Chiny ha Pomnożone przez cztery Upraszanie Chroń marki artykułów zdrowotnych i medycznych Epidemia, zwłaszcza przed Urzędem UE ds. Własności Intelektualnej (UIO) w 2020 r., Szczególnie codziennie Maski Do innych Komponenty związane z Govt-19, Rękawiczki itp. Środki ochrony osobistej (ŚOI).
Wyreżyserowane przez Belgię Christian Archambo, UIBO jest największą europejską agencją społeczną z siedzibą w Alicante i Chroni znaki towarowe, projekty i modele firm Z całego świata działający na rynkach 27 krajów UE.
Chińskie firmy produkujące produkty zdrowotne przeszły z 705 wniosków o znaki społeczne w 2019 r. Do 2571 w 2020 rElektronika i komputery (od 4871 do 7093), artykuły gospodarstwa domowego i opakowania (od 1767 do 4087), lampy (od 1767 do 4087) oraz zabawki, gry wideo i artykuły sportowe (od 1288 do 3933).
Te liczby doprowadziły do Po raz pierwszy w 25-letniej historii Europejskiego Urzędu Własności Intelektualnej kraj azjatycki zamknął zeszły rok pod względem liczby zgłoszeń Z 28768 (wzrost z 15275 w 2019 r.), 16% z 177071 pochodziło od firm w prawie 200 krajach na pięciu kontynentach.
Po Chinach na szczycie listy historycznie znajdowały się Niemcy (24 961 wniosków) i Stany Zjednoczone (17 425), a następnie Włochy (13 995), Wielka Brytania (11 305), Hiszpania (10319), Francja (8 206), Holandia (5621) i Polska (rok ubiegły). 4899) i Szwajcaria (4350), według danych UIFO.
W środowisku Kraje europejskie zwróciły uwagę na produkty wytwarzane w Chinach, aby chronić się przed wirusem, Firmy z tego wschodniego kraju starają się teraz chronić własność intelektualną (IP) swoich marek.
Taka sytuacja jest spójna ze świadomością wartości marki. I większe uznanie dla produktów krajowych chińskich konsumentów, co doprowadziło do lokalnego rozwoju silnych chińskich marek.
Co jeszcze, Wzrosło wykorzystanie witryn internetowychZwłaszcza w sektorze detalicznym skłoniło to chińskie firmy do eksportu tych produktów i stworzyło potrzebę ochrony ich marek.
Agencja euro stwierdziła, że od 2018 r. Na chińskich rynkach e-commerce w chińskich firmach obserwuje się stały wzrost, co jest spowodowane zwiększonym wykorzystaniem witryn do sprzedaży internetowej.
Pomimo eksplozji marek zdrowotnych, kluczowy popyt ze strony Chin jest nadal napędzany przez miasta takie jak Shenzhen i jego prowincja Guangdong, które odpowiadają za 55% z 7093 popytu chińskich marek elektronicznych.
I odwrotnie, popyt na odzież i obuwie, podobnie jak w branży turystycznej, spadł w zeszłym roku, zmniejszając globalny popyt na te produkty z powodu „uogólnionych zamknięć” spowodowanych przez Covid-19.
Yupo (do 2016 r. Nosił nazwę Urzędu Synchronizacji Rynku Wewnętrznego -OAMI-) jest zdecentralizowaną europejską agencją odpowiedzialną za zarządzanie rejestracją społecznych znaków towarowych i wzorów (nie patentów), które zapewniają ochronę własności intelektualnej. W 27 krajach członkowskich.
Ponadto ma siedzibę w Europejskim Laboratorium Naruszeń Własności Intelektualnej, które zostało utworzone w 2009 roku w celu ochrony praw własności intelektualnej i zwalczania rosnącego zagrożenia kradzieżą w Europie.
„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman.”