Tabbouleh Zapowiedział szybki rozwój swojego narzędzia Tabbouleh AktualnościOczekuje się, że do 2022 r. firma wygeneruje ponad 50 milionów dolarów przychodów i zbliży się do 500 milionów odsłon otwartych mediów w sieci.
Taboola News integruje rekomendacje treści z dużej sieci multimedialnej Taboola z wiodącymi producentami urządzeń mobilnych w wielu punktach kontaktu odbiorców, takich jak ekran minus jeden smartfonypowiadomienia o nowościach, aplikacje nawigacyjne lub ekran blokady. Oferuje wciągające wrażenia z rekomendacji redakcyjnych umieszczanych z tyłu urządzeń mobilnych.
W odniesieniu do interakcji w sieciach społecznościowych użytkowników badania pokazują z jednej strony, że Konsumenci spędzają więcej czasu na uczeniu się i czytaniu ze swoich urządzeń mobilnych I że duża część jest poświęcona sieciom społecznościowym. Z drugiej strony aplikacje sieci mobilnej stały się miejscem, do którego wielu konsumentów udaje się, aby dowiedzieć się o ważnych kwestiach związanych z polityką, zdrowiem i wiadomościami lokalnymi, pomimo niebezpieczeństwa wprowadzenia w błąd i nieprawdziwych informacji w tym kanale, co wyjaśniono m.in. Pracuje:
- w Analityka Newsguard, przeprowadzony w marcu 2022 roku, ustalił, że w ciągu 40 minut od założenia konta TikTok użytkownicy otrzymywali fałszywe i wprowadzające w błąd treści dotyczące wojny na Ukrainie.
- W 2021 kolejny Analityka Od Newsguard, że w ciągu 35 minut od otwarcia konta TikTok, 8 na 9 dzieci poniżej 18 roku życia zostało narażonych na dezinformację na temat Covid-19.
- Według TikTok w pierwszym kwartale 2022 r. użytkownicy obejrzeli ponad 60% filmów zawierających szkodliwe informacje, zanim zostały usunięte.
dla tej części, Taboola News zapewnia użytkownikom dostęp do wiarygodnych źródeł wiadomości. Plus bezpośredni dostęp do wybranych głównych światowych mediów, w których można dowiedzieć się więcej o lokalnych wiadomościach, sporcie, rozrywce, polityce, zdrowiu i nie tylko. Jednocześnie i wyłącznie dla partnerów wydawców Taboola użytkownicy mogą być kierowani do: Lokalizacje Jeden z nich wspiera czytanie artykułów, które ich najbardziej interesują, w programie, który ma wysłać ponad 500 milionów odwiedzin do otwartej sieci w 2022 roku.
Jednocześnie najnowszy dodatek do Taboola News, który koncentruje się na tapetach mobilnych, pozwala producentom urządzeń Twórz rekomendacje bezpośrednio na ekranach blokady. W ten sposób użytkownicy mogą uzyskać dostęp do treści premium ze swoich ulubionych mediów, którym towarzyszą atrakcyjne obrazy w wysokiej rozdzielczości, które są aktualizowane na ekranie blokady urządzenia przez cały dzień. Ponadto dla producentów urządzeń ten punkt kontaktu z użytkownikami zapewnia im kanał przyciągania użytkowników i dodawania ich do dziesiątek razy dziennie, z których korzystają w celu uzyskania informacji.
Obecnie dodatkowo aktualności Taboola są już dostępne w ponad 80 krajach na całym świecie i w Europie, takie kraje jak Hiszpania, Portugalia, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy, Holandia, Polska czy Turcja mają m.in. .
„Zdecydowana większość konsumentów znajduje wiadomości na swoich telefonach komórkowych, a wiadomości Taboola są teraz kluczem do tego doświadczenia”.w Stanach Adam SinguldaCEO i założyciel Taboola. „Dbam o przyszłość, w której nasze dzieci odkrywają naukę, opiekę zdrowotną i politykę w TikTok, i uważam, że nasza misja ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia, że wysokiej jakości treści redakcyjne będą się rozwijać i zapewnią wskazówki, których potrzebują nasze przyszłe pokolenia. Cieszę się, że jestem w tym ważnym projekcie z naszymi partnerami, producentami sprzętu i przyjaznymi zwolennikami, dzięki czemu otwarta sieć jest potężna i dostępna dla miliardów ludzi. To jest nasza misja, a wiadomości Taboola są ważną jej częścią, ponieważ wydawcy chcą zdobyć nowych i lojalnych odbiorców ”.
– Powiązana zawartość –
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”