Nie wiem, czy zauważyłeś – o mało nie spadłem z miejsca, gdy spojrzałem na kalendarz – ale właśnie powitaliśmy ostatni miesiąc 2021. Grudzień, który włoży pod pachę ostatnie kinowe wybuchy roku – całkiem sporo – które omówimy w naszym pierwszym cotygodniowym artykule . Ale zanim zaczniemy z nami współpracować Piątkowe wiadomości 3Przyjrzyjmy się kasie!
Po załamaniu się grupy, o którym mówiliśmy w zeszłym tygodniu, W weekend 26-28 listopada krajowa kasa odbiła się o 20%. Po części dzięki za wspaniały debiut „Encanto”. Nowy film Disneya zdołał rozpocząć swoją podróż w kinach z 1,5 miliona euro. Praktycznie dwa razy więcej niż jego bezpośredni stalker „House of Gucci” Ridleya Scotta, któremu udało się zebrać zaledwie 0,75 miliona dolarów.
Na trzecim miejscu powstał Way Down Jaume Balagueró 0,6 miliona euro po dwóch tygodniach w pierwszej piątce najczęściej oglądanych. Następnie „Resident Evil: Welcome to Raccoon City” i „Eternals” zajęły czwarte i piąte miejsce z remisem technicznym. 0,369 i 0,361 mln euro prosto zebrane.
Premiera 3 grudnia 2021
„Pogromcy duchów: Poza” („Pogromcy duchów: Życie pozagrobowe”, 2021)
Po kilku opóźnieniach, Ghostbusters: Beyond w końcu pojawił się w naszych kinach, kierowany przez Jasona Reitmana, który wyreżyserował Finn Wolfhard, Carrie Coon, McKenna Grace i Paul Rudd w tej rodzinnej przygodzie. Rewelacja dla nowych pokoleń, której największym mankamentem jest właśnie chęć dotarcia do bardzo szerokiego grona odbiorców.
Krytyka w Espinoff: „Ghostbusters: Beyond” to przyjemna gra nostalgii: sequel ignoruje kontrowersyjny restart kobiet i wystarczająco komplikuje
„Clifford, wielki czerwony pies” („Clifford, wielki czerwony pies”, 2021)
Kolejnym filmem fabularnym pod wpływem zmian kalendarza wynikających z pandemii koronawirusa był Clifford, Wielki Czerwony Pies. Pojawienie się na żywo postaci stworzonej przez Normana Bridwella w komedii z pewnością oczaruje dzieci swoim wielkim sercem. To nie Paddington, ale najmniej daje kamień.
„Fue la mano de Dios” (To była ręka Boga, 2021)
Maestro Paolo Sorrentino powraca do walki ze swoim biograficznym dramatem na dużym ekranie, zanim wyląduje na Netflix. Zdobywca Wielkiej Nagrody Jury na Festiwalu Filmowym w Wenecji, z udziałem Filippo Scottiego, Tony’ego Cervello i Luisy Ranieri, „To była ręka Boga” został nominowany do kilku list z tytułem Best of the Year.
Krytyka w Espinoff: Festiwal San Sebastian 2021 | Netflix szuka Złotej Muszli za pomocą „Odległości ratunkowej” i przedstawia nam młodego Sorrentino w „To była ręka Boga”
„Idealna rodzina” (2021)
Pierwsze oferty Wyprodukowane w Hiszpanii W ten weekend przybierają na wadze, zaczynając od „The Perfect Family” autorstwa Arantxy Echevarría; Komedia rodzinna – oczywiście – prowadzona przez czołową parę: jedną przez Beléna Ruedę i Jose Coronado.
Miłość na swoim miejscu (2021)
Nie wyjeżdżając z Hiszpanii, czas zwrócić uwagę na „El amor en su lugar” reżysera, który potrafi być genialny, gdy go inspiruje. Mam na myśli Rodrigo Corteza, który w 1942 roku zabrał nas do Polski, aby opowiedzieć nam historię miłości i nadziei w jednym z najciemniejszych czasów w naszej współczesnej historii.
Plus…
„Czarna skrzynka” (2020)
Nido de Víboras (’Jipuragirado japgo sipeun jimseungdeul’, 2020)
Krytyka Espinowa: „Gniazdo węży”: koreański thriller pełen zgniłych winogron na stylowe zakończenie roku
„Sześć dni biegania” (2021)
„Matrix” („Matrix”, 1999)
W Espinov: „Matrix”: 20 wpływów i składników, które złożyły się na arcydzieło Wachowskiego
„Zróbmy partię w pokoju” (2021)
„Aita Mari” (2021)
„Wróżka pór roku” („Grandir, c’est chouette”, 2021)
Nieograniczony (2021)
’Brat Boy’ (’Rotzub’, 2021)
Więcej rekomendacji w pliku Espinof .
Jeśli premiery w tym tygodniu nie przykuły Twojej uwagi lub chciałbyś przeżyć na nowo tytuły, które były naliczane najdłużej, pamiętaj, aby rzucić okiem na płatne filmy z zeszłego tygodnia i poprzedniego. A jeśli nadal potrzebujesz więcej rekomendacji, nie zapomnij, że w naszym cotygodniowym biuletynie „Expediente Espinof” oferujemy wybór filmów i programów telewizyjnych na każdy gust, którego kuratorem są nasi redaktorzy.
link | Zapisz się do cotygodniowego biuletynu „Expediente Espinof”
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”