koronując się na jedną z Najbardziej oczekiwane horrory 2022i bagno To nowa produkcja reżysera David Casademont Premiera odbyła się w serwisie Netflix w dniu 6 stycznia. Taśma, w roli głównej Ale Questai Asir Flores s Roberto Alamo Pogrąża nas w spokojnym życiu rodziny żyjącej w izolacji od społeczeństwa, niepokojonej przez przerażającą istotę, która przetestuje łączące ich więzy.
przyczepa na nieużytki
Spór
Lucia (Inma Cuesta) i jej syn (Prison Flores) mieszkają z dala od społeczeństwa na płaskim terenie, na którym prawie nie ma życia. Mała jednostka rodzinna składająca się z matki i syna rzadko przyjmuje gości, a ich celem jest prowadzenie spokojnego życia. Na początku im się to udaje, ale pojawienie się tajemniczego i brutalnego stworzenia, które zaczyna nawiedzać ich mały dom, wystawi na próbę ich związek.
Personel El Paramo
ten otrzymać od pustynia Jest utworzony przez Ale Questa (Historie, które nigdy nie śpią Autor: Amazon Prime Video), Asir Flores (Ból i chwała) s Roberto Alamo (Skóra, w której żyję). Porozmawiajmy o tym bardziej szczegółowo.
Więcej informacji o El Paramo
Na podstawie notatek produkcyjnych dostarczonych przez Netflix chcemy zagłębić się w tę niepokojącą historię i wszystko, co się za nią kryje.
Dyrektor
David Casademont Ukończył szkołę filmową na kierunku reżyseria
ESCAC. Jego prace to ponad 70 nagród. Krótkie podświetlenie przy 35 mm Dzwonki bożonarodzeniowe
(Wybrany na Festiwalu Filmowym w San Sebastian) i Dokument rumba trzy. Tam i z powrotemi
Zdobywca pierwszej nagrody na festiwalu In-Edit.
Słowami Davida Casademonta: „Paramo To opowieść o strachu. Raczej o konsekwencjach życia w strachu.
Aby czuć się bezpiecznie, możemy paradoksalnie zbudować ogrodzenia, które nas tworzą
Najbardziej bezbronni. Mentalne „ograniczenia pudełek” mogą doprowadzić nas do szaleństwa. To jest jeden
Film z potworem lub kilkoma potworami. Ponieważ wszystkie postacie są „potworami” dla
inni. Tu nie ma ani dobra, ani zła, tu wszystkie ofiary i kaci.
W sierpniu 2014 napisałem pierwszy szkic tego filmu. był zatytułowany serce i krew.
Chodziło o chłopca, który został sam w pokoju po utracie rodziny i oszalał.
Kiedy pojawili się dwaj scenarzyści, Marty i Fran, zdaliśmy sobie sprawę, że to musi być szaleństwo
Punkt i koniec historii. Diego i jego matka przeżyją jedyny lot. Odkryliśmy również, że terror to najlepszy sposób na opowiedzenie tej historii.
Powiązane popularne horrory
Znajomy zapytał mnie kiedyś: „Dlaczego straszny film?” Odpowiedziałem, że mówienie o uczuciach, których doświadczyłem jako nastolatka, było nieuniknione. bagno To opowieść o samotności, powierzchownych emocjach i nieoczekiwanych okropnościach. To wszystko jest filtrowane oczami dziecka. I tego właśnie doświadczają kręgowce w tym filmie jest łukiem wzrostu Diego. Widz będzie świadkiem jego przejścia od dziecka do dorosłego, skoku charakteryzującego się traumatycznymi przeżyciami, które wpłyną na dorosłego, który skończy.
on Film na całe życie? Tak. Popularna opowieść grozy? bardzo. Bycie lojalnym wobec tego punktu widzenia ma swoje konsekwencje: żadne dziecko nie zna całej prawdy o swoich rodzicach. Większość z nas prawdopodobnie nadal nie zna połowy Mszy św. o naszych rodzicach. Ta tajemnica jest bardzo niepokojąca, co w filmie szczerze uszanowaliśmy: widz zobaczy i usłyszy tylko to, co widzi i słyszy Diego, a „puste” puste miejsca trzeba wypełnić jego intuicją.
Chciałem zrobić film, który byłby bardzo wierny kinu, które mnie pasjonuje. Kiedy pisałem o tym w 2014 roku
W pierwszych linijkach projektu wiedziałem, że nie jest mi łatwo, odkąd się wychował
Pierwszy złożony film. Kto mnie wesprze? Ale intuicja podpowiedziała mi, że jestem wierny sobie i wreszcie znalazłem swoich miłych kolegów podróżników, z którymi dziś prezentujemy ten film światu. Osobiście uważam, że kino daje mi najlepszy prezent, kiedy mnie ekscytuje. Dlatego chcę, aby El Páramo było prezentem dla wielu widzów”.
Jak powiedział sam kompozytor ścieżki dźwiękowej El Páramo: „Napisanie ścieżki dźwiękowej do filmu było niesamowitym wyzwaniem na wszystkich poziomach. Od pierwszych rozmów, jakie odbyłem z reżyserem i współscenarzystą Davidem Casademontem, zawsze było dla mnie jasne, że było to bardzo specjalny film i żeby świat miał swój własny dźwięk.
Produkcja muzyczna filmu była złożona, ponieważ ja, na wybitnych podstawach orkiestrowych, dodałem również dużą liczbę elementów elektronicznych, chórów, perkusji i
Ważna obecność dla solistów na skrzypcach i wiolonczeli, a także blaszany gwizdek i inne Bodran. ten
Opracowałem wynik w oparciu o trzy aspekty: pierwszy, motyw rodzinny, który reprezentuje
Miłość, jaką Diego czuje do swoich rodziców i która opisuje tę piękną i rustykalną atmosferę
Prywatna opieka duszpasterska z matką. To będzie główny temat filmu, z
Smyczki, a zwłaszcza skrzypce solo w roli głównej.
Wtedy będziemy mieli lite motyw Odnośnie stosunku Diego do Ziemi, na której gra na flecie blaszany gwizdeki Popularna maszyna par excellence, w tych scenach, w których protagonista staje przed granicami rezerwatu, a także gdy decyduje się je przekroczyć. Wreszcie lite motyw Od bestii i cały jej wpływ na rodzinę.
Od pierwszych chwil zaczyna się pojawiać, aż jego obecność jest absolutna. Chciałem opowiedzieć o tej złowrogiej istocie, która również odzwierciedla nieobecność ojca, używając harmonii strunowej, tak charakterystycznej dla mojej muzyki, która generuje niepokojący i przerażający efekt i atmosferę. Wszystko to w połączeniu z użyciem faktur chóralnych pełnych akordów (strun pstrokatych) w najbardziej przerażających scenach, stawia nas przed tą przerażającą bestią. Partytura została skomponowana, zorganizowana i administrowana przez służącego prowadzącego Orkiestrę Akademii Beethovenowskiej w Krakowie (Polska). Bez wątpienia jedna z najbardziej satysfakcjonujących prac w mojej dotychczasowej karierze.
Efekty wizualne: tworzenie potworów
Hipnotyczne efekty wizualne To zespół odpowiedzialny za dawanie życia . efekty specjalne bagnoZ tej firmy potwierdzają:
„Podczas naszych pierwszych spotkań ze scenografem Balterem Gallartem oraz z reżyserem Davidem Casademuntem zebraliśmy wszystkie informacje potrzebne do rozpoczęcia prac nad projektem The Beast. Przy tym projekcie mieliśmy okazję nie tylko zaprojektować efekty wizualne, ale także do pracy nad koncepcjami dla działu artystycznego. To pozwoliło nam stworzyć projekt pasujący do wszystkiego, co dział artystyczny rozwijał, co nie zdarza się naturalnie w innych projektach. Reżyser pokazał nam swoje referencje i dał nam jeden z kluczy, które służył jako główna siła napędowa percepcji stworzenia.
sesja
Potwór musiał reprezentować wszystkie traumy, jakie Diego, dziecięcy bohater filmu, przechodzi podczas swojej elementarnej podróży, aż napotka potwora. Odnotowujemy zapadające w pamięć obrazy potwora Diego (wytwór jego wyobraźni) przez całą pierwszą część filmu. Te elementy, które koncepcyjnie zaprojektowaliśmy z działem artystycznym, mają bezpośrednie odzwierciedlenie w projekcie The Beast. Dach domu, który ma bezpośrednie odbicie na ciele stworzenia.
Przecinają się strach na wróble i określenie, od którego kształt moich dłoni
potwór.
Drewniane kształty, szczególnie te z długą szyją, to podstawa do stworzenia sylwetki La.
Potwór.
scena z łodzią
Scena samobójstwa mężczyzny w łodzi, którą widział Diego i w której widzi jak
Ma dużą dziurę w głowie. Ten obraz zostanie odzwierciedlony w projekcie
Stworzenie ma również pustą połowę głowy i dziurę w niej.
potwór
Gdy wyrazisz zgodę na te pozycje, które klasyfikujemy jako „Diego Shocks”,
Rozpoczęliśmy pracę nad projektem La Bestia. Zaczynamy od rysunków sylwetki:
Od tych projektów zaczynamy pracę nad ostatecznym projektem, aż dotrzemy do projektu
Zatwierdził dyrektor:
Jednocześnie zaczęliśmy projektować najlepszy sposób na przedstawienie stwora na ekranie na poziomie technicznym. Ze względu na nieproporcjonalną determinację, jaką ma, wiedzieliśmy, że we wszystkich ujęciach, które pojawiła się postać, musieliśmy mieć jakąś ingerencję efektów wizualnych. Pierwszym zadaniem, które musieliśmy wykonać, była koordynacja ze studiem Nacho Díaz, odpowiedzialnym za stworzenie kostiumu, który miałby nosić aktor. Opracowaliśmy z nimi kombinezon z częściami w kolorze, co pozwoliło nam mieć fizyczne odniesienie w zestawie i prawdziwą podstawę do rozwiązywania niektórych rodzajów planów.
Aby obniżyć koszty, dzielimy plany na różne rodzaje interwencji. Z jednej strony są to ujęcia, na których widzimy potwora z daleka, w których możemy użyć stworzonego przez ND Studio kostiumu z ingerencją w sylwetkę skafandra w 2D, a z drugiej gwiezdne ujęcia stworzenie, które widzimy z bliska, a najlepszą opcją byłoby całkowite usunięcie aktora z ujęcia. Dla pełnej integracji CG Bestii w każdym z tych typów.
Data wydania
Data premiery El Páramo to 6 stycznia 2022 r. Film pojawi się na żywo w serwisie Netflix, stając się jedną z najbardziej oczekiwanych premier platformy w tym miesiącu.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”