To jest prawdziwy właściciel linii lotniczej, która zbankrutowała

To jest prawdziwy właściciel linii lotniczej, która zbankrutowała

14 maja 2023 | 05:00.

Aeromar To meksykańska regionalna linia lotnicza, która boryka się obecnie z problemami ekonomicznymi. W ostatnich miesiącach była uwikłana w różne spory, które doprowadziły m.in 35 lat tych samych operacji ustało.

On Właściciel firmy Aeromar Jest meksykańskim biznesmenem polskie pochodzenie. Według różnych doniesień medialnych chodzi o ok Zvi Katz Kenner, z Firmę odziedziczył po śmierci ojca W 2016 r. Od tego momentu, jak wyjaśnia tygodnik Proceso, rozpoczął się jej upadek gospodarczy.

On Założycielem linii lotniczej był Markus Katz, który wyemigrował z Polski i postanowił otworzyć ten biznes, aby spełnić jedno ze swoich marzeń, obfituje w tygodnik. Jednak jego śmierć spowodowała Firma pozostanie w imieniu jego synaktóry polecił jej ostatecznie zakończyć działalność.

Kto jest prawdziwym właścicielem linii lotniczej Aeromar

Przeczytaj także: Oto niektóre linie lotnicze, które zbankrutowały w Meksyku

Zvi Katz, człowiek stojący za Aeromarem

Według profilu LinkedIn, Zvi Katz studiował na Uniwersytecie Iberoamerykańskim. Ponadto pełnił funkcję dyrektora generalnego Promotora Dinamo w latach 1982-2011.

Po śmierci ojca, założyciela linii lotniczej, Przejął kontrolę nad Aeromarem w 2016 roku. rzecznik Stowarzyszenia Pilotów Linii Lotniczych (ASPA), wyjaśnił w wywiadzie dla ówczesnego Proceso Rozpoczął się upadek linii lotniczej. Jak wskazał, ponosi odpowiedzialność za niegospodarność i zadłużanie się w Urzędzie.

Rzecznik wyjaśnił, że jego ojciec dobrze zarządzał sprawami finansowymi. Jednak Katz Kenner nie był zainteresowany biznesem lotniczym, więc ostatecznie zawarł kilka kontrowersyjnych transakcji. Ponadto wskazuje go jako osobę odpowiedzialną za Dług w wysokości 3,5 miliarda pesos wobec firmy Satel.

Przeczytaj także: Dlaczego zagraniczne linie lotnicze nie mogą obsługiwać lotów krajowych w Meksyku?

bankructwo linii lotniczych

Aeromar On był Zaprzestanie działalności Po żądaniu różnych długów. Jednym z najważniejszych było zamówienie na międzynarodowy port lotniczy w Meksyku, porty lotnicze i usługi pomocnicze, ponieważ miał długi w wysokości ponad 100 000 500 milionów dolarów. Z tego powodu zabroniono mu korzystania z lotniska.

Poza tym samolot Aeromar On był Tak twierdzi firma, która go wynajęła. ASPA wyjaśniła, że ​​było to spowodowane opóźnieniami w płatnościach.

W związku z tym firma stwierdziła, że ​​jej problemy Powstał w wyniku kryzysu związanego z Covid-19 oraz ogólne komplikacje sektora lotniczego. Ponadto ogłosili, że nie są jedyną linią lotniczą, która miała tego rodzaju problem. Wyjaśnili nawet, że mają konsolę satelitarną do przeglądania swoich operacji.

Przeczytaj także: Które linie lotnicze odlatują z AICM Terminal 1? Lokalizacje i pokoje

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź nasz kanał YouTube.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *