W środku wojny cenowej ze strony wszystkich platform streamingowych, od najbliższego wtorku, 28 lutego, w Hiszpanii ląduje nowy konkurent. To jest Sky Showtime, europejski podmiot stworzony przez Paramount i Comcast To uzupełnia bogatą ofertę dostępną i oferowaną między innymi przez Netflix, Amazon Prime, HBO Max, Disney Plus+, Movistar+, Orange TV, Starplay czy Filmin.
W Sky Showtime znajdziesz najlepszą rozrywkę, z ekskluzywnymi serialami i filmami dla wszystkich odbiorców. Obszerny katalog prawdziwych historii i filmów dokumentalnych wszechczasów. Ciesz się tysiącami godzin wysokiej jakości rozrywki dla całej rodziny”. Tak firma ta podsumowuje swoją ofertę audiowizualną.
Świadoma trudności związanych z wejściem na tak zaciekły rynek, jednym z charakterystycznych znaków tej firmy jest jej cena. Chociaż Twoja subskrypcja będzie kosztować w Hiszpanii 5,99 €, jako sugestywna oferta startowa do 25 kwietnia, nowi klienci, którzy subskrybują przez skyshowtime.com, będą cieszyć się 50% zniżką od tej ceny na zawsze i będą płacić 2,99 € miesięcznie. Ta wieczna ważność ceny jest znakiem rozpoznawczym domu i odróżnia go od reszty.
Jeśli chodzi o treśćIstnieją Universal Productions, Dreamworks, Sky, Nickelodeon, Showtime i Paramount Pictures. W tym także „strumienie” Peacock i Paramount + programowanie.
Chociaż nie złapała jeszcze wszystkich swoich kart, na jej ogromnej liście znajdują się filmy z Saga „Szybcy i wściekli” i „Jurassic World”, mnóstwo tytułów i seriale dla dzieci, takie jak nadchodzący „Bosé” (o hiszpańskiej piosenkarce z premierą 3 marca), The Office, The Rising, 1883, 1923, Friend of the Family, American Gigolo, Funny Woman, Halo”, „Prawo i porządek (sezony 21 i 22)”, burmistrz of Kingstown”, „Pitch perfect: zderzak w Berlinie”, „Souls”, „Star Trek: Strange New Worlds”I powieści noszące europejską nazwę pochodzenia Takie jak „Beartown” (Szwecja), „Beforeigners” (Norwegia), „Kamikaze” (Dania), „Lust” (Szwecja), „Czech Out!” (Czechy), „Hackerville” (Rumunia), „One True Singer” (Rumunia), „Pray, Obey, Kill” (Szwecja), „Rocks” (Rumunia), „Success” (Chorwacja), „The Sleepers ( Czechy), „Tuff Money” (Rumunia), „Welcome to Utmark” (Norwegia), „The Informant” (Węgry), „ID” (Finlandia i Szwecja), „Winner” (Słowacja), „Warszawianka” (Polska ).
Kolejną atrakcją jest to, że platforma umożliwia oglądanie treści z trzech urządzeń jednocześnie, tzw Możesz udostępnić konto innym użytkownikom, Możliwość stworzenia do pięciu profili użytkowników. Ponadto istnieje możliwość pobierania treści, aby móc cieszyć się nimi bez połączenia z Internetem.
Ta platforma narodziła się w 2021 roku, ale dopiero 20 września 2022 roku dotarła do pierwszych krajów: Danii, Szwecji, Norwegii i Finlandii. Miesiąc później był kontynuowany w Holandii i Portugalii. Hiszpania i Andora będą odpowiednio 21. i 22. beneficjentem jej programów.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”