Meksyk /
Nowe zmiany w Nawyki zakupowe konsumentów w związku z epidemią i zwiększoną świadomością zmiana klimatu, doprowadziło do wzrostu rynku używane produkty, doprowadziło do rozwoju platformy GoTrendier, wyspecjalizowany w Sprzedawaj używane produkty modowe.
„Zaobserwowaliśmy przyspieszenie spowodowane zmianami w modelach konsumpcja, która pochodzi sprzed kilku lat i jest związana z świadomość ekologiczna konsumentów, Pozwoliło to na rozwój modeli gospodarka o obiegu zamkniętym; Pandemia podsyciła tę świadomość, a zrównoważony rozwój nigdy nie był postrzegany jako tak ważny” – powiedział w wywiadzie dla TysiąclecieI Morski HirschI kierownik stanu podium w Meksyk I Kolumbia.
Zwrócił uwagę, że pogotowie zdrowotne Przyspieszyło to jej działalność, a w ciągu pięciu lat spędzonych w kraju, ostatni był tym, który odnotował największy wzrost. GoTrendier trzy razy sprzedaż W porównaniu z poprzednim rokiem zamierzamy osiągnąć te same wyniki do końca 2021 roku.
Szacuje się, że od 2010 r. zużywa się ponad 60 proc. nowe ciuchy, w odniesieniu do lat poprzednich.
Według badania McKinseyI Dwie trzecie konsumentów stwierdziło, że spowolnienie zmian klimatycznych wydaje im się ważniejsze niż było przed stanem zagrożenia zdrowia.
„Druga ręka była bardzo dobrym wyborem dla osób, które chciały zapanować nad spędzaniem czasu pandemia i ma Tańsze alternatywy. W kategoriach lub nastąpiły bardzo silne zmiany. Być może zmiany, które widzieliśmy pod względem Wygodne ubrania I Sportowiec; W przeciwieństwie do tego, zrezygnowano z wyszukiwań produktów takich jak torebki” – stwierdza dyrektywa.
Według badania statysta W 2020 r. do konsumenci W wieku od 18 do 64 lat 47 procent uczestników w Meksyk, Twierdził, że kupił używane produkty w ciągu ostatnich 12 miesięcy; Przeciętny kraj dopiero się spóźnia Polska I Wielka Brytania i powyżej rynków, takich jak Stany Zjednoczone, Brazylia i Chiny.
„Od początku mamy ponad dwa miliony użytkowników pandemia Mamy więc ponad pięć milionów KlientIle ubrań mieliśmy przed przyjazdem pandemia, z ponad 20 000 sztuk odzieży publikowanych dziennie. Meksyk To kraj z bardzo dużymi możliwościami i wciąż możemy rozwijać się na dużą skalę”. Hirsch.
Konwersja
Sieci społecznościowe stały się katalizatorem dla niektórych osób do rozpoczęcia marketingu Ubrania i produkty, których już nie używają; W ten sposób rozprzestrzenianie się bazarów internetowych i sprzedaży kategorii nadal rosło. To jest wyzwanie Praca dla ekosystemu, który GoTrendier Będzie dążyć do przystosowania się.
„z towarzyskimi” Sprzedać Opracowują nowe sposoby kupowania i sprzedawania Azja Do którego mamy nadzieję dotrzeć Meksyk I Ameryka Łacińska. Ta technologia nadchodzi i zobaczmy, co się stanie Azja Widzimy, jak możemy to zaimplementować w ramach platformy, ale zastanawiamy się, co możemy uwzględnić” – stwierdził jej kierownik.
według Raport o odsprzedaży mody 2021 Szacuje się, że 40% Kupujący przedmiotów zajmowanych przez Z . pokoleń I Tysiąclecie; patrz w kierunku gospodarka o obiegu zamkniętym Popyt tych pokoleń sprawił, że te propozycje pojawiły się w sieciach i na ulicach, i wciąż rośnie.
„Biorąc pod uwagę wielkość i cele rozwoju firmy, musimy automatycznie znaleźć skalowalne i skalowalne rozwiązania Czaty; Istnieją inne rodzaje wyzwań, takie jak konkurowanie z firmami takimi jak Pinterest, które in Zjednoczone państwo Zakupy są już dozwolone przez spinki do mankietów„, wskazany.
Ponadto firma już widzi okazję do wejścia na jednostki fizyczne, ponieważ planuje zainstalować Pop Up Store w ramach swojej piątej rocznicy.
Ponadto firma już widzi możliwość wejścia na jednostki fizyczne, ponieważ planuje zainstalować wyskakujący sklep W kontekście piątej rocznicy jej powstania.
Chcemy najpierw spróbować influencerzy A jeśli odniesie sukces, otworzymy go dla całej naszej społeczności. Nawiązujemy sojusze z innymi markami, a niektóre z nich wciąż zamykamy. Kiedy widzimy, że marki mają te same wartości, co my w zakresie Zrównoważony rozwój i promocja dla gospodarka o obiegu zamkniętymZnajdujemy współpracę dla naszego rozwoju. Raz w miesiącu szukamy również współpracy z mniejszymi markami.”
MRA

„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”