Prezes Repsolu oskarża rząd o zachęcanie do „mobilności tylko dla bogatych”

Prezes Repsolu oskarża rząd o zachęcanie do „mobilności tylko dla bogatych”

CEO RepsolI Jozo John ImazDziś, w poniedziałek, oceniałem porozumienie osiągnięte w Brukseli w sprawie stałego zakazu sprzedaży pojazdów z silnikami spalinowymi od 2035 roku, Winą jest to, że hiszpański rząd nie zdecydował się na włączenie paliw ekologicznych Wśród dozwolonych technologii, jak ostatecznie stało się po naciskach ze strony Niemiec. Z kolei Włochy i Polska nadal nie są zwolennikami zakazów, choć „nie” nie wystarczyłoby, by sparaliżować nowe przepisy.

„Cieszę się, że rząd niemiecki i rząd włoski wzmacniają to zaangażowanie. Chciałem też zobaczyć, jak hiszpański rząd popiera brak zakazu, zwłaszcza przez hiszpański sektor samochodowy. Jesteśmy drugim producentem samochodów w Europie i to mogło być poważnym problemem dla kraju” – mówił menedżer uczestnicząc w konferencji. Hiszpania się obudziła!

W ten sposób Emaze upewnił się, że „Europa zrozumiała ten poważny błąd A to oznacza zakaz sprzedaży silnika spalinowego w 2035 roku”. Przekonywał więc, że droga leży w obronie neutralności technologicznej i „staraniu się” o to, by paliwa, które wchodzą w skład przyszłości, miały „jak najmniej emisji, czyli zero emisje”.

„Ludzie nie wiedzą, który samochód kupić”

Ponadto prezes „Repsolu” ocenił, że „zakazy” generują „niepewność” u konsumentów. „Ludzie nie wiedzą, jaki samochód kupić. Wykonujemy dojazdy tylko dla zamożnychPowiedział kierownik, który to potwierdził Ogród Hiszpański „Dorosły i starszy”co nie prowadzi do redukcji emisji.

Zauważył też, że z tymi listami też było to możliwe Koniec z zachętami dla producentów samochodów do inwestowania w wydajność silnik. „Nie będą już inwestować w wydajność silników, ponieważ emisje z samochodów nie spadną. Co jest bardzo złe dla hiszpańskiego sektora przemysłowego, co jest bardzo złe dla konsumentów i bardzo złe dla środowiska” – stwierdził.

W ten sposób Imaze bronił tej możliwości Wybierz opcję „Swobodnie” przy wyborze samochodu, który chcesz kupićponieważ trzeba zagwarantować, że „samochody mało produkują”.

„kij” i „marchewka”

W tym samym duchu dyrektor generalny Repsolu ubolewał, że Europa próbuje dekarbonizować swoją gospodarkę „kijem” – to znaczy za pomocą zakazów – i wezwał region do uczenia się od Stanów Zjednoczonych, gdzie zamiast tego wybrał „inwestycję -atrakcyjna marchewka”. „Uczmy się na amerykańskim modelu i zapomnijmy o europejskim kiju i tabu”.specjalnie.

Dlatego podkreślił, że europejska polityka energetyczna „zawiodła”, skupiając się wyłącznie na zrównoważonym rozwoju, pomijając bezpieczeństwo dostaw i uzyskanie rozsądnej ceny. „Oszukujemy w pasjansie. Na świecie nadal zwiększamy emisję dwutlenku węgla. Co się dzieje w Europie? W Europie mówimy nie, tutaj się ślizgamy, tak, bo zamiatamy je pod dywan”.

W przypadku Hiszpanii wskazał, że obowiązuje prawo, które uniemożliwia poszukiwanie i wydobycie gazu ziemnego. „Czy to nie brzmi jak świetne ćwiczenie hipokryzji, kiedy sprowadzamy gaz ziemny ze Stanów Zjednoczonych?”Podkreślił, że trzeba „próbować wykorzystać wszystkie środki, jakimi dysponujemy”.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *