Przyciągnięcie turystyki krajowej, która zrównoważyła spadek turystyki zagranicznej przez cały sezon, zniesienie pewnych ograniczeń na głównych rynkach źródłowych, takich jak Niemcy, oraz sprawne funkcjonowanie rynków wtórnych, takich jak Francja, Belgia i Holandia, przekonały hotele przedłużyć i przedłużyć obniżki cen jako najskuteczniejsze narzędzie do przedłużenia szczytu sezonu do października. Źródła hotelowe, z którymi się konsultowałeś, ufają temu Szczepienia będą bardziej zaawansowane wczesną jesienią I że będą duże grupy podróżników, którzy nie podróżowali latem i będą chcieli to zrobić od października.
Riu obniżył ceny o 20% w swoich siedmiu głównych hotelach miejskich na świecie
Ostatnia minuta
Tak jest w przypadku Balearów Barceló, które ma Akcja rabatowa do 35% dla zakładów w Andaluzji, Balearach i Wyspach Kanaryjskich. Rezerwacje, które obejmują możliwość bezpłatnego anulowania, muszą być dokonywane za pośrednictwem strony internetowej hotelu, która obecnie oferuje do 91 tanich ofert, które obowiązują do końca października. Źródła hotelowe potwierdzają, że większość rezerwacji zamyka się tego lata w tym samym miesiącu, co święta, więc trudno jest przewidzieć. Pierwsze saldo za sześć tygodni od 1 lipca do 15 sierpnia, aby zwiększyć obłożenie o 17%. Oprócz turystyki krajowej te same źródła wskazują na rozwój innych, dotychczas mniej ważnych źródeł emisji, takich jak Belgia, Holandia, Szwajcaria, Polska i Czechy.
Meliá, pierwszy hotel w Hiszpanii pod względem wielkości, a także hAktywuj kampanię ze zniżkami do 25% na rezerwacje przed 6 września. Pobyty są dostępne do 31 października i obejmują bezpłatne anulowanie rezerwacji oraz bezpłatne pierwsze dziecko. Jeśli klient posiada również kartę Meliá Rewards (program lojalnościowy hotelowego giganta), rabat może wynieść nawet 40%. Dzięki tym ofertom ma na celu stymulowanie przyjazdów do miejsc, które mocno ucierpiały w wyniku załamania brytyjskiej turystyki, takich jak Calvia (Mallorca) czy Teneryfa.I utrwalają dobre stawki rezerwacji, które pojawiły się w sierpniu w Andaluzji na 70% zajętych miejsc lub Benidorm 55%.
Meliá chce ożywić destynacje w oparciu o brytyjską turystykę
Hotele miejskie
Zniżki dotarły nie tylko do hoteli wakacyjnych, korzystających z wysokiego sezonu plażowego, ale także do hoteli miejskich, segmentu najbardziej dotkniętego przez pandemię, który odczuł spadek liczby turystów wraz z firmami i konferencjami, co dla większości popytu. Pomimo wysiłków firm hotelarskich, aby ożywić biznes poprzez imprezy mieszane i nadzwyczajne środki bezpieczeństwa, wszystkie próby zakończyły się niepowodzeniem. Mimo to hotele nie rezygnują z wysiłków. Tak jest w przypadku Riu, który ma w swoim portfolio 99 hoteli, z których większość to hotele wakacyjne. Jednak najważniejsze należą do miejskiej marki Plaza, jak te w Madrycie, który ma 550 pokoi, czy w Guadalajara (Meksyk), który również ma 550 pokoi.
W celu stymulowania dostępu i obłożenia hotel wprowadził ofertę, która jest dostępna tylko w dniach 23-30 sierpnia Na pobyty w siedmiu hotelach miejskich marki Plaza (wymienione w Madrycie i Guadalajarze, dołączyły Nowy Jork, Miami i San Francisco w USA, Berlin w Niemczech i Dublin w Irlandii). Zniżka może wynosić do 22% (12% w elastycznej stawce plus dodatkowe 10% dla członków Riu Class, hotelowego klubu lojalnościowego), a pobyty mogą odbywać się od 23 sierpnia do 31 grudnia 2021 r.
Z sieci współzarządzanej przez Luisa i Carmen Rio zauważają, że jeśli ceny będą zbyt podobne do cen z 2019 roku, konkretne oferty mogą stać się „bardziej solidne”, chociaż przyznali, że zależy to również od dostępności. „Dzisiaj, jeśli zarezerwujesz hotel na Wyspach Kanaryjskich na następny tydzień, nie znajdziesz ofert, ale jeśli zrobisz to na listopad, tak. Na przykład na Balearach jest to miejsce, w którym zrealizowano wiele tego typu przedstawień”.
Dwie różne opinie na temat turystyki miejskiej
współlokator. Sieć kierowana przez Kike Sarasola, która skupia się bardziej na klientach w celach rozrywkowych, stawia również na promocje, które mogą wynieść nawet 25% na pobyty w swoich wielkomiejskich hotelach. Oferta opiera się na cenie zwanej Habitality, która oferuje tę zniżkę, oprócz bezpłatnego anulowania. Równolegle sieć przyspiesza poszukiwania inwestora na jego miejsce Sandra Ortega, która jest właścicielem 31% akcji sieci, ogłosiła niedawno decyzję o rozstaniu się z kapitałem.
Hesperia. Sieć kierowana przez Jordiego Ferrera postawiła na mądrość i nie spodziewa się, że wszystkie jej hotele miejskie będą w pełni operacyjne do września, chociaż flagowe hotele w Madrycie i Barcelonie pod marką Hyatt już działają. Szczególnie ważne jest ponowne otwarcie w zeszłym tygodniu hotelu w Barcelonie o powierzchni 5000 metrów kwadratowych dla turystyki biznesowej, podzielony na kilka sal o jednoczesnej pojemności 1800 osób oraz salę mogącą pomieścić 500 osób. Firma hotelarska wyklucza wojnę cenową w celu ożywienia popytu i zobowiązuje się do promowania usług najwyższej jakości i bezpieczeństwa.

„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”