ZAG na LicensingCon w Brazylii 2023

ZAG na LicensingCon w Brazylii 2023

sierpień 2023 – Wielokrotnie nagradzane niezależne studio animacji ZAG drugi rok z rzędu bierze udział w LicensingCon Brazil 2023, aby zaprezentować swoje marki i podkreślić rozwój ZAG w regionie. W tym znane na całym świecie marki Cudowny: Przygody Biedronki, będący koprodukcją z Grupo Globo. Wyświetlony zostanie także animowany serial komediowy CG. com.duchforcedostępny w Ameryce Łacińskiej w Discovery Kids, a także w SBT w Brazylii od 19 sierpnia 2023 r. ZAG przedstawi swoje plany dotyczące marki nieruchomości podczas ekskluzywnego szczytu i przyjęcia koktajlowego pierwszego wieczoru wydarzenia.

Miraculous to marka włączająca, która dociera do fanów we wszystkich punktach kontaktu, od treści, przez gry, produkty i doświadczenia. Po światowym sukcesie wprowadzenia na rynek Cudowny: Przygody Biedronki, filmMiraculum jest silniejsze niż kiedykolwiek. Pierwotnie film trafił do kin w Europie na początku lipca, a we Francji sprzedano ponad 1,5 miliona biletów, ponad 1 milion w Niemczech i ponad 700 000 w Polsce.

28 lipca film trafił do serwisu Netflix w ponad 50 krajach, stając się jednym z najwyżej ocenianych filmów na liście 10 najlepszych filmów międzynarodowych. Nadejdzie jeszcze więcej nowej zawartości, w tym dwa specjalne anime.”Paryż, Przygody Shadybuga i Claw Noir„, którego akcja rozgrywa się w alternatywnym wszechświecie, w którym Biedronka i Czarny Kot są złymi bohaterami; oraz „Cudowna pracaTo specjalny odcinek mający na celu podniesienie świadomości na temat światowego kryzysu tworzyw sztucznych.

W tym roku planowane jest wprowadzenie nowych produktów i wydarzeń Miraculous w regionie. Należą do nich kolekcja odzieży ze sklepów Loja Anime i FAN LAB przeznaczona dla młodszej publiczności, pokazana na pokazie mody Licensing Brasil; gama produktów do pielęgnacji jamy ustnej od GUM; 32-stronicowa książeczka obrazkowa Panini zawierająca plakaty filmowe Miraculous; manga Kodansha autorstwa Kumy, Arity i Reiko Tsuchidy, z oceną 8+; Oraz nowa linia plecaków szkolnych na rok 2024 od Dermiwil.

Miraculous pojawi się także w grudniu na pokładzie statku Gloob, gdzie dzieci będą mogły cieszyć się atrakcjami Miraculous, w tym spotkaniami i pozdrowieniami z postaciami nadprzyrodzonymi; We wrześniu w Kurytybie C+E uruchomi Miraculous Shopping Mall Experiences; Natomiast słynny Miraculous Run organizowany przez BTS Eventos, który odbył się na początku roku w Brazylii, doczeka się w tym roku nowej odsłony. A w 2024 roku nadejdzie nowa odsłona światowego wydarzenia – Dzień Cudu.

Gry są nadal popularne w całym regionie Ameryki Łacińskiej. Mała gra PKXD, wypuszczona na rynek w kwietniu 2023 r., ma już ponad 105 milionów wyświetleń, z czego 37 milionów pochodzi z Ameryki Łacińskiej; Brazylia jest pierwszym krajem, który pobrał oficjalną aplikację Miraculous, której dotychczas pobrano ponad 250 milionów. Ponadto nowa gra mobilna Miraculous Life na iOS, Google Play i Amazon przekroczyła 6 milionów pobrań i rozegrała 38 milionów minut na całym świecie w ciągu 3 miesięcy, z czego prawie 50% pobrano z Brazylii. W Brazylii najwięcej razy grano w grę Roblox „Miraculous RP: Quests of Ladybug & Cat Noir” poza Stanami Zjednoczonymi, a konsolowa gra GameMill Entertainment „Miraculous: Rise of the Sphynx” nadal wyróżnia się na całym świecie. .

Dla Ghostforce Halloween 2023 to pierwsza premiera produktu detalicznego marki. Novabrink wypuszcza 18-calowe figurki bohaterów Ghostforce, a także kostiumy na Halloween; W Xalingo dostępne będą gry planszowe, puzzle, zestawy ćwiczeń, gry pamięciowe i domino; Bagaże, plecaki i pudełka na drugie śniadanie będą dostępne w Dermuel; Lolla Sorvestes będzie serwować lody. We wrześniu C+E uruchomi także centrum handlowe Ghostforce w Kurytybie.

„Nasze marki w dalszym ciągu radzą sobie wyjątkowo dobrze w Ameryce Łacińskiej dzięki szerokiej i pełnej pasji rzeszy fanów, od dzieci po młodych dorosłych” – powiedziała Angela Cortez, wiceprezes ds. licencjonowania na Amerykę Łacińską i Kanadę. Miraculous jest silniejszy niż kiedykolwiek dzięki programowi 360 stopni, który dociera do wszystkich grup wiekowych za pośrednictwem swojej flagowej marki, a także mangi, gier i muzyki. W przypadku Ghostforce ściśle współpracujemy z naszymi partnerami w zakresie treści Discovery Kids i SBT, aby ulepszyć gry, z powrotem artykuły szkolne i nie tylko. Przyjęcia i odzież, a także wydarzenia w centrach handlowych.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *