Conecta Fiction & Entertainment potwierdza nowe wydanie Toledo na 2024 rok

Conecta Fiction & Entertainment potwierdza nowe wydanie Toledo na 2024 rok

Siódma edycja imprezy rozpoczęła się wczoraj rekordową liczbą uczestników.

Siódma edycja Conecta Fiction & Entertainment rozpoczęła się wczoraj wieczorem podczas czarującego wieczoru w Cigarral Vineyard w Santa María, z obecnością i interwencjami Ministra Gospodarki, Biznesu i Zatrudnienia Rady Wspólnoty Castilla-La Mancha, Patricii Franck; Kierownik projektu ICEX-Invest w Hiszpanii, Javier Jarola; i dyrektor wydarzenia Geraldine Gunnard. Każdy z nich ciepło przywitał zgromadzonych przedstawicieli instytucji, uczestników oraz prasę.

Patricia Franco ogłosiła to dziś wieczorem, potwierdzając, że kolejna edycja spotkania ponownie odbędzie się w Kastylii-La Manchy: „W przyszłym roku mamy przyjemność powitać Państwa ponownie, ponieważ Toledo ponownie będzie gospodarzem ósmej edycji Connect Fiction & Rozrywka”.

Podkreślił znaczenie, jakie sektor audiowizualny przywiązuje do jego rządu: „Mamy siłę, determinację i determinację, dzięki którym Kastylia-La Mancha jest ważnym graczem w branży audiowizualnej”.

Na koniec podziękował firmom ICEX i Conecta Fiction & Entertainment za ich wiarę w region i szansę, jaką daje im to wydarzenie poprzez zwrócenie uwagi międzynarodowej branży audiowizualnej.

Ze swojej strony Javier Jarola, kierownik projektu ICEX-Invest w Hiszpanii, podczas swojego wystąpienia zwrócił uwagę, że ICEX działa i wspiera hiszpański sektor audiowizualny od ponad 30 lat oraz jak ICEX potroił się dzięki hiszpańskiemu hubowi audiowizualnemu. Nie tylko liczba zorganizowanych działań hiszpańskich firm, ale także liczba inwestorów i producentów, którzy kręcili w Hiszpanii w zeszłym roku.

Geraldine Gounard wyraziła wdzięczność Castilla-La Mancha za ich silne wsparcie i potwierdzenie nowego wydawnictwa; ICEX za dołączenie do nas w tym roku w tak szerokim i atrakcyjnym programie; A profesjonalistom za fantastyczne przyjęcie w tym roku, które zapowiedziało, że „będzie to największa jak dotąd liczba uczestników, mamy rekordową liczbę uczestników zbliżającą się do tysiąca”.

harmonogram w tym roku

Szeroki kąt paneli Connect Fiction & Entertainment 2023

Na program tej edycji składają się 22 panele, w których omówiona zostanie teraźniejszość i przyszłość fantastyki oraz rozrywki audiowizualnej. Zwrócą szczególną uwagę na siłę hiszpańskich zachęt w rękach Hiszpańskiej Komisji Filmowej i zajmą się w szczególności tym, jak to jest kręcić w Kastylii-La Mancha.

Będzie też czas na przegląd obecnego kierunku twórczego łączenia koncepcji i formatów, a także na analizę rynku nowych serii audio, nie zaniedbując nowych odbiorców z myślą o Pokoleniu Z. Duże międzynarodowe firmy dystrybucyjne omówią swoją nową rolę jako producentów niezbędnych, natomiast platformy lokalne, regionalne, specjalistyczne i ogólnodostępne, znane również w imię platform wojowników, będzie to czynić w oparciu o swoje strategie walki o udział w rynku, który dziś przekłada się na liczbę abonentów.

Dopełnieniem części poświęconej seminarium są te poświęcone Meksyku i Polsce, które jako kraje scentralizowane posiadają imponującą reprezentację zarówno kanałów telewizyjnych, jak i firm produkcyjnych. Oba regiony są liderami w swoich regionach i po raz pierwszy przedstawiciele narodowości będą mogli usiąść razem, aby przedyskutować i podzielić się swoimi strategiami utrzymania przywództwa, a także potrzebami i możliwościami, jakie koncepcje takie jak produkcji stawiają swoim producentom.

Słowa kluczowe do analizy wszystkich aktualnych trendów i promowania tego, co ma nadejść

9 Słowa kluczowe firm konsultingowych specjalizujących się w materiałach audiowizualnych i odpowiedzialnych za słynne wydarzenia, które dogłębnie i szczegółowo przeanalizują trendy i dane rynku w nieustannej transformacji.

Podczas gdy Ampere Analysis zapewni przegląd światowych trendów telewizyjnych, Serial Killer zaprezentuje niezbędne treści produkowane w Europie Środkowej, a Serializados wskaże wyraźnie kierunek sojuszy. BB Media szczegółowo przeanalizuje to, co dzieje się w Ameryce Łacińskiej, a seria Beta skupi się w pierwszej sesji na lokalnych strategiach, by później, w kolejnej sesji, przedstawić swoją wizję tworzenia zwycięskich seriali i treści. Agencja Filmowa pokaże znaczenie marketingu i Think Data w firmach audiowizualnych, a NEM opowie o tym, co ma nadejść z regionu CEE. Na zakończenie rundy doradczej ekspertów Dataxis przedstawi prezentację, której celem jest pomoc w zrozumieniu, w jaki sposób myślą i działają globalne platformy treści.

Warsztaty Conecta, na których możesz śledzić szkolenie

5 podstawowych warsztatów, które odpowiadają potrzebom ciągłego szkolenia i rozwoju profesjonalistów w branży. W nich klucze scenariusza zostaną przejrzane od filmu do telewizji; Otrzymasz klucze do znalezienia narzędzi do produkcji przy dowolnym budżecie; Omówione zostaną problemy i konflikty związane z prawami autorskimi i merchandisingowymi, a także potencjał technologii wirtualnej w redukcji kosztów. Odbędą się również warsztaty prowadzone przez Eurimages, na których zaprezentuje on swój nowy program pomocy przy produkcji telewizyjnej fikcji.

Inne treści do rozważenia w wydaniu z 2023 r

W trakcie programu i pomiędzy sesjami producentom obecnym na spotkaniu zostanie udzielona seria specjalnych wskazówek. Ze strony ICEX-Invest w Hiszpanii nacisk zostanie położony na dostosowane narzędzie i usługę dla producenta, który chce kręcić w Hiszpanii, Hiszpańskie Biuro Audiowizualne; oraz Spanish Film Commission on Sustainability and Sustainability Applied to Photography.

Z kolei Fundacja SGAE będzie miała własną przestrzeń, w której zaprezentuje projekty Pracowni Kreacji Audiowizualnej dla Seriali 2022 i 2023. Dzięki tej inicjatywie 40 scenarzystów, członków SGAE, będzie mogło zaprezentować 32 scenariusze, które ja pracował podczas szkolenia w ostatnich dwóch edycjach Serii Creation Lab Fundacji SGAE telewizji, dzięki infolinii ds. tworzenia laboratoriów i inkubatorów z ICAA finansowanej przez Unię Europejską, następnemu pokoleniu nas. W towarzystwie znanych scenarzystów wybrani rozwijali swoje pomysły, nadawali kształt i głębię postaciom, zastanawiali się nad ograniczeniami przestrzennymi i produkcyjnymi oraz pisali pierwszy odcinek pilotażowy. Teraz, po przejrzeniu wszystkich materiałów, prowadzący warsztaty są gotowi pójść o krok dalej i zaprezentować swoje projekty na profesjonalnym forum, które da im narzędzia i możliwości znalezienia finansowania, które postawi ich na nogi i zaistnieje na małej ekran. Ponadto SGAE zorganizuje również dwie sesje orientacyjne przygotowujące uczestników warsztatów do kolejnych prezentacji: Project Sales i Executive Production.

Pierwsze targi treści w Hiszpanii poświęcone treściom hiszpańskim

Odbędzie się w środę po południu 28 i przez cały czwartek 29, a wezmą w nim udział najważniejsi hiszpańscy dystrybutorzy w tej chwili. Ta działalność jest prowadzona we współpracy z ICEX i jest finansowana z funduszy na odbudowę z Unii Europejskiej.

Pierwszego dnia program rozpocznie się prezentacją najważniejszych treści, zarówno beletrystycznych, jak i rozrywkowych, podczas sesji zatytułowanej „Top Spanish Fiction & Entertainment”, którą poprowadzi Gloria Salo, dyrektor ds. ) z udziałem Beatriz Campos, starszego wiceprezesa ds. finansów globalnych i sprzedaży, wyprodukowany przez Studiocanal (Wielka Brytania); Rebeca Fernández, dyrektor sprzedaży na Europę w Atresmedia (Hiszpania) i Gonzalo Sagardia, założyciel i dyrektor generalny Onza Distribution (Hiszpania).

Drugi dzień obejmie dwie sesje, podczas których hiszpańscy dystrybutorzy zaprezentują swoje najbardziej ekskluzywne treści międzynarodowym nabywcom, którzy przybyli z tej okazji do Toledo. Oto część prezentacji tego wydania: Claudia Nario Bago, dyrektor sprzedaży międzynarodowej w Filmax (Hiszpania) Rebeca Fernández, dyrektor sprzedaży europejskiej w Atresmedia (Hiszpania); Beatriz Noh, szef sprzedaży, Onza Distribution (Hiszpania); Maria Valenzuela, dyrektor generalny Movistar Plus + International (Hiszpania); Marta Espelita, dyrektor generalny ds. dystrybucji, koprodukcji, przejęć i biur międzynarodowych, Javier Esteban Loring, dyrektor ds. strategii handlowej i sprzedaży w USA, Kanadzie i Wielkiej Brytanii, obaj z Mediapro Studio (Hiszpania); Silvia Coutino, wiceprezes ds. sprzedaży i rozwoju biznesu, oraz Rocío Cachero, ds. sprzedaży międzynarodowej, obaj z Mediterráneo Mediaset España Group (Hiszpania).

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *