Bupa, spółka macierzysta Sanitas, oraz MAPFRE połączyły siły, aby wspólnie opracować ubezpieczenia zdrowotne w Ameryce Łacińskiej

Bupa, spółka macierzysta Sanitas, oraz MAPFRE połączyły siły, aby wspólnie opracować ubezpieczenia zdrowotne w Ameryce Łacińskiej

Bupa, spółka macierzysta Sanitas, oraz MAPFRE połączyły siły, aby wspólnie opracować ubezpieczenia zdrowotne w Ameryce Łacińskiej

Marketing rozpocznie się w Peru, a później w Urugwaju i Paragwaju, podczas gdy możliwości w innych krajach regionu będą analizowane.


Dzięki temu regionalnemu sojuszowi, który łączy mocne strony i wiedzę obu firm, Bupa, spółka macierzysta Sanitas, oraz MAPFRE będą stopniowo zwiększać swoją penetrację rynków zdrowotnych w regionie, aby zapewnić dostęp do międzynarodowej opieki medycznej na najwyższym poziomie.


MAPFRE to największa firma ubezpieczeniowa w Ameryce Łacińskiej, obecna na 17 rynkach w regionie.


Sanitas kieruje ekspansją i rozwojem rynku Bupa w Ameryce Łacińskiej oraz kieruje jednostką Bupa Markets w Europie i Ameryce Łacińskiej.




Mając odwieczny cel, jakim jest dbanie o zdrowie ludzi, Bupa i MAPFRE połączyły siły, aby zaoferować międzynarodowe ubezpieczenia zdrowotne najpierw w Peru, a na późniejszym etapie w Urugwaju i Paragwaju. Sojusz podpisany przez obie firmy obejmuje region Ameryki Łacińskiej, dlatego badane są wspólne możliwości w innych krajach. Umowa została podpisana na okres 10 lat, z możliwością automatycznego przedłużenia na kolejne pięć lat, w wyniku silnego zaangażowania w zbudowanie solidnej i trwałej relacji. Wprowadzenie na rynek pierwszych produktów rozpocznie się w marcu przyszłego roku.


Dzięki temu regionalnemu sojuszowi klienci Bupa i MAPFRE będą mieli dostęp do wysokiej jakości produktów i usług opieki zdrowotnej. W ramach globalnej oferty ubezpieczający będą mieli dostęp do największej sieci dostawców usług medycznych za pośrednictwem Bupa, międzynarodowej firmy medycznej obsługującej ponad 38 milionów klientów na całym świecie.


„Sojusz między MAPFRE, ubezpieczycielem numer jeden w Ameryce Łacińskiej, a firmą Bupa, światowym liderem w ubezpieczeniach zdrowotnych, jest niezrównaną kombinacją, która wzmacnia naszą pozycję lidera i pozwala nam poszerzyć naszą ofertę w regionie o tak bardzo poszukiwaną gałąź zdrowia ”- powiedział Jesus Martínez Castellanos, prezes MAPFRE Latin America.


„Razem z Mapfre wprowadziliśmy naszą ofertę w Paragwaju, Urugwaju i Peru, ale mamy nadzieję rozszerzyć ją na inne kraje w regionie, a także zapewnić klientom międzynarodowe rozwiązania w zakresie opieki zdrowotnej zaprojektowane w celu zaspokojenia ich potrzeb zdrowotnych jako obywateli świata” zauważył Iñaki Peralta, dyrektor generalny Sanitas i Bupa na Europę i Amerykę Łacińską. „Bupa Global Latin America i Sanitas działają, tak jak Bupa na całym świecie, zawsze w celu tworzenia silnych sojuszy, promowania rozwoju naszych rynków i lepszej obsługi naszych klientów”, powiedział Peralta.




O Bupa i Bupa Global Latin America


Bupa Global Latin America (BGLA) jest częścią Bupa, wiodącej globalnej firmy medycznej z 75-letnim doświadczeniem.


Celem Bupa jest pomaganie ludziom w prowadzeniu dłuższego, zdrowszego i szczęśliwszego życia oraz w tworzeniu lepszego świata. Ponieważ nie mamy akcjonariuszy, koncentrujemy się na klientach. Reinwestujemy zyski, aby zapewnić więcej i lepszą opiekę zdrowotną dla obecnych i przyszłych klientów.


Jesteśmy międzynarodową firmą medyczną obsługującą ponad 38 milionów klientów na całym świecie.


Ubezpieczenia zdrowotne stanowią większość naszej działalności z udziałem w wysokości 71% naszych dochodów. Jesteśmy również podmiotem świadczącym opiekę zdrowotną: prowadzimy 370 przychodni, 23 szpitale i około 1000 gabinetów stomatologicznych oraz profesjonalne ośrodki opieki nad osobami starszymi.


Zatrudniamy bezpośrednio około 84 000 osób, głównie w Wielkiej Brytanii, Australii, Hiszpanii, Chile, Polsce, Nowej Zelandii, Hongkongu, Turcji, Brazylii, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie iw Irlandii. Mamy również firmy partnerskie w Arabii Saudyjskiej i Indiach.


BGLA posiada biura ubezpieczeń zdrowotnych i prowadzi działalność w Ekwadorze, Gwatemali, Boliwii, Republice Dominikany, Panamie, Kolumbii i Chile.


W ramach globalnej inicjatywy One Health z dumą uruchamiamy również inicjatywę Impacts of Change w regionie. Nasz program zrównoważonego rozwoju został już wdrożony w Peru, Ekwadorze, Dominikanie i Panamie, a jego celem jest wywarcie pozytywnego wpływu na zdrowie, odżywianie i dobre samopoczucie ludzi, zwłaszcza naszych dzieci.




O sanitach


Sanitas specjalizuje się w usługach zdrowotnych i wellness w Hiszpanii. Oferuje swoim klientom produkty i usługi na każdym etapie życia poprzez kompleksowy model opieki zdrowotnej, który obejmuje: ubezpieczenia zdrowotne, szpitale, ośrodki wielospecjalistyczne, ośrodki zdrowia, kliniki dentystyczne oraz inne usługi zdrowotne i usługi opieki nad osobami starszymi.


Zatrudnia ponad 11 250 pracowników, posiada kadrę medyczną składającą się z ponad 50 000 specjalistów i 4000 zakontraktowanych centrów medycznych, oprócz własnego zaopatrzenia w 4 szpitale, 20 wielospecjalistycznych centrów medycznych, 16 ośrodków zdrowia, 200 klinik dentystycznych, 47 rezydencji dla osób starszych , z których 17 to ośrodki opieki dziennej, a 5 to niezależne ośrodki dzienne.


Sanitas jest częścią Bupa, wiodącej międzynarodowej firmy medycznej, która ma ponad 38 milionów klientów na całym świecie. Zatrudnia ponad 84 000 osób, głównie w Wielkiej Brytanii, Australii, Hiszpanii, Chile, Polsce, Nowej Zelandii, Specjalnym Regionie Administracyjnym Hongkong, Turcji, Brazylii, Meksyku, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie iw Irlandii. Posiada również firmy partnerskie w Arabii Saudyjskiej i Indiach.


MAPFRE to globalna firma ubezpieczeniowa. Firma referencyjna na rynku hiszpańskim, największa hiszpańska firma ubezpieczeniowa na świecie, wiodąca grupa ubezpieczeniowa w Ameryce Łacińskiej i szósta co do wielkości w Europie w ubezpieczeniach majątkowych pod względem wolumenu składki. MAPFRE zatrudnia ponad 31 000 pracowników, aw 2022 r. jej przychody przekraczają 29,5 mld euro, a zysk netto 642 mln euro.



You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *