Eclipse Cross uzyskał w ankiecie 100 procent punktów, w porównaniu z 93,6 procentami w całej kategorii w segmencie rodzinnych SUV-ów.
Jaki samochód w 2021 roku? Badanie niezawodności Mitsubishi Motors uzyskało ogólną ocenę niezawodności na poziomie 96,9 procent i zajmuje siódme miejsce w rankingu niezawodności dla 30 marek pojazdów reprezentowanych w badaniu. Kompleksowe badanie zebrało opinie od ponad 16 000 właścicieli samochodów używanych i pół-nowych, dostarczając wyczerpujących danych na temat 178 poszczególnych modeli i 30 producentów.
Wprowadzony na rynek w Wielkiej Brytanii w styczniu 2018 r., dobrze wyposażony średniej wielkości SUV Mitsubishi Eclipse Cross jest napędzany mocnym 1,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym, z linią dachu w stylu coupe i charakterystycznym tyłem, zapewniającym przestronną i wygodną jazdę. Te cechy są uzupełnione pakietem wyposażenia bezpieczeństwa i tradycją Mitsubishi 4WD.
Steve Huntingford, redaktor naczelny jakiś samochód? Powiedział: „Mitsubishi jest prawdopodobnie najbardziej znany ze swoich większych SUV-ów, ale Eclipse Cross jest wart rozważenia, jeśli szukasz niezawodnego rodzinnego SUV-a. Właściciele powiedzieli nam, że żaden z ich pojazdów nie ma do pięciu lat. ”
„Zawsze byliśmy dumni z naszej solidnej reputacji w zakresie niezawodności, a uznanie Eclipse Cross i marki w ten sposób jest absolutnie niezwykłe” – powiedział Toby Marshall, dyrektor ds. obsługi posprzedażnej w brytyjskim Mitsubishi Motors.Nowa gwarancja na pojazd również pokazuje nasze zaufanie że każdy element został zaprojektowany, wyprodukowany i zmontowany, aby zapewnić maksymalną niezawodność.”
Po ogłoszeniu, że w październiku International Motors przejmie Mitsubishi Motors na brytyjskim rynku wtórnym, kierowcy Mitsubishi nie zauważą różnicy w standardach obsługi, jakie otrzymują od Mitsubishi Motors w Wielkiej Brytanii i mogą nadal polegać na lokalnym dealerze Mitsubishi as Poniżej znajduje się wsparcie sprzedaży.

„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”