Hity:
20
za pomocą:
Maria Juliana Bernal Cadena
Corferias Lider Działu Public Relations
[email protected]
- Odwiedzający znajdują między innymi tkane dywany i haftowane kilimy z Pakistanu i Iranu.
- W tym roku międzynarodowy pawilon nosi nazwę Handicrafts of the World i prezentuje 45 firm z 16 krajów.
- Zaangażowane są podmioty rządowe, które promują i wspierają rękodzieło w swoich krajach, takie jak Soy Cubano, sieć OEIPAC w Boliwii i Dinapyme w Urugwaju.
32. edycja Expoartesanias, organizowana przez Corferias y Artesanías de Colombia, rozpoczęła się w środę 7 grudnia i potrwa na terenach targowych do 20 grudnia. W tej edycji Międzynarodowy Pawilon obejmuje 16 krajów, został nazwany Światową Listą i będzie zlokalizowany na poziomie 6 poziomu 2.
Boliwia, Kuba, Ekwador, Egipt, Hiszpania, Gwatemala, Indie, Indonezja, Iran, Włochy, Meksyk, Pakistan, Peru, Polska, Turcja i Urugwaj stanowią międzynarodowy udział w tej edycji, jest 45 wystawców prezentujących wszelkiego rodzaju próbki tekstylia, meble, biżuteria, ceramika, odzież, zastawa stołowa i dekoracje.
Należy zaznaczyć, że kraje, które miały największy udział w pawilonie to Indie, Boliwia, Iran, Meksyk i Peru. Jednocześnie zaangażowane są podmioty rządowe, które promują i wspierają rękodzieło w swoich krajach, takie jak Soy Cubano i Red OEIPAC w Boliwii oraz Dinapyme w Urugwaju.
Próbka każdego kontynentu, który musisz odwiedzić na EXPOARTESANÍAS:
Meksyk Niespodzianka z kolorową zastawą stołową, wazonami, misami, ceramicznymi figurkami zwierząt, elementami dekoracyjnymi w jej tradycyjnej sztuce ludowej, papierem amatytowym i reprezentatywną próbką jej biżuterii z kamieni półszlachetnych.
Pakistanu i Iranu Prezentują tkane dywany i haftowane kilimy.
Peru i Boliwia Przywożą ze sobą puszyste ruany, tuniki, szaliki, czapki i rękawiczki utkane z wełny alpak i lam.
indyk Z drugiej strony przedstawia najbardziej reprezentatywne tureckie lampy ze szkła mozaikowego, ręcznie malowanej ceramiki, tekstyliów dekoracyjnych, kilimów, tradycyjnych słodyczy i herbaty.
Włochy Jako jedna z europejskich porcji tej edycji pojawi się również z samplerem gastronomicznym, w którym można znaleźć oryginalne produkty, takie jak sery, wina, dżemy i antipasti.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”