Astara przejmuje polską działalność Nissana, wzmacniając swoje powiązanie z marką Business Empresarial

Astara przejmuje polską działalność Nissana, wzmacniając swoje powiązanie z marką Business Empresarial

Biznes komercyjny.- Astara, jedna z wiodących na świecie firm zajmujących się mobilnością, sfinalizowała przejęcie działalności Nissana w Polsce, obejmującej dystrybucję nowych pojazdów, części i usług. Operacja ta wzmacnia relacje Astary z globalnym producentem samochodów po pomyślnym prowadzeniu działalności Nissana w Austrii i Szwajcarii od 2022 roku.

Przejęcie przez Astarę biznesu japońskiej marki w Polsce wzmacnia także rozpoczętą w ostatnich latach strategiczną ekspansję firmy w Europie. Głównym celem firmy będzie rozwój marki Nissan i ścisła współpraca z istniejącą siecią dealerską w celu poprawy jej wyników poprzez oferowanie na rynku nowych rozwiązań.

Jorge Navia, dyrektor generalny Astary Wskazał, że „W Astara jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy włączyć Nissana do naszej działalności dystrybucyjnej w Polsce. Ta innowacyjna i zorientowana na klienta marka jest ogromnym atutem naszego polskiego portfolio, co wpisuje się w wizję Astary dotyczącą przyszłości mobilności. Udowodniliśmy w innych krajach, że możemy z dumą reprezentować markę wobec jej lojalnych klientów, sieci agentów i partnerów biznesowych.„.

Sinan Ozkok, dyrektor generalny ds. rynków niezależnych i wiceprezes regionalny ds. rozwoju biznesu w Nissan AMIEO (Afryka, Bliski Wschód, Indie, Europa i Oceania) skomentował: „Cieszymy się, że możemy sfinalizować naszą umowę z firmą Astara i uczynić ją naszym nowym partnerem importowym w Polsce. Dzięki szerokiemu doświadczeniu w sektorze dystrybucji motoryzacyjnej w Europie i wizji na przyszłość jesteśmy pewni, że to partnerstwo zapewni zrównoważony rozwój na rynku „Nie możemy się doczekać ścisłej współpracy z firmą „Zamknij się z Astarą z korzyścią dla naszych klientów, pracowników i dealerów w Polsce”.

Dzięki temu rozszerzeniu swojej działalności w Polsce Astara będzie mogła zaoferować swoim klientom pełną gamę produktów i usług związanych z mobilnością.

Platforma cyfrowa nowej generacji Astary pozwala firmie dostarczać spersonalizowane, oparte na danych rozwiązania odpowiadające konkretnym potrzebom rynku, poprzez spersonalizowane interakcje na całej długości podróży klienta.

Astara ma silną pozycję w Europie i Polsce, gdzie jest już importerem pojazdów Isuzu i Mitsubishi. To przejęcie otwiera drzwi do dalszej ekspansji rynkowej, zgodnie z globalną strategią rozwoju firmy, poprzez którą Astara zamierza do 2025 roku rozszerzyć działalność na 25 krajów, rozpoczynając od obecnej obecności w 19 krajach.

Umowa pomiędzy Nissanem a Astarą została podpisana w maju, a oficjalnie ratyfikowana w lipcu za zgodą Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Aby zapewnić płynne przejście klientom Nissana, wszystkie umowy zawarte z dealerami i pracownikami Nissana w Polsce zostaną przeniesione do Astary.

Nissan jest przekonany o możliwościach Astary jako światowego lidera dystrybucji samochodów. Dzięki ekskluzywnej ofercie 34 marek na 19 rynkach, ponad 200 000 egzemplarzy sprzedanych na całym świecie w 2022 roku oraz sieci handlowej składającej się z ponad 1700 dealerów partnerskich, Astara jest w pełni przygotowana do zapewnienia ciągłości działalności Nissana w Polsce.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *