Oprócz gazety Diario de Navarra to znacznie więcej. Cyfrowy świat umożliwił poszerzenie asortymentu produktów, które wzbogacają wyświetlanie informacji. A przestrzeganie abonamentu cyfrowego, strategia zapewniająca niezależność dziennikarską, wymaga bardzo zróżnicowanej propozycji wartości.
Jednym z najskuteczniejszych sposobów, aby być na bieżąco z informacjami, jest subskrypcja cyfrowych biuletynów Diario de Navarra. Ponad 60 000 mieszkańców Nawarry zarejestrowało się już w celu otrzymywania tych e-maili, które są okresowo otrzymywane. Niektóre obejmują informacje ogólne, takie jak ten, który zbiera rano i wieczorem najważniejsze nagłówki do tego momentu. Inne są poświęcone różnym regionom Nawarry. Codziennie napływają informacje o Pampelunie i Tudeli, a tygodniki poświęcone Tierra Estella, Zona Media, Zona Norte czy Merendad Sanguisa pozwalają nie przegapić niczego, co ukazało się w danym tygodniu.
Możliwe jest również śledzenie bardziej specjalistycznych wiadomości. Co tydzień publikujemy biuletyny poświęcone światu biznesu przez DN Management, zdrowiu i dobremu samopoczuciu, wypoczynkowi, turystyce, gastronomii, historii i dziedzictwu lub, co dwa tygodnie, artykułom rolno-spożywczym i handlowi lokalnemu, z komentarzem Pedro Gomez o obecnej sytuacji. Sonsoles Echavarren od ponad trzech lat co tydzień wysyła biuletyn poświęcony sprawom rodzinnym i edukacyjnym.
Osasuna codziennie publikuje własny biuletyn, a Luis Guinea, redaktor naczelny sportowy, co tydzień analizuje najnowsze wiadomości z Pelotazales, aby fani mogli je śledzić. Co tydzień fani Nawarry mogą śledzić puls sportu Nawarry za pośrednictwem specjalnego biuletynu.
Sekcja opinii zawiera również dwie publikacje: jedną poświęconą felietonistom gazety, a drugą, w której wraz z ekskluzywnymi artykułami Luisa Sanza i Yolena Garmendii wyróżniono najważniejsze artykuły tygodnia w dziedzinie opinii, z Uruz taśmy do liter. czytelników i przeglądać artykuły różnych współpracowników.
Diario de Navarra jest nadal przede wszystkim medium opartym na scenariuszu, ale w ostatnich dziesięcioleciach pracowało nad przekraczaniem granic. Dźwięk jest częścią naszego życia i już regularnie umieszczamy go na naszej stronie internetowej. W naszym audycji podcastowej znajdują się specjalistyczne programy, takie jak „Ecos de nuestra historia” Javiera Iborry lub „El tardeo emprendedor” Leire Mateos lub wywiady, takie jak Beatriz Arnedo, Sonsoles Echavarren, Belén Galindo lub „ los rzutki autorstwa Jose Morogaryna. A dla tych, którzy chcą szybko zorientować się w sprawach bieżących, dziennikarze Diario de Navarra w swoich „Kluczach w 3 minuty” przedstawiają kryteria wiedzy o tym, co się dzieje, w zwinny i zabawny sposób, nie tracąc przy tym przy tym rygoru.
Tętno informacyjne jest również odbierane za pomocą filmów wideo, które czasami dokładnie opisują wydarzenie lub debatę w parlamencie regionalnym. Są to małe fragmenty, które przyczyniają się do zrozumienia lokalnych wiadomości lub zaskakują lub bawią czytelników.
Aby wyjaśnić złożone kwestie, w których rzeczywistość rozmywa się między trudnymi do zrozumienia liczbami lub gdy mapa jest najlepszym sposobem na zobaczenie, gdzie coś się dzieje, interaktywne grafiki stworzone przez Diario de Navarra Pomóż czytelnikom stworzyć własne standardy. Analizy sektorów gospodarki, wpływu emerytur w różnych częściach Nawarry czy tego, jak zachowuje się bezrobocie w różnych merendadach, docierają do czytelników w przejrzystej i zrozumiałej formie graficznej.
Bieżące problemy można zrozumieć poprzez wywiady i reportaże, ale także poprzez dyskusję. DN żyje Jest to nazwa, pod którą grupowane są dyskusje na tematy ogólne organizowane przez Diario de Navarra, aby specjaliści mogli przekazać nam swoje klucze. I podczas programu 2021 i 2022 Promuj Nawarrę Zwiedził społeczność Foral z dwudziestoma sześcioma spotkaniami, które poprzez udział ludności ujawniły obawy największej liczby miast Nawarry.
Z prawie setką tysięcy obserwujących Świergot i w Facebookponad dwadzieścia tysięcy Instagramczyli cztery tysiące w sieci profesjonalnej LinkedinDiario de Navarra chce być również obecny w miejscach, w których mieszkańcy Nawarry znajdują informacje, tak aby mieli również dostęp do profesjonalnych i wysokiej jakości informacji w sieciach społecznościowych.
Gazeta zwraca również szczególną uwagę na młodzież poprzez swoją obecność w m.in TIK TokKrótkie filmy przedstawiają niektóre z najważniejszych wydarzeń. Właśnie zapoczątkowała swoją obecność w skurczI Sieć, która zaczęła być poświęcona grom wideo i która rozprzestrzenia się na inne obszary, i gdzie Diario de Navarra będzie wnosić swój wkład, w nieformalnym tonie, z taką samą dokładnością swoich informacji.
programy międzynarodowe
Diario de Navarra chciała otoczyć się kolegami z całej Europy i reszty Hiszpanii, aby wziąć udział w międzynarodowych programach mających na celu poprawę usług, które oferuje swoim czytelnikom. W 2021 brał udział w plan lekcji, program Światowego Stowarzyszenia Gazet (WAN-IFRA) finansowany przez Google News Initiative, w ramach którego Diario de Navarra wraz z mediami z Niemiec, Belgii, Szwajcarii, Hiszpanii, Czech i Wielkiej Brytanii zastanawiali się, jak do udziału w sesjach. A w czerwcu 2022 podzielił się swoimi doświadczeniami z innymi mediami na spotkaniu uczestników tego programu, które odbyło się w Londynie.
A w 2022 roku uczestniczył z przedstawicielami najważniejszych mediów hiszpańskich (El País, El Mundo, El Confidencial, La voz de Galicia) i gazet z Polski, krajów bałtyckich, RPA, Nigerii i Dubaju, Akcelerator przychodów z czytników Facebookaopanować relacje z czytelnikami, zwłaszcza z subskrybentami.
Ci abonenci, zarówno w drukowanej gazecie, jak iw wersji cyfrowej, są w centrum informacji i usług oferowanych przez Diario de Navarra. Od siedmiu lat, podobnie jak wszystkie wysokiej jakości media w Hiszpanii i większości świata, gazeta umieszcza wytwarzane przez siebie informacje ściśle za paywallem, czyli sprawia, że Wyłącznie dla abonentówktórzy doceniają wartość i wspierają Twoją decyzję o subskrypcji niezależnego, profesjonalnego dziennikarstwa.
„Pionier w mediach społecznościowych. Miłośnik muzyki. Zły student. Introwertyk. Typowy fan piwa. Ekstremalny webinnik. Fanatyk telewizji. Totalny ewangelista podróży. Guru zombie.”