Nic Pierwszy kwartał 2023 roku zamyka się niektórymi Sprzedaż 329 milionów euro w 21 centrach Jest zarządzany przez firmę w Europie. Dane te przekładają się na wzrost o 21% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Szczególnie znaczące były wyniki osiągnięte w marcu, gdzie sprzedaż pozycyjna wzrosła o 24%.
Koncentrując się wyłącznie na wynikach swoich ośrodków wylotOdnotowany wzrost sprzedaży wyniósł 23,5% w porównaniu z tym samym okresem w 2022 roku. „Liczby te stanowią historyczny rekord dla firmy i spodziewamy się podobnego trendu w drugim kwartale roku” – napisali w oświadczeniu.
Jeśli chodzi o napływ, liczba odwiedzających hiszpańską międzynarodową firmę osiągnęła 15,9 miliona w pierwszych trzech miesiącach roku, osiągając wzrost o 16% w porównaniu z tym samym okresem w 2022 roku.
Pierwszy kwartał roku zakończyliśmy doskonałymi wynikami, które przerosły wszelkie nasze oczekiwania. Trend wzrostowy obserwowany w centrach został wzmocniony, co świadczy o sukcesie naszej strategii i modelu biznesowego jako środka ekspansji marek. Jest to model, który cechuje również elastyczność i doświadczenie naszych zespołów, które stale się rozwijają, aby maksymalizować wyniki marek, które inwestują w Neinver – podkreśla. Daniel Lusantos, dyrektor generalny Neinver.
W pierwszym kwartale Neinver kontynuował zwiększanie podaży handlowej w swoich centrach. Tym samym podpisano umowy m.in. z Levi’s w Amsterdamie i Rituals we Francji, Hugo Boss w Polsce oraz Dockers, L’Oreal i Tommy Hilfiger we Włoszech. Ten ostatni jest również w Niemczech z Camp David i Funley. Ponadto takie marki jak Puma i Jack & Jones w Hiszpanii oraz Adidas w Polsce powiększyły swoją powierzchnię sklepową.
Powiązany
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”