DeAPlaneta Entertainment: Ponad dwie dekady wspierania i tworzenia europejskich marek, które mogą rozwijać się globalnie

DeAPlaneta Entertainment: Ponad dwie dekady wspierania i tworzenia europejskich marek, które mogą rozwijać się globalnie

Treść sponsorowana

Artykuł od redakcji — Wiadomości dotyczące licencji14.11.2023

Jednym z bezpośrednich celów firmy jest koprodukcja i/lub pozyskiwanie dziesięciu nowych marek rocznie przez następne trzy lata.

zdjęcie
Milo

Milo.

DeAPlaneta Entertainment jest jednym z wiodących w Europie twórców i sprzedawców treści i marek rozrywkowych.

DeAPlaneta Entertainment jest jednym z wiodących w Europie twórców i sprzedawców treści i marek rozrywkowych. Firma niedawno otworzyła własne biuro w Niemczech; Jest to otwarcie, które zwiększa jej szeroką obecność regionalną w Europie, z biurami w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji i Europie Wschodniej, i jest jednym z kluczy do jej sukcesu: bycia organizacją międzynarodową o prawdziwie lokalnym charakterze.

Ta europejska ekspansja regionalna idzie w parze z jednym z głównych celów firmy: wspieranie europejskich twórców, firm produkcyjnych i studiów we wspólnym tworzeniu marek, które mogą rozwijać się na całym świecie. DeAPlaneta Entertainment od ponad 20 lat tworzy i konsoliduje strategiczne umowy z najważniejszymi europejskimi firmami z branży rozrywkowej. Niektóre z europejskich produktów i marek, które wyróżniły się w portfolio firmy w ciągu ostatnich dwóch dekad, to klasyki, takie jak Pszczółka Maya, Wiking Vicky czy Heidi, również w nowych wersjach CGI, które były projektami koprodukcji ze Studio 100 (Holandia). Ale także międzynarodowy hit, taki jak Gormiti, popularny serial animowany oparty na popularnej kolekcji zabawek dla dzieci, którego DeAPlaneta Entertainment wyprodukowała we współpracy z włoską firmą produkującą zabawki Giochi Preziosi i hiszpańskim studiem animacji Kotoc. Inne marki zarządzane, dystrybuowane i/lub współprodukowane przez firmę w ostatnich latach to między innymi odświeżone klasyki, takie jak The Smurfs, ale także Jaimito’s Adventures, Power Players czy Petronix Defenders.

Cudowna Biedronka

Cudowna Biedronka.

teraźniejszość

Potwór jest wdzięczny

Potwór jest wdzięczny.

Obecnie DeAPlaneta Entertainment posiada w swoim portfolio kilka marek, które noszą autentyczne europejskie piętno i mają całkowicie globalny zasięg. Jednym z nich jest globalny fenomen, taki jak Miraculous Ladybug (od francuskich firm Zag Entertainment i ON Kids & Family), własność intelektualna, której DeAPlaneta Entertainment jest europejskim agentem licencyjnym od 2016 roku. W lipcu ubiegłego roku Miraculous: The Adventures of Ladybug – The Movie trafił do kin. W niektórych krajach osiągnął niesamowity sukces: pierwsze miejsca zajmowały w Niemczech, Austrii, Polsce i Francji. Film miał także swoją premierę w serwisie Netflix, a także osiągnął pierwsze miejsce w serwisie Netflix Kids w 49 krajach (m.in. w Hiszpanii, Włoszech i Portugalii). Jak wyjaśniła Antonella Ceraso, dyrektor ds. konsumentów międzynarodowych w DeAPlaneta Entertainment: Niekwestionowany sukces nowego filmu Miraculous po raz kolejny pokazuje siłę własności intelektualnej, która jest stale odnawiana. Sukces ten zwiększy znaczenie marki na całym świecie.

Kolejną europejską marką, która rozszerzyła się na cały świat, jest wielokrotnie nagradzany serial animowany dla przedszkolaków Milo. Współproducentami pierwszego sezonu „Milo” są DeAPlaneta Entertainment i Fourth Wall (Wielka Brytania). Był on już emitowany w ponad 170 krajach i dubbingowany na ponad 20 języków. Milo pojawił się niedawno we Francji (Gulli), Meksyku (TVAzteca) i Kanadzie (Tle-Qubec), a dzięki umowie z Super RTL będzie emitowany także w Niemczech, Brazylii (Globoplay) i Nowej Zelandii (TNZ). . Wkrótce zostaną ogłoszone kanały niemieckie i północnoamerykańskie. Ta globalna ekspansja doprowadziła do zawarcia nowych umów licencyjnych, oprócz istniejących, z Bandai jako Mastertoy. Najnowsze oferty obejmują pierwszy zbiór książek Milo we Włoszech, który zostanie opublikowany przez Pon Pon Edizione (Giunti Editore). Drugi sezon Milo, który jest w fazie produkcji, będzie miał premierę jesienią 2024 roku.

Magiczna noc

Magiczna noc.

przyszłość

Detektywi czarownic

Detektywi czarownic.

W ciągu najbliższych trzech lat jednym z głównych celów DeAPlaneta Entertainment będzie koprodukcja i/lub pozyskiwanie dziesięciu nowych marek rocznie. Wśród nich znajdują się marki europejskie, które mają potencjał do ekspansji globalnej, jak np. Monster Shaker. Oryginalny serial animowany dla dzieci jest koprodukcją DeAPlaneta Entertainment i francuskiej firmy GO-N. Serial, który zakończył już swój pierwszy sezon, opowiada historię Justina, dziewięcioletniego chłopca, który otrzymuje magiczny shaker do koktajli, za pomocą którego może stworzyć mnóstwo różnych potworów o niesamowitych mocach.

Kolejną ważną europejską marką w portfolio DeAPlaneta Entertainment jest Magic Lilly, nowy serial animowany oparty na odnoszącej sukcesy niemieckiej sadze literackiej i audiowizualnej Kika Superbruja (Hexe Lilli w oryginale), który jest obecnie w fazie produkcji. -Produkcja w Hiszpanii. Produkują go Bwater Animation Studio (Hiszpania) i Magic Lilly (Niemcy), przy udziale Super RTL (Niemcy). Dystrybucja Magic Lilly na całym świecie odbywa się przez DeaPlaneta Entertainment.

Wreszcie w czerwcu ubiegłego roku DeAPlaneta Entertainment podpisała ekskluzywną umowę strategiczną z francuską firmą Mediawan Kids & Family w celu dalszego rozwoju jej marek i zostania jej głównym agentem licencyjnym na całym świecie. Pierwsze potwierdzone adresy IP zawarte w umowie pomiędzy DeAPlaneta Entertainment a Mediawan Kids & Family to nadchodzący serial animowany The Witch Detectives and Carters, który można określić jako połączenie magii My Little Pony i szybkich wyścigów Mario Kart. . Karters, który znajduje się w fazie przedprodukcyjnej, jest także koprodukcją DeAPlaneta Entertainment i Mediawan Kids & Family.

Carters

Carters.

Na koniec należy zauważyć, że DeAPlaneta Entertainment pracuje również nad ekspansją i rozwojem marek na terytoriach europejskich, które pojawiły się poza nią, ale o globalnym zasięgu. Firma ogłosiła niedawno zawarcie umowy z koreańskimi firmami Million Volt, CJ Entertainment, YGG Global i Tencent w sprawie reprezentowania nowej marki Hero Inside w Europie i Ameryce Łacińskiej. DeAPlaneta Entertainment jest głównym agentem licencyjnym, partnerem w zakresie dystrybucji cyfrowej i mediów ekscytującego, oryginalnego filmu animowanego z ludzkimi superbohaterami w rolach głównych, który będzie dystrybuowany na całym świecie przez Warner Bros Discovery.

Bohater jest w środku

Bohater jest w środku.


You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *