Ogłoszenie finalistów nagrody Lwa na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2023

Ogłoszenie finalistów nagrody Lwa na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2023

Po dobrych wynikach w Lions, Apple po raz pierwszy zdobywa tytuł Creative Brand of the Year, DDB Worldwide wygrywa swoją pierwszą Network of the Year, a Argentyna zajmuje pierwsze miejsce jako Agencja Roku, wygrywa PG w Buenos Aires.

Podczas ostatniego Tygodnia Nagród na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions nagrodzono następujące Lwy: Film, Szkło: Lew zmian, SDGs i Tytanowe Lwy Dana Weedena.

Ogłoszono również nagrody specjalne, po dobrym występie z Apple u Lions w 2023 rokumarka zdobyła swoją pierwszą nagrodę Kreatywna Marka Rokutytuł posiadany przez Burger King przez trzy kolejne lata. DDB Worldwide zdobyło swoją pierwszą nagrodę Network of the Year, Argentyna zdobyła swoją pierwszą nagrodę Agency of the Year, a PG w Buenos Aires zdobyła ją.

Kantar IBOPE Media

Philip Thomas, prezes Lions Powiedział: „Zbiór nagrodzonych Lwami prac, które wyłoniły się z izb jury, wskazuje drogę naprzód i ilustruje siłę przemysłu w tworzeniu zmian, budowaniu biznesu i kształtowaniu społeczeństwa. Gratulacje dla wszystkich, którzy zgłosili się, którzy znaleźli się na krótkich listach i który zdobył Lwa w 70. edycji festiwalu, ustanowić kreatywny punkt odniesienia na światowej scenie.”

w Film o lwach , świętując kreatywność filmu, otrzymano 1867 zgłoszeń i nagrodzono 49 lwów: 6 złotych, 16 srebrnych i 25 brązowych, a jury zdecydowało przyznać dwie główne nagrody: „Spokojnie, to ‌iPhone‌ – RIP Leon” dla Apple , z Apple, Cupertino, Stany Zjednoczone Ameryki; oraz „The Last Photo” dla ITV X CALM, od adam & eveDDB, Londyn, Wielka Brytania.

Przewodniczący jury Lions Film Bruno Bertelli, globalny dyrektor generalny Le Pub, globalny dyrektor kreatywny Publicis Worldwide, dyrektor kreatywny Publicis Groupe Italia, Publicis Worldwide, GlobalPowiedział: „Pierwsze Grand Prix przyznawane jest najlepszej pracy w sekcji Telewizja/Kino. Zwycięzcą jest 30-sekundowa reklama, która jest ostra, skupiona i inteligentnie rozwinięta. W tym przypadku naszym celem było uznanie prostoty i wysokiej jakości wykonania.” Drugie Grand Prix, które zostanie przyznane w Sekcjach obejmujących filmy online i inne formaty, to niezwykle odważny pomysł, który wymagał przezwyciężenia wielu wyzwań w realizacji. Jednak praca pozostaje prosta.”

Glass: The Lion for Change, honorujący kreatywność zmieniającą kulturę, otrzymał 184 zgłoszenia, z których nagrodzono 7 lwów: 1 złoty, 2 srebrne, 3 brązowe, a główną nagrodę otrzymał Knock Knock dla Narodowej Agencji Policji Korei, przez Cheil Worldwide , Seul, Korea Południowa. Spektakl, zainspirowany alfabetem Morse’a, proponuje rozwiązanie, które pozwala ofiarom przemocy domowej zaalarmować policję bez słowa. Po zadzwonieniu pod numer 112 po prostu dwukrotnie klikają w dowolny numer i otrzymują link.

Czarne cele zrównoważonego rozwoju , która celebruje kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązania lub inne inicjatywy wykorzystujące kreatywność i mające na celu pozytywny wpływ na świat, otrzymała 691 zgłoszeń. Jury przyznało 21 lwów: 2 złote, 8 srebrnych i 10 brązowych, a główną nagrodę zdobyła „Gdzie się osiedlić” MasterCard firmy Macan Polska, platformy umożliwiającej ukraińskim uchodźcom poznanie kosztów życia i możliwości zarobkowych w wybranych krajach. Miasta i miasteczka w Polsce.

W Dan Weeden Tytanowe Lwy Uhonorowanie prowokacyjnej, przekraczającej granice, budzącej zazdrość pracy, która wyznacza nowy kierunek dla branży, otrzymało 176 zgłoszeń, a jury postanowiło przyznać 3 tytanowe lwy, a główną nagrodę otrzymał „First Digital Nation”. Rząd Tuvalu, przez The Monkeys, część Accenture Song, Sydney, Australia.

Przewodniczący jury Titanium Lions: David Droga, dyrektor generalny Accenture Song, Global Powiedział: „W jaki sposób tonący kraj utrzymuje swoje granice, suwerenność i prawa? W jaki sposób jego mieszkańcy zachowują swoją kulturę, dziedzictwo i tożsamość? Całkowicie zmieniając zasady i prawa, aby zostać uznanym za kraj na arenie światowej. Chodzi o więcej niż tylko kreatywny lub technologiczny pomysł. Nie chodzi nawet o przypadkowe wdrożenie. „Chodzi o uznanie, politykę i ochronę PKB. Chodzi także o stworzenie nowych precedensów dla dziesiątek innych krajów stojących w obliczu podobnej przyszłości”. od pierwszego dnia oceny wstępnej do końcowego głosowania Grand Prix ostatniego dnia. To idea, która musi się urzeczywistnić i która musi żyć długo, daleko od każdego z nas. „

On Grand Prix Cannes Lions dla najlepszych Uznaje i celebruje wykorzystanie kreatywności do pozytywnego wpływu nie tylko na firmy i marki, ale także na cały świat. Jury postanowiło przyznać tegoroczną nagrodę główną za film „Anne de Gaulle” Fundacji Anny de Gaulle z Havas Paris we Francji.

Nagrody Lions obejmują dziewięć utworów ogłoszonych w ciągu tygodnia: Classic Track, Craft Track i Pledge Track We współpracy z LinkedIn, Entertainment Track | We współpracy z ESL FACEIT Group, Ścieżka doświadczenia, Ścieżka dobra, Ścieżka zdrowia, Ścieżka strategiczna | We współpracy z Bain & Company, Titanium Track.

Ogłoszono również konkursy Young Lions, a wszystkich zwycięzców można znaleźć tutaj.

Podczas finałowej ceremonii wręczenia nagród firma Anheuser-Busch InBev (AB InBev) została nagrodzona jako Kreatywny Marketer Roku ; Susan Hoffmann, dyrektor kreatywna Wieden + Kennedy, została uhonorowana nagrodą Lew Świętego Marka ; i To było serce lwa Zaakceptowany przez Tylera Lamotte, Dyrektora Marketingu, EMEA, Patagonia w imieniu założyciela Patagonia, Yvona Chouinarda. Nagroda Dyrektora Kreatywnego Roku przyznawana jest legendarnemu filmowcowi, scenarzyście, aktorowi i producentowi Spike’owi Lee.
Ogłoszono również następujące nagrody specjalne:

Kreatywna Firma Roku

omnicom
wpp
Grupa Interpubliczna

ogólna sieć

db na świecie
Ogilvy
BBDO na świecie

Niezależna sieć publiczna

Przemyśl jelita
Wieden + Kennedy

Agencja roku

PG, Buenos Aires, Argentyna
Rada Publicis, Paryż, Francja
adam & eveDDB, Londyn, Wielka Brytania

Niezależna Agencja Roku

PG, Buenos Aires, Argentyna
Przemyśl, Toronto, Kanada
Wieden + Kennedy, Portland, Stany Zjednoczone

Rola palmy

Somesh, Stany Zjednoczone
PRZEMYTNIK, WIELKA BRYTANIA
Ciastka Filmworks, Stany Zjednoczone
łyżka, Japonia
Rewolucja, Meksyk

Kreatywna Marka Roku

Jabłko gołąb
Heinekena

Generalna Agencja Śledzenia

Agencja Roku – Klasyczna

adam & eveDDB, Londyn, Wielka Brytania

Agencja roku – postać

Dentsu Corporation, Tokio, Japonia

Agencja Roku — Zaangażowanie

PG, Buenos Aires, Argentyna
Agencja Roku — Rozrywka

Wieden + Kennedy, Portland, Stany Zjednoczone

Agencja Roku – Doświadczenie

PG, Buenos Aires, Argentyna

Agencja Roku – Dobra

Macan Polska, Warszawa, Polska

Agencja Roku – Strategia

Ogilvy, Mumbai, Indie

Niezależna agencja roku według utworu

Niezależna agencja roku – klasyczna

Przemyśl, Toronto, Kanada

Niezależna Agencja Roku – Kraft

pgLang, Los Angeles, USA

Niezależna Agencja Roku – Zaangażowanie

PG, Buenos Aires, Argentyna

Niezależna Agencja Roku – Rozrywka

Wieden + Kennedy, Portland, Stany Zjednoczone

Niezależna Agencja Roku – Doświadczenie

PG, Buenos Aires, Argentyna

Niezależna Agencja Roku – Dobra

Howatson + Company, Sydney, Australia

Niezależna Agencja Roku – Strategia

Prywatny, Auckland, Nowa Zelandia

W tej notatce:

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *