopatruje lokalnego rynku. Przy wsparciu organizacji międzynarodowych stara się wzmocnić swój przemysł.

Ignacio balan z czekoladą monani

Urugwaj będzie również obecny na pierwszej latynoamerykańskiej edycji Targów Kakao i Czekolady 2022, za pośrednictwem słynnego modela i szefa kuchni Ignacio Balana, który produkuje czekoladki marki „Monani” („Kocham Cię”, tłumaczone na język keczua). jako prezentacje czekolad i ciastek na bazie kakao.

Oczekuje się, że przyjmie 25 000 odwiedzających

Oczekuje się, że obecną edycję targów w Ameryce Łacińskiej odwiedzi 25 000 dobrych czekoladników w ciągu czterech dni organizacyjnych; Szwajcarska współpraca jest sponsorowana przez SECO w ramach programu SeCompetitive, prowadzonego przez Helvetas Peru.

Sponsorami są: Włochy, kraj znany z wielkiej miłości do czekolady, a także „La Iberica”, tradycyjny sklep z czekoladą w Arequipie oraz Rainforest Alliance, globalna organizacja zajmująca się rozwojem środowiska.

Australia i Belgia

Z drugiej strony Australia i Belgia również będą miały własne stoiska wystawowe do sprzedaży swoich produktów.

Biznes Okrągły Stół

Od 11 do 15 lipca, w ramach Latynoamerykańskich Targów Kakao i Czekolady, Promperú poprowadzi wirtualny okrągły stół handlowy z udziałem międzynarodowych profesjonalnych kupców i peruwiańskich eksporterów.

Aby zlokalizować nabywców, dostępne będzie cenne wsparcie zagranicznych biur handlowych Promperú. Kierownica będzie preferować nabywców z takich rynków jak Niemcy, Belgia, Kanada, Hiszpania, Stany Zjednoczone, Francja, Włochy, Dania, Holandia, Norwegia, Polska, Wielka Brytania, Rosja, Szwecja i Szwajcaria.

Komitet organizacyjny tego wielkiego spotkania składa się z Peruwiańskiego Stowarzyszenia Producentów Kakao (Appcacao), Amerykańskiej Agencji Rozwoju Międzynarodowego (USAID), poprzez swojego partnera wdrażającego Alianzę Cacao Perú (ACP), Narodowy Program Rozwoju i Życie bez narkotyków ( Devida), Komitet Promocji Eksportu i Turystyki w Peru (Promperú), Ministerstwo Handlu Zagranicznego i Turystyki (Mincetur), Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP), Ministerstwo Rozwoju Rolnictwa i Nawadniania (Midagri) oraz Ministerstwo Środowiska (MINAM).

Więcej o andyjskim:

(koniec) NDP / MDV

Data publikacji: 3.07.2022


You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.