Platform streamingowych jest coraz więcej, a konkurencja jest zacięta, aby się przede wszystkim wyróżniać. Trudność jest tak wielka, że niektórzy jednoczą się, aby utrzymać większą dominację, jak Netflix, Disney czy Amazon.
Dlatego Comcast i ViacomCBS postanowiły połączyć siły, aby uruchomić wspólną platformę wysyłkową w ponad dwudziestu krajach Starego Kontynentu. Ten program SVOD będzie nosił nazwę „Czas pokazu nieba», kierowana do 90 milionów gospodarstw domowych w 2022 roku w 20 różnych krajach: Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Finlandii, Węgrzech, Kosowie, Czarnogórze, Holandii, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania i Szwecja, ale Francja (jeszcze?) nie martwi się.
SkyShowtime połączy szereg marek, w tym Showtime, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount + Originals i Universal Pictures. W sumie zapewni ponad 10 000 godzin rozrywki z filmami i serialami.
Rafael Anicino, prezes i dyrektor generalny ViacomCBS Network International, powiedział:Wraz z uruchomieniem SkyShowtime jesteśmy dobrze przygotowani do korzystania z naszego globalnego silnika rekomendacji treści do tworzenia wciągającego, responsywnego pokazu strumieniowego z inteligentną i rosnącą inwestycją strategiczną.»
Czy chronologia mediów, typowa dla Francji, wyjaśnia brak tej platformy we Francji? Zobacz za kilka miesięcy, czy sytuacja się rozwinie.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”